hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: hvem skal ud

Indlæg af thefugle » tirsdag, 23. dec, 2014 11:31

Bojangles skrev:Nu ved jeg godt at mange af jer er efter Skrtel pt. Men plejer vi ikke at være ude i at han spiller hver anden sæson sublimt og hver anden sæson som en sæk kartofler? (sådan skarpt sat op). Så vidt jeg erindrer, var det den sublime sæson sidst og forrige sæson, var det sæk kartofler sæsonen. Derfor tænker jeg at det vil være dumt at skille sig af med ham til sommer, da det vil være efter en dårlig sæson (ergo dårlig pris) og lige før en sæson, hvor vi kan se frem til en super sæson fra hans side (hvis statistikken med ham holder)
Derudover har vi Illori der kommer til - Så er vi ikke dækket fint ind centralt defensivt, selvom vi spiller med tre centrale?
Du vil ha vi skal hænge vores hat på en "teori" og så beholde Skrtel? Eej, det er sku nok ikke måden at drive en fodbold klub på. Jeg kan godt lide Jernmanden, men sælges til sommer skal han.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 23. dec, 2014 11:39

Pakken skrev:
Niels K skrev:Det ser ud til, at der bliver stor udskiftning i forsvaret til sommer:

http://www.liverpool.no/Nyheter/Mange-f ... emtid.aspx
Jeg ville godt nok have svært ved at skulle sige farvel til Sakho. Sublimt pasningsspil samt en råstyrke de færreste kan matche. Škrtel og Johnson kan jeg sagtens se det fornuftige i at skille sig af med. Škrtel spiller for ofte med hovedet under armen i forhold til defensiv positionering, og Johnson synes jeg virker utrolig ubeslutsom i det offensive spil, men dog stærk defensivt.

José Enrique ser jeg som et fornuftigt 2. valg til venstrebacken, hvor især hans 1-mod-1 i det defensive spil er klasse. Jeg synes dog, at han som Škrtel har nogle problemer i forhold til den defensive positionering.

Brad Jones har jeg set nok til, og det største ønske er selvfølgelig at hente en klassekeeper ind snarest, hvor Mignolet så kan agere backup.

Manquillo ser jeg ikke som nogen synderlig stærk back, og jeg ser egentlig gerne, at denne plads forstærkes, og i forhold til en backup så peger min pil mere imod Flanagan.

Både Coates, Ilori og Wisdom ville jeg ikke have noget imod at have med i truppen i preseason til sommer for at se, hvordan de har udviklet sig efter deres lejeophold.

Kolo Toure nævnes også. Han har gjort det fint i denne sæson, og jeg har fornemmelsen af, at han er god til at lære fra sig. Kan sagtens se det fornuftige i at forlænge samarbejdet med ét år til sommer.
Jeg må erklære mig 100% enig i din vurdering af alle spillerne, og hvem der bør agere reserve eller 1. valg ;)

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 23. dec, 2014 12:35

Niels K skrev:
Pakken skrev:
Niels K skrev:Det ser ud til, at der bliver stor udskiftning i forsvaret til sommer:

http://www.liverpool.no/Nyheter/Mange-f ... emtid.aspx
Jeg ville godt nok have svært ved at skulle sige farvel til Sakho. Sublimt pasningsspil samt en råstyrke de færreste kan matche. Škrtel og Johnson kan jeg sagtens se det fornuftige i at skille sig af med. Škrtel spiller for ofte med hovedet under armen i forhold til defensiv positionering, og Johnson synes jeg virker utrolig ubeslutsom i det offensive spil, men dog stærk defensivt.

José Enrique ser jeg som et fornuftigt 2. valg til venstrebacken, hvor især hans 1-mod-1 i det defensive spil er klasse. Jeg synes dog, at han som Škrtel har nogle problemer i forhold til den defensive positionering.

Brad Jones har jeg set nok til, og det største ønske er selvfølgelig at hente en klassekeeper ind snarest, hvor Mignolet så kan agere backup.

Manquillo ser jeg ikke som nogen synderlig stærk back, og jeg ser egentlig gerne, at denne plads forstærkes, og i forhold til en backup så peger min pil mere imod Flanagan.

Både Coates, Ilori og Wisdom ville jeg ikke have noget imod at have med i truppen i preseason til sommer for at se, hvordan de har udviklet sig efter deres lejeophold.

Kolo Toure nævnes også. Han har gjort det fint i denne sæson, og jeg har fornemmelsen af, at han er god til at lære fra sig. Kan sagtens se det fornuftige i at forlænge samarbejdet med ét år til sommer.
Jeg må erklære mig 100% enig i din vurdering af alle spillerne, og hvem der bør agere reserve eller 1. valg ;)

Er helt enig! Sakho er fremtiden i vores forsvar. ser han klodset ud? ja af og til, men kan det ikke være 100% pisse ligemeget når han ikke laver fejl??? han har endnu ikke lavet en fejl som har ført til mål, i modsætning til alle andre i vores forsvar.
og hans afleveringer er måske de bedste i ligaen (af en midterforsvarer). Han er rigtig god til at lave de dybe bolde op i banen, som er med til at åbne op for modstanderens midtbane.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 23. dec, 2014 15:49

pommelfeen skrev:Er helt enig! Sakho er fremtiden i vores forsvar. ser han klodset ud? ja af og til, men kan det ikke være 100% pisse ligemeget når han ikke laver fejl??? han har endnu ikke lavet en fejl som har ført til mål, i modsætning til alle andre i vores forsvar.
og hans afleveringer er måske de bedste i ligaen (af en midterforsvarer). Han er rigtig god til at lave de dybe bolde op i banen, som er med til at åbne op for modstanderens midtbane.
Jeg er dybt uenig.

Han har en enormt dårlig placeringsevne. Han er ikke ret stærk i hovedspillet, selvom han er stor. Han holder så længe på bolden, at hans aflevering sætter medspillerne under et gevaldigt pres, fordi de er forcerede.

Og jo, han har lavet fejl, der har kostet mål. Måske ikke i denne sæson, hvor han ikke har spillet ret meget. Men han havde en andel i flere situationer, der førte til mål i sidste sæson.

Han udstråler usikkerhed og det smitter af.

For mig er han overhovedet ikke en permanent løsning. Han er en lappeløsning i øjeblikket på et forsvar, hvor alle andre heller ikke spiller godt. Det hænger meget sammen med, at Sakho har været i klubben over et år, uden i mine øjne at have forbedret sig eller på en eller anden måde været faldet på plads i forsvaret. Det er muligt, at skader har ødelagt rytmen en del. Og det er muligt, at han har potentiale til mere. Jeg kan bare slet ikke se det. Man mente ikke, at Agger kunne bruges, blandt andet fordi han var så meget skadet, at forsvaret ikke fandt ind i en naturlig kontinuitet. Hvad pokker skal man så mene om Sakho? Han har været mere skadet end Agger, og løfter ikke ligefrem holdet, når han er klar. Lige nu har jeg personligt mere tro på, at Lovren kan finde et brugbart niveau, selvom jeg heller ikke rigtigt kan finde det halmstrå, som jeg knytter den tro til.

Jeg er dog enig i, at Sakho er den bedste af vores forsvarere til at slå dybe bolde op i banen.
Kloppite

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mambo » tirsdag, 23. dec, 2014 15:57

Pakken skrev:
Niels K skrev:Det ser ud til, at der bliver stor udskiftning i forsvaret til sommer:

http://www.liverpool.no/Nyheter/Mange-f ... emtid.aspx
Jeg ville godt nok have svært ved at skulle sige farvel til Sakho. Sublimt pasningsspil samt en råstyrke de færreste kan matche. Škrtel og Johnson kan jeg sagtens se det fornuftige i at skille sig af med. Škrtel spiller for ofte med hovedet under armen i forhold til defensiv positionering, og Johnson synes jeg virker utrolig ubeslutsom i det offensive spil, men dog stærk defensivt.

José Enrique ser jeg som et fornuftigt 2. valg til venstrebacken, hvor især hans 1-mod-1 i det defensive spil er klasse. Jeg synes dog, at han som Škrtel har nogle problemer i forhold til den defensive positionering.

Brad Jones har jeg set nok til, og det største ønske er selvfølgelig at hente en klassekeeper ind snarest, hvor Mignolet så kan agere backup.

Manquillo ser jeg ikke som nogen synderlig stærk back, og jeg ser egentlig gerne, at denne plads forstærkes, og i forhold til en backup så peger min pil mere imod Flanagan.

Både Coates, Ilori og Wisdom ville jeg ikke have noget imod at have med i truppen i preseason til sommer for at se, hvordan de har udviklet sig efter deres lejeophold.

Kolo Toure nævnes også. Han har gjort det fint i denne sæson, og jeg har fornemmelsen af, at han er god til at lære fra sig. Kan sagtens se det fornuftige i at forlænge samarbejdet med ét år til sommer.
Manquillo er kun 20 år og var relativt uprøvet inden han kom til klubben, og alligevel er han overhovedet ikke faldet igennem i Premier League. I det lys må han anses som et stort talent, og det ville i mine øjne være hul i hovedet ikke at lade ham blive i hele sin 2-årige lejeperiode og se hvordan han udvikler sig. Kan han udvikle sig kan han virkeligt blive en dygtig back i fremtiden.

Flanagan har været ude i en lang skadesperiode, og han må bevise at han ikke blot kan finde samme niveau som sidste sæson, men også at han kan fortsætte udviklingen. Jeg tror det bliver en svær periode for Flanagan, hvor han både skal konkurrere med et stort talent som Manquillo og et evt. nyindkøb på pladsen.

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Pakken » tirsdag, 23. dec, 2014 16:46

texy skrev:
pommelfeen skrev:Er helt enig! Sakho er fremtiden i vores forsvar. ser han klodset ud? ja af og til, men kan det ikke være 100% pisse ligemeget når han ikke laver fejl??? han har endnu ikke lavet en fejl som har ført til mål, i modsætning til alle andre i vores forsvar.
og hans afleveringer er måske de bedste i ligaen (af en midterforsvarer). Han er rigtig god til at lave de dybe bolde op i banen, som er med til at åbne op for modstanderens midtbane.
Jeg er dybt uenig.

Han har en enormt dårlig placeringsevne. Han er ikke ret stærk i hovedspillet, selvom han er stor. Han holder så længe på bolden, at hans aflevering sætter medspillerne under et gevaldigt pres, fordi de er forcerede.

Og jo, han har lavet fejl, der har kostet mål. Måske ikke i denne sæson, hvor han ikke har spillet ret meget. Men han havde en andel i flere situationer, der førte til mål i sidste sæson.

Han udstråler usikkerhed og det smitter af.

For mig er han overhovedet ikke en permanent løsning. Han er en lappeløsning i øjeblikket på et forsvar, hvor alle andre heller ikke spiller godt. Det hænger meget sammen med, at Sakho har været i klubben over et år, uden i mine øjne at have forbedret sig eller på en eller anden måde været faldet på plads i forsvaret. Det er muligt, at skader har ødelagt rytmen en del. Og det er muligt, at han har potentiale til mere. Jeg kan bare slet ikke se det. Man mente ikke, at Agger kunne bruges, blandt andet fordi han var så meget skadet, at forsvaret ikke fandt ind i en naturlig kontinuitet. Hvad pokker skal man så mene om Sakho? Han har været mere skadet end Agger, og løfter ikke ligefrem holdet, når han er klar. Lige nu har jeg personligt mere tro på, at Lovren kan finde et brugbart niveau, selvom jeg heller ikke rigtigt kan finde det halmstrå, som jeg knytter den tro til.

Jeg er dog enig i, at Sakho er den bedste af vores forsvarere til at slå dybe bolde op i banen.
Det var godt nok mange negative påstande. For at nuancere debatten lidt, vil jeg lige tillade mig at stille nogle spørgsmål og give mit besyv med.

I hvilke situationer mener du, at hans placeringsevne er dårlig?

I hvilke situationer mener du, at hans hovedspil halter? Jeg synes nemlig, at han er dygtig i duelspillet, bl.a. ved de lange bolde, hvor han har en angriber foran sig.

Mht. hans pasningsspil må jeg bare erklære mig fuldstændig uenig. Jeg synes netop, som før nævnt, at det er en af hans spidskompetencer. Hårde, flade pasninger frem i banen, der er lette at håndtere for medspillerne. Selvfølgelig vil en spiller, der modtager en pasning centralt i banen altid være under pres i en eller anden grad, men at de skulle være under et gevaldigt pres ved boldmodtagelsen kan jeg ikke nikke genkendende til. F.eks. synes jeg, at han havde en stor andel i, at Coutinho og Lallana kom så meget på bolden, som de gjorde i går. Desuden synes jeg, at der var en anden acceleration i opstillet, end når f.eks. Lovren spiller.

Jeg kan ikke umiddelbart huske situationer, hvor han var impliceret i mål i sidste sæson, udover i hans debut mod Swansea, hvor jeg ikke engang mener, at det var 100% hans skyld. Hvilke andre mål tænker du på?

Jeg håber, at du vil tage dig tid til at svare.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 23. dec, 2014 18:20

Pakken skrev:
texy skrev:
pommelfeen skrev:Er helt enig! Sakho er fremtiden i vores forsvar. ser han klodset ud? ja af og til, men kan det ikke være 100% pisse ligemeget når han ikke laver fejl??? han har endnu ikke lavet en fejl som har ført til mål, i modsætning til alle andre i vores forsvar.
og hans afleveringer er måske de bedste i ligaen (af en midterforsvarer). Han er rigtig god til at lave de dybe bolde op i banen, som er med til at åbne op for modstanderens midtbane.
Jeg er dybt uenig.

Han har en enormt dårlig placeringsevne. Han er ikke ret stærk i hovedspillet, selvom han er stor. Han holder så længe på bolden, at hans aflevering sætter medspillerne under et gevaldigt pres, fordi de er forcerede.

Og jo, han har lavet fejl, der har kostet mål. Måske ikke i denne sæson, hvor han ikke har spillet ret meget. Men han havde en andel i flere situationer, der førte til mål i sidste sæson.

Han udstråler usikkerhed og det smitter af.

For mig er han overhovedet ikke en permanent løsning. Han er en lappeløsning i øjeblikket på et forsvar, hvor alle andre heller ikke spiller godt. Det hænger meget sammen med, at Sakho har været i klubben over et år, uden i mine øjne at have forbedret sig eller på en eller anden måde været faldet på plads i forsvaret. Det er muligt, at skader har ødelagt rytmen en del. Og det er muligt, at han har potentiale til mere. Jeg kan bare slet ikke se det. Man mente ikke, at Agger kunne bruges, blandt andet fordi han var så meget skadet, at forsvaret ikke fandt ind i en naturlig kontinuitet. Hvad pokker skal man så mene om Sakho? Han har været mere skadet end Agger, og løfter ikke ligefrem holdet, når han er klar. Lige nu har jeg personligt mere tro på, at Lovren kan finde et brugbart niveau, selvom jeg heller ikke rigtigt kan finde det halmstrå, som jeg knytter den tro til.

Jeg er dog enig i, at Sakho er den bedste af vores forsvarere til at slå dybe bolde op i banen.
Det var godt nok mange negative påstande. For at nuancere debatten lidt, vil jeg lige tillade mig at stille nogle spørgsmål og give mit besyv med.

I hvilke situationer mener du, at hans placeringsevne er dårlig?

I hvilke situationer mener du, at hans hovedspil halter? Jeg synes nemlig, at han er dygtig i duelspillet, bl.a. ved de lange bolde, hvor han har en angriber foran sig.

Mht. hans pasningsspil må jeg bare erklære mig fuldstændig uenig. Jeg synes netop, som før nævnt, at det er en af hans spidskompetencer. Hårde, flade pasninger frem i banen, der er lette at håndtere for medspillerne. Selvfølgelig vil en spiller, der modtager en pasning centralt i banen altid være under pres i en eller anden grad, men at de skulle være under et gevaldigt pres ved boldmodtagelsen kan jeg ikke nikke genkendende til. F.eks. synes jeg, at han havde en stor andel i, at Coutinho og Lallana kom så meget på bolden, som de gjorde i går. Desuden synes jeg, at der var en anden acceleration i opstillet, end når f.eks. Lovren spiller.

Jeg kan ikke umiddelbart huske situationer, hvor han var impliceret i mål i sidste sæson, udover i hans debut mod Swansea, hvor jeg ikke engang mener, at det var 100% hans skyld. Hvilke andre mål tænker du på?

Jeg håber, at du vil tage dig tid til at svare.
Jeg har tidligere svaret på alle de spørgsmål, og kan ærligt talt ikke overskue en gang til at skulle google og på anden vis søge mig frem til de kampe og situationer, hvor Sakho i sidste sæson kostede mål, viste dårlig placeringsevne eller på anden vis markerede sig skidt. Jeg har også tidligere smidt om mig med stats, der viste (uanset at en million andre faktorer muligvis også spillede ind på de stats), at vi vandt flere kampe med Agger og Skrtel end med Sakho og Skrtel. Jeg har linket til Carra's kritiske analyse af Sakho's aflevering til Gerrard (uanset at målet kun kom, fordi Gerrard gled) i Chelsea-kampen.

Jeg medgiver at bemærkningen om hovedspillet var en slags stikpille, da mange herinde tidligere var hurtige til at mene, at Agger ikke var stærk nok på det område. Og da Agger beviseligt var bedre end Sakho, så lavede jeg en lidt fræk konklusion om, at Sakho ikke er dygtig nok på trods af sin størrelse.

Man kan finde statistikken på hvor stor en procentdel af sine luftdueller spillerne har vundet (og mange andre lige så ligegyldige stats) her. Læg mærke til at Lucas også vandt flere af sine luftdueller i sidste sæson end Sakho.

http://lfcstats.co.uk/20132014aerialduels.html

Jeg undres altid over den gigantiske hype af Sakho herinde. Jeg har endnu ikke mødt en PL-interesseret person i virkeligheden, der mener, at han har vist noget som helst endnu. Jeg har til gengæld mødt mange, der klapper i hænderne eller griner, når de ser hans navn i vores startopstilling, hvis det er deres hold vi møder, mens mine medfans typisk reagere med "åh nej". Det er lidt det samme som med Allen. Han får også langt flere positive bemærkninger herinde, end jeg oplever det udenfor den virtuelle verden. Om det hænger sammen med at folk analyserer dybere på stats og videoklip, når de debatterer online, mens de har større fokus på det de har set på banen og på TV, når der argumenteres verbalt ved jeg ikke. Men det er da en mulighed.

En anden mulighed er, at jeg helt tilfældigt konstant render ind i fodboldfans, der over en bred kam ser tingene fundamentalt anderledes de fleste andre fans.

Men uanset hvad jeg siger, eller hvad du og andre omvendt vil påpege, så bliver vi nok bare ikke enige i forhold til denne spiller. Den eneste, der kan få mig til at ændre mit syn på Sakho er Sakho selv. Og jeg skal da være den første til at hilse præstationer, der kan overbevise mig, velkomne.
Kloppite

Stephan C
Indlæg: 1579
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af Stephan C » tirsdag, 23. dec, 2014 21:01

thefugle skrev:Hahaha, skal vores kære Brendan Rodgers slet ikke have noget af skylden for det elendige forsvarsspil?

Jeg synes det er pudsigt at forsvarsspillere som var gode før de kom til klubben de bliver dårlige når de så kommer hertil. Er jeg virkelig den eneste der mener at det er lidt mærkeligt?

De eneste jeg ville skille mig af med er umiddelbart Coates, Jones, Johnson, Enrique og Skrtel. Resten er fine forsvarsspillere i et dårligt setup.
Jeg er ked af at måtte sige det, men jeg er 100% enig med dig... Dog vil jeg mene at ledelse bør tvinge BR til at arbejde sammen med en kvalificeret defensiv træner, i den erkendelse af at BR slet ikke magter denne del af spillet

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » onsdag, 24. dec, 2014 00:14

@texy

På RAWK og Twitter er de ellers overordentligt glade for Sakho (set i forhold til Skrtel og Lovren). Jeg må lige medgive, at jeg ikke har været på RAWK et stykke tid, så jeg skal ikke kunne sige, om synes har ændret sig. På Twitter er noget nær samtlige af dem, jeg følger (og det er alligevel er sted mellem 30-40 stykker) enige om, at han umiddelbart er vores bedste forsvarsspillere - personer vis holdning jeg respekterer. Blandt andet skribenter for AnfieldIndex. Jeg er enig så langt, at jeg mener, der burde være en håndfuld forsvarsspillere indenfor vores rækkevidde, der givetvis er bedre end ham, men det ændrer ikke på min mening om, at Sakho sammen med Kolo er klart bedre end Skrtel og Lovren.
Liverpool Football Klopp

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: hvem skal ud

Indlæg af thefugle » onsdag, 24. dec, 2014 13:04

AndreasN skrev:@texy

På RAWK og Twitter er de ellers overordentligt glade for Sakho (set i forhold til Skrtel og Lovren). Jeg må lige medgive, at jeg ikke har været på RAWK et stykke tid, så jeg skal ikke kunne sige, om synes har ændret sig. På Twitter er noget nær samtlige af dem, jeg følger (og det er alligevel er sted mellem 30-40 stykker) enige om, at han umiddelbart er vores bedste forsvarsspillere - personer vis holdning jeg respekterer. Blandt andet skribenter for AnfieldIndex. Jeg er enig så langt, at jeg mener, der burde være en håndfuld forsvarsspillere indenfor vores rækkevidde, der givetvis er bedre end ham, men det ændrer ikke på min mening om, at Sakho sammen med Kolo er klart bedre end Skrtel og Lovren.
Jeg tilslutter mig AndreasN og siger at de fleste jeg følger på twitter som er måske det samme eller lidt mere end AndreasN, altså af folk der er LFC fans, er rigtig glade for at se Sakho tilbage, og mener han burde være fast starter foran dem vi har i forvejen. Desuden taler både ham og Kolo fransk, og det er der ikke andre af vores CB'er der gør, så vidt jeg ved altså. Det er vel i og for sig den eneste CB sammensætning der taler det samme sprog flydende? Eller?

Jeg vil medgive han ser klodset ud, men jeg kan ikke være mere ligeglad hvis det fungere. Og lige pt, virker det meget bedre end Skrtel og Lovren.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Gary » onsdag, 24. dec, 2014 16:16

Lovren spillede i Lyon fra 2010 til 2013. Så mon ikke han også taler fransk?
On this train faith will be rewarded

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: hvem skal ud

Indlæg af thefugle » torsdag, 25. dec, 2014 02:25

Gary skrev:Lovren spillede i Lyon fra 2010 til 2013. Så mon ikke han også taler fransk?
Det rigtigt! Havde jeg lige glemt. Skrtel er bare herre outsider med sit slovak-engelsk så.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » torsdag, 25. dec, 2014 11:26

thefugle skrev:
Gary skrev:Lovren spillede i Lyon fra 2010 til 2013. Så mon ikke han også taler fransk?
Det rigtigt! Havde jeg lige glemt. Skrtel er bare herre outsider med sit slovak-engelsk så.
Jeg mener, at Lovren selv har sagt, at han nærmest ikke taler fransk. På trods af sit ophold i Frankrig skulle han være langt bedre til engelsk.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: hvem skal ud

Indlæg af thefugle » torsdag, 25. dec, 2014 12:45

AJ skrev:
thefugle skrev:
Gary skrev:Lovren spillede i Lyon fra 2010 til 2013. Så mon ikke han også taler fransk?
Det rigtigt! Havde jeg lige glemt. Skrtel er bare herre outsider med sit slovak-engelsk så.
Jeg mener, at Lovren selv har sagt, at han nærmest ikke taler fransk. På trods af sit ophold i Frankrig skulle han være langt bedre til engelsk.
Du kan finde en video på YouTube hvor han spiller FIFA mod lacazette og taler flydende. Så ved ikke om det passer :)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJ » torsdag, 25. dec, 2014 18:24

thefugle skrev:
AJ skrev:
thefugle skrev:
Gary skrev:Lovren spillede i Lyon fra 2010 til 2013. Så mon ikke han også taler fransk?
Det rigtigt! Havde jeg lige glemt. Skrtel er bare herre outsider med sit slovak-engelsk så.
Jeg mener, at Lovren selv har sagt, at han nærmest ikke taler fransk. På trods af sit ophold i Frankrig skulle han være langt bedre til engelsk.
Du kan finde en video på YouTube hvor han spiller FIFA mod lacazette og taler flydende. Så ved ikke om det passer :)
I nedenstående link siger han, at han ikke talte sproget de første halvandet år i Lyon, men han blev jo nok bedre siden.

http://www.theguardian.com/football/201 ... ia-chelsea

Han siger dog stadig, at han har svært ved sproget:

http://www.reddit.com/r/LiverpoolFC/com ... qa_on_his/

Så alt i alt er det nok bedre, at Sakho lærer engelsk :P

Besvar