Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 01. jun, 2023 14:43

Thommo skrev:
torsdag, 01. jun, 2023 14:20
Cynwal skrev:
torsdag, 01. jun, 2023 12:41


Vi fans er nogen mærkelige nogen! Inden denne uge startede, anede jeg ikke at der var render en spiller rundt i Nice som hedder Khephren og som er søn af Lillian Thuram. Nu har jeg så kigget lidt video og læst lidt om ham, og nu tror jeg jo næsten, at LIverpool går glip af CL bold de næte mange år, hvis ikke vi sørger for at få købt ham ind :shock:
Tal for dig selv ;) jeg er overhovedet ikke for det køb, jeg føler vi nærmest i forvejen kan fodre svin med den type midt, uden mål og assist, gerne en masse mål/assist i og med vi har scoret 19 mål færre end sidste sæson. Hvis Fabinho eller/og Hendo smutter kan jeg sagtens se pointen, ellers ikke.
Hvem har vi ala ham der er fit? Henderson skal på skåne tjeneste, Thiago puha et skades helvede, Fabinho må vi håbe kan få vendt skuden, Bajcetic meget ung, Jones måske. Jeg tænker der godt kan blive plads til ham i truppen.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 01. jun, 2023 15:45

Jeg har ingen anelse om, hvorvidt Thuram eller Kone vil være gode indkøb. For mig er det bedste indkøb, vi kan lave til midtbanen, en verdensklasse HB. På den måde kan Trent fortsætte, hvor han har været suveræn på det seneste, uden at vi spiller russisk roulette med forsvaret.

Og med mit manglende kendskab til Thuram og Kone, men nogenlunde kendskab til niveauet i Ligue 1, så er jeg lige så hooked på Bajcetic til midtbanen, som jeg er på en af de to. Måske endda nok mere på Bajcetic.

Det ærgrer mig, at Mount med al sandsynlighed skifter til Man Utd. Han ville i min optik være den kvalitetsspiller, som vi mangler på midtbanen. I øvrigt er jeg ikke sikker på, hvorfor Mount vælger at prioritere den vej, medmindre det handler om CL i næste sæson. Umiddelbart er det vel Fernandes, som han skal konkurrere med. Eller er det Eriksen? Måske han er blevet nervøs for, om Jones holder niveau :D

Generelt synes jeg, at vi pludselig sættes i forbindelse med et hav af spillere, som ikke lod til at være på blokken for en måned siden. Ved ikke, om det hænger sammen med den nye Sportsdirektør, manglende CL/interesse for LFC, eller manglende midler?
Kloppite

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » torsdag, 01. jun, 2023 16:09

Både Kone og Thuram har været nævnt i flere måneder (https://www.footballtransfers.com/en/tr ... s-Atalanta )De er i øvrigt gode venner, og har begge noget fysik vi i den grad mangler. Ja, jeg er på til dem begge. Men med tre indkøb til midten, så skal vi af med nogen: Fabinho, Henderson, Thiago?

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 01. jun, 2023 16:38

pingel skrev:
torsdag, 01. jun, 2023 16:09
Både Kone og Thuram har været nævnt i flere måneder (https://www.footballtransfers.com/en/tr ... s-Atalanta )De er i øvrigt gode venner, og har begge noget fysik vi i den grad mangler. Ja, jeg er på til dem begge. Men med tre indkøb til midten, så skal vi af med nogen: Fabinho, Henderson, Thiago?
Synes ikke vi skal af med Fabinho, han er stadig god men han har brug for at spille lidt mindre. Manden har spillet rekord antal kampe for en på hans alder og bære i minde, at han spiller i den mest fysiske liga i verden. Thuram kunne her være en spiller som kunne afsætte ham på længere sigt og få en god sjat kampe næste sæson. Henderson skal også blive, han er måske ikke den bedste spiller men han er enorm vigtig for truppen. Han viser vejen for de andre, især de unge.

Thiago synes jeg skal sælges. Han er mega dygtig men hvad kan vi bruge det til når han er skadet 80% af tiden.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 01. jun, 2023 20:11

Jeg er lidt nysgerrig. Dem/jer, der gerne ser os hente både Mac Allister, Kone og Thuram. Hvordan ser jeres foretrukne startelver ud næste sæson?
Kloppite

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 01. jun, 2023 22:08

texy skrev:
torsdag, 01. jun, 2023 20:11
Jeg er lidt nysgerrig. Dem/jer, der gerne ser os hente både Mac Allister, Kone og Thuram. Hvordan ser jeres foretrukne startelver ud næste sæson?
Jeg har ikke set hverken Koné eller Thuram nok til at have nogen særlig holdning og jeg er ikke nødvendigvis specielt stor fan af nogle af dem. Jeg har gennemgået Mac Allister et sted i tråden og hvorfor jeg ikke ser ham som et oplagt fit på samme måde som klubben tilsyneladende gør. Jeg kan bedre se, hvad vi ser i både Koné og Thuram. Og jeg kan som sådan godt se ideen i en midtbane med Koné som CDM, og Mac Allister og Thuram som CMs, omend de begge har spillet til venstre for deres nuværende klubber. Thuram har dog også spillet lidt DM i flere forskellige afstamninger, så med ham og Koné kunne vi også gå lidt mere over i en formation med 2 balancerende spillere.

Som sagt, jeg har ikke samme kendskab til de 2 unge, men baseret på lidt læsning og stats.

Koné er en bevægelig og lidt moderne type CDM. Han slår rigtig flot ud på både tacklinger, interceptions, "pressures" og aktive handlinger, altså primært at han går ind i dueller. Problemet med ham som CDM, er at han ofte har spillet ved siden af enten Julian Weigl eller Christoph Kramer som er mere udprægede CDMs, altså med mere disciplin primært. Jeg ville være en anelse bekymret for, at spille ham som ene CDM i samme rolle som Fabinho, også selvom vi skal tilbage til at være mere agressive og pressende fremad. Derudover er Koné en udemærket boldflytter/dribbler og en udemærket pasningsspiller.

Khephren Thuram slår primært ud som boldflytter, ball carrier og hvad man ellers kan kalde det. Energisk og deltager i spillet, både offensivt og defensivt. Tager gerne dueller begge veje, hvor han både vinder og taber mange. Han er ikke en "volume passer" eller en "volume shooter", men slår egentlig fint ud på xG og xA. Kan også godt levere det defensive arbejde og har nogle OK stats på interceptions og clearances.

Som jeg ser det, vil en midtbane med Koné, Thuram og Mac Allister være en anelse sårbare defensivt, men have energien til at levere en defensiv indsats som en enhed, hvilket bør forbedre os. Jeg ville derfor specielt være bekymret for 2 ting, at vi mangler en kreativ playmaker og at vi mangler en spiller der er mål/assist garant.

Begge dele, kan klubben naturligvis håbe på, at Mac Allister er. Jeg kan som nævnt ikke se det, for mig en han en boldflyttende spiller som holder spiller i gang og passer sine arbejdsopgaver defensivt. Det er derfor han spiller med en Caicedo som både en et defensivt monster og faktisk den dybe, kreative drivkraft hos Brighton, samt at han er blevet erstattet af Ensico på 10'eren og at Solly March, Pascal Gross og Mitoma har været langt mere farlige end Mac Allister.

Jeg kunne også godt se, at Thuram med tiden kunne levere flere mål og assist. Manden er et fysisk monster, så han kunne godt levere nogle af de dynamiske og kraftfulde løb som specielt Gini Wijnaldum kom med for os.

Derudover skal vi selvfølgelig huske, at vi ikke nødvendigvis behøver en playmaker. Det havde vi jo ikke ligefrem da vi sendte vores "rugbrødsmidtbane" til at dominere kampene for os. De havde en anden rolle, som frigjorde TAA og Robertson til at bombe fremad og smide en helveds masse bolde i farlige positioner, samt at Firmino jo trak ned og agerede kreativt udgangspunkt. Med Trents nye rolle, kommer han med lidt kreative centralt, samt at Gakpo jo gerne skulle tage Firminos rolle som kreatør længere fremme. Også skal vi have frigjort Robbo mere. Han har set tvivlsom defensivt og været begrænset offensivt siden Trent blev IWB. Det skal løses taktisk.

Vi behøver som sådan heller ikke mål/assist fra midtbanen, men det er et ret markant savn fra min side. Det ville være skuffende ikke at få tilført det. Jeg har aldrig været den store fan af Mason Mount, specielt tydeliggjort ved at hver kan folk taler for at vi signede ham, så var det primært fordi han er home grown. Jeg så nu hellere vi købte en god fodboldspiller. Han bidrager dog med en del mål og assist, omend ofte fra en mere fremskudt position. Et bud kunne dog være, at klubben ser Curtis Jones og Harvey Elliott som den rolle.

Nu ser Mac Allister ud til at være nærmest en done deal, men han var faktisk den spiller jeg ville ofre for en spiller med flere mål/assist i støvlerne. Han er så efter min mening også den bedste spiller af dem vi har og rygtes til, med undtagelse af Thiago som vel reelt set ikke har vist Bayern niveauet mellem hans skadespauser.

Med undtagelse af Mac Allister, synes jeg dog det giver mening at finde den mere agressive DM i Koné og tilføje ham til den mere stationære og disciplinerede Fabinho, samt at tilføje powerhouse boldflytteren Thuram, når nu Hendo ikke kan mere og vi har ladet Keita/Ox gå. Bajcetic er så et ret åbenlyst wildcard. Bliver han rigtig god, kunne han jo reelt tage over for både Fabinho og Hendo på en gang, for jeg synes han blander deres kvaliteter fint.

Det giver mening, men jeg er ikke slået bagover af de "hylder" vi kigger på.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. jun, 2023 23:43

texy skrev:
torsdag, 01. jun, 2023 20:11
Jeg er lidt nysgerrig. Dem/jer, der gerne ser os hente både Mac Allister, Kone og Thuram. Hvordan ser jeres foretrukne startelver ud næste sæson?
Interessant spørgsmål. Vi ved jo ikke om Klopp fortsætter med Trent i den nye tværgående rolle, eller om han går tilbage med Trent som back. Jeg ser Thuram som længere i sin udvikling end Kone.

Hvis vi køber de tre nævnte spillere, så vil Mac Allister starter med det samme, mens de to andre langsom vil blive integreret i start-11'eren, som Klopp har for vane. Men lad os se hvordan de to unge franskmænd klarer springet i den kommende sæson, hvis de gør det godt, er jeg sikker på at de er i start-11'eren hen mod slutningen af sæsonen, i rotation med Jones og Bajcetic, afhængig af hvem vi møder, og hvilket system Klopp vælger.

Jeg er enig med Sjampen i analysen. De to franskmænd giver noget intensitet på midten. De kan dække et stort område, og de er løbestærke/villige. Ved første øjekast tænker jeg at de kan beskytte vores forsvar. En af de ting vi så i den forgangne sæson, var at modstanderen kom for let til muligheder og de fik mange af dem i hver kamp. Det udstillede lidt vores forsvar. Jeg er sikker på at Kone og Thuram vil sikre at modstanderen kommer til færre chancer. De er også gode til at holde boldene i egne rækker, hvilket betyder, at vi forhåbentlig ikke miste så mange bolde på midten af banen.

Thuram har både spillet DM, CM, og en enkelt gang LM (mod PSG) for Nice, og Klopp elsker spillere som kan spille flere positioner. Det giver ham fleksibilitet udi taktik. Kone mener jeg også har spillet som DM, CM og AM, så han kan også spille flere positioner.

Det ser ud til at Klopp leder efter fysik, styrke, løbevillighed, og er en trussel på dødbolde (Kone er 1.85 CM og Thuram er 1.92 CM. Det er to høde midtbanefolk, som vil give os en fordel på dødbolde, hvor modstanderen nu skal koncentrere sig om Konate, VVD, Kone og Thuram. Det er en stor mundfuld, og det give mange taktiske fordele til Klopp ved dødbolde - tænker jeg.

Kone søge duellerne. 12 gule kort er det blevet til, mens Thuram har fået 3 i lidt flere kampe i sidste sæson. Kone er ikke involveret i særligt mange mål (1 mål & 1 assist), mens Thuram er involveret i en del flere mål (2 mål & 4 assist). De to franskmænd skal aflaste Fabinho og Hendo, som kun kan spille en enkelt kamp om ugen - maks!

De Zerbi rykkede Mac Allister frem som AM i 2023. Sammenlignet med de to franskmænd, er Mac Allister en målmaskine. Han lavede hele 10 sidste sæson (en del på straffe)samt 2 assist, som kom efter han blev rykket frem som AM, og det tror jeg Klopp har set, og tænkt at det kan han bygge på, så han laver flere assist. To balancespillere bag Mac Allister, som betyder at han skal koncentrere sig om det offensive, og lidt mindre på det defensive.

Hele sidste sæson, var ingen af de tre skadet, og alene det er en upgrade ift. Keita og Oxen. Men spændende bliver de kommende dage og uger.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 02. jun, 2023 09:13

Tak til Sjampen og Drejer for svar.

Jeg mener personligt, at det vil være totalt overkill at købe både Kone og Thuram denne sommer. Uden at kende dem virker de ret ens og dækker den samme plads.

Sjampen nævner, at vores succes blev bygget på en rugbrøds-midtbane, men at han har savnet/savner en spiller, der bidrager lidt mere derfra. Den holdning deler jeg. Og det var/er årsagen til min totale forelskelse i idéen om Bellingham til Liverpool. Men sæsonafslutningen gjorde mig lige så overbevist om, at svaret nu ER Trent Alexander-Arnold. Han kan levere både rugbrød og sublim kreativitet i den position, som Hendo og Elliott overvejende har spillet i denne sæson.

Og det er årsagen til, at jeg håber, at vi maksimalt henter 2 nye midtbanespillere. Og selvom jeg da helst ser spillere, hvis kvaliteter jeg er overbevist om, fordi jeg har set dem spille, så betyder det ikke alverden for mig om de hedder Mac Allister & Thuram eller noget andet, hvis Klopp og andre er overbevist om deres kvalitet.

Jeg er med på, at der skal hentes friske ben ind til midtbanen. Men hvis vi startede med nedenstående 3 i første kamp næste sæson, så ville jeg være ret begejstret i forhold til vores chancer for at vinde - uanset modstanderen.

Bajcetic Trent
Fabinho

Så længe vi får en HB ind med fart og kvalitet. Her har jeg desværre ikke nogle gode bud. Men jeg er totalt vild med Antonee Robinson fra Fulham på VB. Hvis det ikke ødelægger vores transferplaner generelt, så synes jeg helt klart, at vi skal sende Kostas videre og hente Robinson.
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 02. jun, 2023 20:19

texy skrev:
fredag, 02. jun, 2023 09:13

Så længe vi får en HB ind med fart og kvalitet. Her har jeg desværre ikke nogle gode bud. Men jeg er totalt vild med Antonee Robinson fra Fulham på VB. Hvis det ikke ødelægger vores transferplaner generelt, så synes jeg helt klart, at vi skal sende Kostas videre og hente Robinson.
Vi er meldt interesseret i Benjamin Pavard, så måske er du ikke den eneste, der tænker/ønsker en ny HB ind.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 02. jun, 2023 21:04

texy skrev:
torsdag, 01. jun, 2023 20:11
Jeg er lidt nysgerrig. Dem/jer, der gerne ser os hente både Mac Allister, Kone og Thuram. Hvordan ser jeres foretrukne startelver ud næste sæson?
Jeg tror Klopp har indset at for at komme tilbage til at dominere kampene, så kræver det mere konkurrence på pladserne og derfor skal der være flere spillere på nogenlunde ens niveau. I sidste sæson faldt niveauet ganske simpelt for meget når Keita, Elliot, Carvalho, Ox og Milner skulle spille på midten.

Tænker vi skal op på ca 8 midtbanespillere på højt niveau, så der også kommer klasse ind fra bænken. Før denne sæson troede jeg Liverpools styrke ville blive at vi kunne skifte 5 spillere ind, det viste sig imidlertidig at blive vores svaghed pga. mange skader og lavt niveau.

Tror vi næste sæson starte med Fabinho, Henderson og Macallister, men samtidig det bliver bænken der bliver en kæmpe styrke.
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 02. jun, 2023 21:22

Redtothebone skrev:
fredag, 02. jun, 2023 21:04
texy skrev:
torsdag, 01. jun, 2023 20:11
Jeg er lidt nysgerrig. Dem/jer, der gerne ser os hente både Mac Allister, Kone og Thuram. Hvordan ser jeres foretrukne startelver ud næste sæson?
Jeg tror Klopp har indset at for at komme tilbage til at dominere kampene, så kræver det mere konkurrence på pladserne og derfor skal der være flere spillere på nogenlunde ens niveau. I sidste sæson faldt niveauet ganske simpelt for meget når Keita, Elliot, Carvalho, Ox og Milner skulle spille på midten.

Tænker vi skal op på ca 8 midtbanespillere på højt niveau, så der også kommer klasse ind fra bænken. Før denne sæson troede jeg Liverpools styrke ville blive at vi kunne skifte 5 spillere ind, det viste sig imidlertidig at blive vores svaghed pga. mange skader og lavt niveau.

Tror vi næste sæson starte med Fabinho, Henderson og Macallister, men samtidig det bliver bænken der bliver en kæmpe styrke.
Ny, Trent og Fabinho. Bænk ny, Henderson, Bajcetic, Jones.

Elliott og Carvalho udlejning. Thiago sælges.

krumme
Indlæg: 42
Tilmeldt: lørdag, 15. jan, 2011 23:04
Geografisk sted: frederiksværk
Alder: 59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af krumme » søndag, 04. jun, 2023 08:03

Hej LFC fans
Jeg synes der skal 2 måske 3 nye til midtbanen, 1 VB og 1 CB.

Jeg tror/håber Fabinho kommer tilbage til gammelt niveau efter en god ferie og pre-sæson samt nye folk
til midtbanen evt. Mac A og Manu Kone der kommer med ny energi og glæde ved, at spille for LFC. Det kan kan også være
vi finder en som aldrig han tænkt/nævnt før, som LFC spiller.
Jeg synes Tsimikas er faldet i niveau måske sammen med resten af holdet i denne sæson. Lad os finde en, som de andre ikke har spottet.
Jeg synes alle CB har spillet under niveau eller ikke har det mere i denne sæson. Så en ny ind og 2-3 stykker ud. Den nye
skal helst være tæt på start plads.
Jeg tror vi skal passe på ikke, at slide Bajetic op i en tidlig alder. Han skal blive i truppen og bygges op med lidt indhop,
liga cup og EL kampe.
Spillere som ikke vi behøver i truppen næste sæson udover dem der allerede er væk er Nat, Rhys, Thiago.
Gomez hvis ikke han kan acceptere ikke at være andet en 2-3 valg på RB og 5. valg på CB.
Elliott og Carvalho skal udlejes måske kun 1 af dem.

YNWA Krumme

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 04. jun, 2023 09:19

Vores trup er en anelse smal. Det var den også sidste sæson. Jeg tror Klopp forlanger at dem som forlader os, skal erstattes. Det betyder, at der skal 3 nye ind på midtbanen i stedet for Keita, Oxen og Milner. Dernæst er Hendo vores 'nye Milner', han kan spille en gang i mellem, men slet ikke torsdag og søndag/mandag. Thiago spiller maks 50-60% af kampene, resten af tiden er han skadet. Bajcetic skal helst ikke spille mere end 50% af kampene. Han skal ikke ødelægges (vi huske jo hvordan det gik Owen). Og jeg tror også at det er godt for hans udvikling, at han spiller mindre og der kommer nye ind som han kan lære af og måle sig med. Fabinho er et spørgsmålstegn; genfinder han sit gamle niveau, eller gør han ikke. Vi må heller ikke glemme Curtis Jones, som har fået lidt af en opblomstring i slutningen af sæsonen. Jeg mener der er noget med at hver 5. dag må han ikke være fysisk aktiv (og ikke spille kamp, hvis den falder på den 5 dag i hans skema).

Selvom vi får 3 nye midtbanefolk ind, så bliver der rigeligt med spilletid til alle sammen. Vi må regne med formdyk, skader og ændringer af formation er med til at begrænse udbuddet af spillere. Derudover, tænk blot på vores tre offensive pladser; her har vi Salah, Nunez, Gakpo, Diaz og Jota til de tre pladser, og de får næsten altid spilletid i samme kamp, hvis ikke de er skadet. Og jeg betragter midtbanen som en mere fysisk krævende område end angrebet.

Jeg er enig i at Elliott og Carvalho skal udlejes.

Vi har også nogle som kommer tilbage fra udlejning. Conor Bradley har gjort det super i Bolton i League One. Kan han gøre et job denne sæson? Hvad med Calvin Ramsay, som desværre var skadet det meste af sidste sæson. Begge spiller på højre back, kan de varetage den position, i mens Trent flyttes op på midten? Det er en af de ting jeg glæder mig allermest til at se i pre season kampene.

Forsvaret er også en anelse bekymrende. Afstanden mellem Trent, VVD, Konate og Robbo og de næstbedste er desværre skræmmende stor. En ung central forsvarsspiller ind, som kan aflaste VVD, så han holder et par længere. Jeg er enig i at Tsimikas ikke holder niveau. Kan Conor Bradley eller Calvin Ramsay overtage Tsimikas rolle? Så kan vi sælge Tsimikas og bruge pengene til at få en kvalificeret central forsvarsspiller.

Et spændende transfervindue vi går i møde. Jeg tror at vi om nogle år vi kan pege på dette vindue og siger, det var derfor det gik galt, eller bedre det var derfor vi vandt ligaen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » søndag, 04. jun, 2023 11:05

Mac Allister lader til at rykke tættere og tættere på. Hans far kommer til England nu, for at forhandle de personlige detaljer på plads. Gad vide, om han skal ha' et saftigt agenthonorar med i kufferten hjem til Argentina?


Jurien Timber fra Ajax, ser det så ikke ud til kommer til LFC. Ten Hag trækker nok for meget i ham. Han er blevet spottet til FA-Cup finale igår:


Mason Mount lader til at glide samme vej. Der meldes, at det er Champions League bold der trækker, men mon ikke det snarere er 200.000 andre gode grunde om ugen, der vejer tungt. Enheden for de 200.000 er jo trods alt engelske pund......
https://www.footballinsider247.com/reve ... al-hijack/
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 04. jun, 2023 13:27

Så åbenbart en noget billigere deal for Mac Allister end de rapporterede £60M. Dog ikke noget info om, hvor meget det så drejer sig om.

Kloppite

Besvar