Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » onsdag, 01. sep, 2021 21:37

TG12 skrev:
onsdag, 01. sep, 2021 18:35
Niche skrev:
onsdag, 01. sep, 2021 18:05
African Cup er ikke et kæmpe problem. Hvis man ser på programmet i England imens der er African Cup, vil man se, at vi kommer til at undvære Manér, Salah og Konate i to eller højest tre prl kampe og nogle pokal kampe. Vi skal kunne klare et så begrænset prl antal kampe med den resterende trup...
Hvorfor skal Konate til AFCON :dontknow:
Havde du nu tænkt dig om, kunne du nok regne ud at jeg mente Keita, men skrev forkert...

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » torsdag, 02. sep, 2021 09:23

Dæleme et sjovt svar, da alle jo altid ved, hvad andre tænkte, de ville skrive

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 02. sep, 2021 10:02

Jeg har lige kigget lidt på terminslisten, og så vidt jeg kan se, så har vi Chelsea d. 1. januar, og vi har Brentford hjemme d. 15. januar og Crystal Palace ude d. 22. januar. Hmmm, måske er problemet ikke så stort alligevel 8-)

Fra d. 5. januar til d. 12. januar er det Cup kampe, og så er der landsholdspause fra d. 24. januar til d. 5. februar.

Hvis vi kan holde på Salah og Mané til og med Chelsea kampen, så vil jeg mene, at vi bør slå Brentford og Crystal Palace, uden de to.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 02. sep, 2021 10:03

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 01. sep, 2021 14:26
AJJ skrev:
onsdag, 01. sep, 2021 13:40
Hvilket også vidste sig at være en fejlvurdering, da vi allerede havde erstatningerne i form af Fabinho, Williams og Philips - hvorfor vi fint kunne vente på Konate (det var jo ikke ligefrem VvD, der skulle erstattes..)
Øøøhhh, Nej! De erstatninger vi havde, var ikke gode. Men det sker vel, når man købe VVD på Wish.com. Jeg kan lide Nat, men han har sine begrænsninger ift Matip, Gomez og VVD.
AJJ skrev:
onsdag, 01. sep, 2021 13:40
Og hvis du ellers læste efter, ville du opdage, at jeg på ingen måde ser os som bedre end Chelsea og Man U i udgangspunktet. Men jeg deler heller ikke jeres pessimisme. Godt nok når vi ikke 2019-niveauet, men mindre kan også gøre det. Det kan blive alt fra 1 til 4, og kampen mod Chelsea bekræfter det.
Hvis du læser efter, så er jeg ikke pessimist. I en anden tråd om forventninger har jeg også os til 1-4 plads. Dog mere sandsynlig med en 3. og 4. plads, da der er nogen som ikke overholder FFP.
AJJ skrev:
onsdag, 01. sep, 2021 13:40
Og hvis mig den offensive spiller, der lige på magisk vis ville ændre sæsonen for os. Er det Barnes, Sarr, Bowen?
Jeg tror Sarr vil være god. Mané er her til at hjælpe ham. Problemet er også at han skal til African Cup. Og det er netop problemet. African Cup! I den måned er vi uden Salah og Mané, og der mener jeg at springet ned til de næst bedste er ALT for stort. Er du tilfreds med erstatninger for Salah og Mané?

Hvis du så Man C mod Arsenal, så lagde du også mærke til at Silva blev erstattet med Sterling, og Jesus med Mahrez. Det er kvalitet i dybden. Jeg ved godt at vi ikke er Man C, og den form for kvalitet i dybden får vi ikke, fordi vi ikke har en oliesheik i baghånden. Men jeg mener vi kan gøre det bare lidt bedre, som, Nyrup en gang sagde så smukt!
Ift. erstatning for Lovren bliver vi nok aldrig enige. Den spiller, man ville have, var ikke tilgængelig. Derfor ventede man. I stedet for at panikkøbe fx Kabak, som vi så ville have nu i stedet for Konate. Og Lovren var som sagt ikke ligefrem en nøglespiller. Han var 4. valg, og kvalitetsforskellen mellem ham og de tre andre var stor.

Ligesom man i øvrigt ventede med at signe til man kunne få VvD. Selvom der blev råbt og skreget om en ny CB i sommervinduet 2017. Havde klubben givet efter, var vi endt med Koulibaly i stedet - og der er jo nok en grund til, at han ikke har taget springet til en af de store klubber....

Den kølige og velovervejede tilgang til transfers har været en helt afgørende faktor i vores succes - givet de økonomiske rammer. Og den her transferdiskussion er kun interessant, så længe man har de økonomiske ramme in mente.

Jeg har også argumenteret for en erstatning for Gini og så da også gerne, at man lige kunne hive endnu en Jota-kanin op af hatten. Man kan diskutere frem og tilbage. Men man kan hele tiden se et tydeligt rationale bag klubbens valg - og det er det afgørende for mig. Selvfølgelig kombineret med, at vi siden Klopp og Edwards kom til har ageret til et 13-tal (gammel skala) på transfermarkedet.

Ellers er vi vist nogenlunde på linje ift. udsigterne for indeværende sæson. Men jeg håber da, at Texy og Niels får ret i, at vi er på et helt andet niveau end Chelsea :)

Og som du selv lige har forvisset dig om, så bør Africa Nations være til at håndtere

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » torsdag, 02. sep, 2021 17:45

athomsen skrev:
torsdag, 02. sep, 2021 09:23
Dæleme et sjovt svar, da alle jo altid ved, hvad andre tænkte, de ville skrive
Du har helt ret. Hans intelligens er nok ikke til at kunne regne det ud selv, ligesom din....

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » fredag, 03. sep, 2021 13:56

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 02. sep, 2021 10:02
Jeg har lige kigget lidt på terminslisten, og så vidt jeg kan se, så har vi Chelsea d. 1. januar, og vi har Brentford hjemme d. 15. januar og Crystal Palace ude d. 22. januar. Hmmm, måske er problemet ikke så stort alligevel 8-)

Fra d. 5. januar til d. 12. januar er det Cup kampe, og så er der landsholdspause fra d. 24. januar til d. 5. februar.

Hvis vi kan holde på Salah og Mané til og med Chelsea kampen, så vil jeg mene, at vi bør slå Brentford og Crystal Palace, uden de to.
Der er jo for så vidt også mulighed for at handle til januar, jeg ved godt det sjældent er der de store handler kommer.

Men kunne godt være at Klopp har besluttet sig for at prøve Taki, Ox, Elliot, Origi af her de næste 4 måneder, og hvis det ser helt tosset ud er der så mulighed for at købe en ny.

Jeg har en god fornemmelse af at Taki får sit gennembrud i år, kan godt være det er ham der bliver backup for Mane.
YNWA

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » lørdag, 04. sep, 2021 11:12

Ifht AFCON.

Kan det tænkes at vi lurer på en offensiv tilgang, når vi har set hvordan situationen ser ud til den den tid ? Hvis vi ligger lunt i svinget og er godt med i toppen, kan det jo godt være at man tænker, at de cupkampe og 3 PL kampe, skal vi kunne klare med den tilbageværende trup.

Afcon starter 9 januar og vinduet åbner d. 1 januar.

At vi mangler Mané og Salah i en måned, MÅ jo være noget som Klopp og ledelsen har haft oppe og vende.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » lørdag, 04. sep, 2021 16:43

Niche skrev:
torsdag, 02. sep, 2021 17:45
athomsen skrev:
torsdag, 02. sep, 2021 09:23
Dæleme et sjovt svar, da alle jo altid ved, hvad andre tænkte, de ville skrive
Du har helt ret. Hans intelligens er nok ikke til at kunne regne det ud selv, ligesom din....
Altså kvaliteten af dine indlæg bliver jo bedre og bedre. Tillykke med det

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 05. sep, 2021 08:21

Der tales allerede nu om, at vi vil handle en midtbanespiller enten til januar eller næste sommer. De mest rygtede spillere er Ward-Prowse, Bissouma, Frank Kessie og senest Carlos Soler fra Valencia:

Liverpool keeping tabs on Valencia star Carlos Soler who is going from strength to strength in La Liga

http://www.thehardtackle.com/news/2021/ ... los-soler/

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 05. sep, 2021 09:23

Niels K skrev:
søndag, 05. sep, 2021 08:21
Der tales allerede nu om, at vi vil handle en midtbanespiller enten til januar eller næste sommer. De mest rygtede spillere er Ward-Prowse, Bissouma, Frank Kessie og senest Carlos Soler fra Valencia:

Liverpool keeping tabs on Valencia star Carlos Soler who is going from strength to strength in La Liga

http://www.thehardtackle.com/news/2021/ ... los-soler/
Men det giver jo ingen mening, når nu midtbanen er så meget bedre end i sidste sæson :D

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 05. sep, 2021 18:11

Oomph242 skrev:
søndag, 05. sep, 2021 09:23
Niels K skrev:
søndag, 05. sep, 2021 08:21
Der tales allerede nu om, at vi vil handle en midtbanespiller enten til januar eller næste sommer. De mest rygtede spillere er Ward-Prowse, Bissouma, Frank Kessie og senest Carlos Soler fra Valencia:

Liverpool keeping tabs on Valencia star Carlos Soler who is going from strength to strength in La Liga

http://www.thehardtackle.com/news/2021/ ... los-soler/
Men det giver jo ingen mening, når nu midtbanen er så meget bedre end i sidste sæson :D
Der er ingen grund til at overdrive. Vi har mistet Gini, og du og andre vil gerne have en erstatter. Jeg og andre mener, at Thiago er/var erstatteren, og at vi har temmelig mange midtbanefolk i klubben pt. Da ingen er solgt eller bare rygtet væk i løbet af sommeren bortset fra et par kortvarige om Ox og Curtis, så må Klopp jo kunne lide dem, han har, og så kan jeg simpelthen ikke se, hvordan der skal være plads til en mere denne sommer, hvis vedkommende skal stilles en eller anden form for spilletid i udsigt.
Hvis du antager, at halvdelen af vores midtbanefolk bliver langvarigt skadet på samme tid, så kan vi da godt stå med en udfordring, men sådan er der jo ingen, der planlægger deres trup ud fra.

Situationen kan da godt tænkes at blive anderledes næste sæson. Dels bliver vores ældste spillere et år ældre, og det betyder da, at Millie må være tæt på sidste salgsdato, og han får en del minutter stadig. Så er der andre, der i løbet af sæsonen skal bevise, at de er gode nok, og jeg tænker heller ikke, at vi har mere tålmodighed med Keita, hvis han fortsætter med sine skader denne sæson.
Om vi så handler til midtbanen er en anden ting, men vi ser da løbende på spillere, og de 4 nævnte kan meget vel stå et pænt stykke oppe på blokken.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 09. sep, 2021 07:39

Liverpool skal være med i kampen om Tysklands nye stjerneskudd

Liverpool, Barcelona og Bayern München skal alle være ute etter RB Salzburgs stjerneskudd Karim Adeyemi. Det er Christian Falk i Bild som skriver om interessen. Det er vanligvis en mann det er verdt å høre på når det kommer til transfernytt der tyske spillere er involvert.

19-åringen har scoret seks mål på seks kamper for det østerrikske klubben. Liverpool har et veldig godt forhold til Red Bull-klubbene, og har kjøpt spillere som Naby Keita, Takumi Minamino og Ibrahima Konaté fra RB Leipzig og RB Salzburg de siste sesongene. Sadio Mané har også en fortid i RB Salzburg.

På søndag fikk 19 år gamle Adeyemi sin debut for det tyske landslaget, og scoret det sjette målet i 6-0-seieren mot Andorra.

Adeyemi har nigeriansk far og rumensk mor. Han skal se opp til kantspillere som Arjen Robben og Serge Gnabry, skriver Bild. Han var i Bayern Münchens akademi fra 2010 til 2012.

i 2018 gikk han fra SpVgg Unterhaching, som nå spiller på nivå fire i det tyske ligasystemet, til RB Salzburg. De skal ha betalt tre millioner euro for angriperen.

Nå skal markedsverdien være på 20 millioner euro. Han har kontrakt til 2024.

Bild

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » torsdag, 09. sep, 2021 07:40

Hevder Liverpool vil sette ny overgangsrekord for å sikre seg England-stjernen

La det være sagt med en gang – The Star er ikke vanligvis den beste kilden når det kommer til rykter og Liverpool.

Likevel tar vi det med i ryktebørsen denne gang, siden Jordan Henderson denne uken har uttalt seg så positivt om spilleren, som ser så ekstremt lovende ut. Borussia Dortmunds midtbanespiller er to måneder yngre (!) enn Harvey Elliott, og storspiller både for klubblag og landslag.

Til tross for sin unge alder har han allerede 44 førstelagskamper for Birmingham, og 51 kamper for Dortmund. Der har han scoret fem mål og har sju målgivende fra sin midtbaneposisjon. Han har åtte kamper for England, og var med i sommerens EM-tropp. På søndag startet han i en midtbanetrio sammen med Henderson og Trent Alexander-Arnold mot Andorra.

Tabloidavisen rapporterer at Liverpool skal være villig til å betale 80 millioner pund for 18-åringen neste sommer. Det vil være ny klubbrekord – fem millioner pund dyrere enn Virgil van Dijk var i 2018.

Jürgen Klopp skal ha gjort Bellingham til sitt hovedmål på overgangsmarkedet, og The Star skriver videre at Liverpool leder an i kampen om å sikre seg ham.

Også Manchester United er med i kampen, men det skal være Liverpool som er i førersetet. Bellingham skal ha takket nei til United i fjor sommer, da han gikk fra Birmingham City til Borussia Dortmund for 25 millioner pund.


Bellingham skal trives i tysk fotball, og har ikke hastverk for å komme seg tilbake. Det er likevel forventet at fremtiden hans er i Premier League, og da ønsker Liverpool å være med i kampen.

Selv om vi tar dette ryktet med en klype salt, vil det være en større overraskelse om Liverpool ikke skulle være interessert i en slik spiller med en slik profil.

Daily Star

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 11. sep, 2021 08:00

Barcelona and Liverpool are reportedly weighing up a possible January move for 19-year-old German sensation Karim Adeyemi.

http://www.thehardtackle.com/news/2021/ ... m-adeyemi/

Liverpool can steal ideal Sadio Mané successor from Bayern Munich for half his real value

Liverpool have been linked with a transfer move for Bayern Munich's Kingsley Coman. At the reported price-tag, he would be a real steal — and could be Sadio Mané's replacement.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... h-21534087

Barcelona star Pedri could soon leave for free with Man City and Liverpool on red alert

Barcelona are under growing pressure to tie one of their hottest prospects down to a new deal.

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... nsfer-news

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 11. sep, 2021 09:32

Niels K skrev:
lørdag, 11. sep, 2021 08:00
Barcelona and Liverpool are reportedly weighing up a possible January move for 19-year-old German sensation Karim Adeyemi.

http://www.thehardtackle.com/news/2021/ ... m-adeyemi/

Liverpool can steal ideal Sadio Mané successor from Bayern Munich for half his real value

Liverpool have been linked with a transfer move for Bayern Munich's Kingsley Coman. At the reported price-tag, he would be a real steal — and could be Sadio Mané's replacement.

https://www.liverpool.com/liverpool-fc- ... h-21534087

Barcelona star Pedri could soon leave for free with Man City and Liverpool on red alert

Barcelona are under growing pressure to tie one of their hottest prospects down to a new deal.

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... nsfer-news
Coman tror jeg godt vi kan få i hus. Hvis Bayern ikke får forlænget.

Pedri tænker jeg mere er PSG, City eller Chelsea materiale. De vil gå rigtig langt for ham.

Adeyemi kender jeg faktisk ikke. Andet end af omtale.

Besvar