Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 05. jun, 2023 21:03

Oomph242 skrev:
mandag, 05. jun, 2023 20:43

Gakpo £37m og Mac Allister £45m er sku ikke de vilde investeringer. Lidt forventninger må vi godt have til FSG.
Med den værdi klubben har fået må de godt snart vise lidt på investeringsfronten...

Desværre sker det nok ikke... Guldkalven skal malkes til det sidste...
Det er da komplet ligegyldigt, hvad prisen er, hvis det viser sig som klassespillere? I Mac Allisters tilfælde er prisen endda som den er pga. en frikøbsklausul. Sådan en havde Haaland også, hvorfor selve transferen kun kostede Man City £50M. Det gjorde vel ikke handlen mindre ambitiøs?

For mig er det ikke rationelt at vurdere vores transfers alene på det monetære forbrug. Jeg kan kun se, at det har relevans at se på spillernes kvalitet, og hvorvidt de dækker pladser, som vi har brug for forstærkning eller bredde på. Jeg ved godt, at prisen i nogle tilfælde afspejler spillerens kvalitet. Mbappe er et godt eksempel. Men han bliver næppe et dårligere "køb" for dem, der henter ham transferfri næste sommer.

Din argumentation for, at FSG skal bruge værdien af klubben til at investere i truppen, skal jeg lige forstå. Ønsker du at FSG optager lån med "sikkerhed" i LFC for at købe dyre spillere? Sådan så klubben sadles med gæld?
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 06. jun, 2023 06:27

Adam Lallana har fat i den helt store buket med roser vedr. Alexis Mac Allister:
Sammenligner ham med Modric, i hans måde at læse og forstå spillet på.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 06. jun, 2023 08:29

texy skrev:
mandag, 05. jun, 2023 21:03
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jun, 2023 20:43

Gakpo £37m og Mac Allister £45m er sku ikke de vilde investeringer. Lidt forventninger må vi godt have til FSG.
Med den værdi klubben har fået må de godt snart vise lidt på investeringsfronten...

Desværre sker det nok ikke... Guldkalven skal malkes til det sidste...
Det er da komplet ligegyldigt, hvad prisen er, hvis det viser sig som klassespillere? I Mac Allisters tilfælde er prisen endda som den er pga. en frikøbsklausul. Sådan en havde Haaland også, hvorfor selve transferen kun kostede Man City £50M. Det gjorde vel ikke handlen mindre ambitiøs?

For mig er det ikke rationelt at vurdere vores transfers alene på det monetære forbrug. Jeg kan kun se, at det har relevans at se på spillernes kvalitet, og hvorvidt de dækker pladser, som vi har brug for forstærkning eller bredde på. Jeg ved godt, at prisen i nogle tilfælde afspejler spillerens kvalitet. Mbappe er et godt eksempel. Men han bliver næppe et dårligere "køb" for dem, der henter ham transferfri næste sommer.

Din argumentation for, at FSG skal bruge værdien af klubben til at investere i truppen, skal jeg lige forstå. Ønsker du at FSG optager lån med "sikkerhed" i LFC for at købe dyre spillere? Sådan så klubben sadles med gæld?
Jeg kunne bare godt tænke mig at vi brugte mere end midterholdene på at villigeholde truppen.
Hvorfor skal vi drives som en midterklub?

Uden Klopp og Edwards havde vi været en midterklub. Men jeg tror ikke Klopp kan skabe samme mirakel endnu engang og ramme så rigtig med spillere. Desværre.

Derfor kræves der penge hvis vi skal tilbage og true City.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 06. jun, 2023 10:48

I sisdste sæson leverede Thiago 1 assist, Fabinho leverede 2 og Hendo 3. Vi skal have nogle midtbanespillere ind som kan true på den sidste tredjedel. Det håber jeg Mac Allister kan. Han laver gode dybdeløb, og han bryder kæden og laver overtalssituationer. Jeg håber også på Thuram kan. Han lavede i hvert fald 8 assist sidste sæson, og da han kun er 22, så kan man håbe at det tal stiger de kommende år.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 06. jun, 2023 12:16

Jeg er faktisk lidt overrasket over, at Manchester City ikke har forsøgt at hente Mac Allister, han virker som den perfekte erstatning for Gundogan, men måske han har lidt flere år i sig.

Til gengæld læste jeg, at både Liverpool, Man United og Chelsea udløste Mac Allisters klausul, men at han kun ville Klopp. Det synes jeg allerede taler enormt til hans fordel, hvis det passer. Han vil projektet, han vil manageren.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 06. jun, 2023 14:19

Tænker generelt United må være godt trætte af Liverpool på transfer fronten, nu har jeg de sidste år også fulgt unitedstand lidt "mest af alt fordi det er fantastik at hører dem klynke" :D

Først ville de have Klopp og på spillerfronten har de været interesseret i Mane, Van Dijk, Fabinho, Firmino, Minamino, Nunez, Gakpo og nu lader det til de også misser MacAllister, det er sgu klasse.
YNWA

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 06. jun, 2023 16:59

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 06. jun, 2023 12:16
Jeg er faktisk lidt overrasket over, at Manchester City ikke har forsøgt at hente Mac Allister, han virker som den perfekte erstatning for Gundogan, men måske han har lidt flere år i sig.
City har forlænget med Gundo

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 06. jun, 2023 17:00

Han var vel ellers på vej videre og var på et tidspunkt officielt til salg
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 06. jun, 2023 17:37

Emmy skrev:
tirsdag, 06. jun, 2023 17:00
Han var vel ellers på vej videre og var på et tidspunkt officielt til salg
Jeg læste den anden dag, at han havde skrevet under på 2 årig kontrakt, og i dag kan jeg læse, at hans far, som også agerer agent har sagt, at der ikke er blevet skrevet under på nuværende tidspunkt.
Men planen er vidst at holde på ham i en sæson eller 2. Han har jo også spillet som R9 i slutningen af de sidste 2 sæsoner, så mon ikke de belønner ham med en god pose penge.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 06. jun, 2023 20:28

Oomph242 skrev:
torsdag, 01. jun, 2023 14:43
Thommo skrev:
torsdag, 01. jun, 2023 14:20
Cynwal skrev:
torsdag, 01. jun, 2023 12:41


Vi fans er nogen mærkelige nogen! Inden denne uge startede, anede jeg ikke at der var render en spiller rundt i Nice som hedder Khephren og som er søn af Lillian Thuram. Nu har jeg så kigget lidt video og læst lidt om ham, og nu tror jeg jo næsten, at LIverpool går glip af CL bold de næte mange år, hvis ikke vi sørger for at få købt ham ind :shock:
Tal for dig selv ;) jeg er overhovedet ikke for det køb, jeg føler vi nærmest i forvejen kan fodre svin med den type midt, uden mål og assist, gerne en masse mål/assist i og med vi har scoret 19 mål færre end sidste sæson. Hvis Fabinho eller/og Hendo smutter kan jeg sagtens se pointen, ellers ikke.
Hvem har vi ala ham der er fit? Henderson skal på skåne tjeneste, Thiago puha et skades helvede, Fabinho må vi håbe kan få vendt skuden, Bajcetic meget ung, Jones måske. Jeg tænker der godt kan blive plads til ham i truppen.
Jeg skriver jo også at i fald af et køb, håber jeg på et salg af Hendo/Fabinho. De spillere har vist over en sæson de helt åbenlyst ikke er gode nok, så derfor ser jeg da gerne et salg, men Klopp virker sandt for dyden ikke til at ville sælge "loyale" spillere/spillere der har fået løn af LFC længe, så jeg ser helst vi viser exit døren inden vi henter ind. For er helt grundlæggende mod kæmpe trupper.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 06. jun, 2023 20:34

texy skrev:
mandag, 05. jun, 2023 21:03
Oomph242 skrev:
mandag, 05. jun, 2023 20:43

Gakpo £37m og Mac Allister £45m er sku ikke de vilde investeringer. Lidt forventninger må vi godt have til FSG.
Med den værdi klubben har fået må de godt snart vise lidt på investeringsfronten...

Desværre sker det nok ikke... Guldkalven skal malkes til det sidste...
Det er da komplet ligegyldigt, hvad prisen er, hvis det viser sig som klassespillere? I Mac Allisters tilfælde er prisen endda som den er pga. en frikøbsklausul. Sådan en havde Haaland også, hvorfor selve transferen kun kostede Man City £50M. Det gjorde vel ikke handlen mindre ambitiøs?

For mig er det ikke rationelt at vurdere vores transfers alene på det monetære forbrug. Jeg kan kun se, at det har relevans at se på spillernes kvalitet, og hvorvidt de dækker pladser, som vi har brug for forstærkning eller bredde på. Jeg ved godt, at prisen i nogle tilfælde afspejler spillerens kvalitet. Mbappe er et godt eksempel. Men han bliver næppe et dårligere "køb" for dem, der henter ham transferfri næste sommer.

Din argumentation for, at FSG skal bruge værdien af klubben til at investere i truppen, skal jeg lige forstå. Ønsker du at FSG optager lån med "sikkerhed" i LFC for at købe dyre spillere? Sådan så klubben sadles med gæld?
Af ren nysgerrighed Texy, har du ikke ændret mening om det du skriver, det sidste halve års tid? For synes sandt for dyden, jeg har stået ene med den holdning at kvalitet er vigtigere end at bruge crazy money.

Har dog ikke læst så intensivt denne sæson, da jeg netop er SÅ uenig i blandt andet det at bruge crazy money, er et mål i sig selv.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 07. jun, 2023 10:09

@Thommo

Jeg tror også du er den eneste herinde som går ind for kvalitet er vigtigere en crazy money. De fleste herinde går nemlig ind for at bruge crazy money på alt andet end kvalitet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 07. jun, 2023 10:13

Oh the irony..
"We're not racist, we only hate the mancs"

pingel
Indlæg: 993
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » onsdag, 07. jun, 2023 12:29

Nu vi snakker crazy money: 35 mill for Mac Allister 😌

https://twitter.com/fabrizioromano/stat ... VrC8O-HUZg

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 07. jun, 2023 13:01

pingel skrev:
onsdag, 07. jun, 2023 12:29
Nu vi snakker crazy money: 35 mill for Mac Allister 😌

https://twitter.com/fabrizioromano/stat ... VrC8O-HUZg
Der har vi forklaringen på hvorfor han ikke skal til cheaty, scumsters eller chelse$...han er alt for billig for dem.

Det er en kæmpe handel. Langt under markedsværdien. Han kan vel videresælges til det dobbelte.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar