hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 17. jul, 2023 14:36

Begynder vi ikke også at nærme os nogle problemer med homegrown players, hvis Hendo ryger? Med Hendo har vi otte, så vidt jeg kan tælle mig frem til - og deriblandt har jeg også talt Nat Phillips :|

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » mandag, 17. jul, 2023 14:54

Tom_Jorsal skrev:
mandag, 17. jul, 2023 14:36
Begynder vi ikke også at nærme os nogle problemer med homegrown players, hvis Hendo ryger? Med Hendo har vi otte, så vidt jeg kan tælle mig frem til - og deriblandt har jeg også talt Nat Phillips :|
Det er jo ikke en tvang at have et vist antal homegrown, men det giver mulighed for at have en større trup.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » mandag, 17. jul, 2023 19:43

Nu skrives der at Thiago er til salg for 12 mio €, det ender sgu med noget af et sommerudsalg, jeg håber da der kommer noget ind den anden vej 🙈
YNWA

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 17. jul, 2023 20:24

Redtothebone skrev:
mandag, 17. jul, 2023 19:43
Nu skrives der at Thiago er til salg for 12 mio €, det ender sgu med noget af et sommerudsalg, jeg håber da der kommer noget ind den anden vej 🙈
Thiago er vel den af de tre vi bedst kan undvære.

Man må formode at der kommer noget ind. Vi kan jo dårligt stille en midtbane på nuværende..

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 18. jul, 2023 15:41

Portugisisk avis skriver nu, at Al-? byder €50m på Luiz Diaz.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » tirsdag, 18. jul, 2023 15:48

Det er vel sådan cirka 100 mio euro for lidt hvis han skal sælges
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 19. jul, 2023 22:40



Så er det farvel til skipper.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 19. jul, 2023 23:14

Fowler89 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 22:40


Så er det farvel til skipper.
Ja det lå desværre i kortene...

Det bliver nok lidt en U23 midtbane fra næste sæson..

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » onsdag, 19. jul, 2023 23:27

Oomph242 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 23:14
Fowler89 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 22:40


Så er det farvel til skipper.
Ja det lå desværre i kortene...

Det bliver nok lidt en U23 midtbane fra næste sæson..
Tror du vi rykker ned, i så fald? jeg gætter på endnu mere kvali fra midten, men undrer mig stadig over Klopp har indset lyset....Altså som jeg ser det, for den midtbane har været giga røv i Klopps tid minus Cou, mener Hendo blev årets spiller, og lur mig om ikke jeg ikke aktivt var med i at hylde den kåring, (hvis du søger på mine indlæg)da jeg ikke fattede den kåring.

Hellere Carvalho eller Thiago som vinder, hvis det absolut kommer til sådanne totalt absolut ligegyldige kåringer. De kan jo noget med bolden. Og har tidligere skrevet jeg hidtil har været mere eller mindre ligeglad med opstillingen på midtbanen, men havde et godt øje til Thoago, indtil jeg fandt ud af han heller ikke er så god som jeg forventede, men dog har glimt af kvali.Men dælme et godt salg af Bayern alligevel. De burde give os Musiala eller endnu bedre, Goretzka oven i den handel
Verden er smask fuld af hyklere....

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 20. jul, 2023 00:25

Thommo skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 23:27
Oomph242 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 23:14
Fowler89 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 22:40


Så er det farvel til skipper.
Ja det lå desværre i kortene...

Det bliver nok lidt en U23 midtbane fra næste sæson..
Tror du vi rykker ned, i så fald? jeg gætter på endnu mere kvali fra midten, men undrer mig stadig over Klopp har indset lyset....Altså som jeg ser det, for den midtbane har været giga røv i Klopps tid minus Cou, mener Hendo blev årets spiller, og lur mig om ikke jeg ikke aktivt var med i at hylde den kåring, (hvis du søger på mine indlæg)da jeg ikke fattede den kåring.

Hellere Carvalho eller Thiago som vinder, hvis det absolut kommer til sådanne totalt absolut ligegyldige kåringer. De kan jo noget med bolden. Og har tidligere skrevet jeg hidtil har været mere eller mindre ligeglad med opstillingen på midtbanen, men havde et godt øje til Thoago, indtil jeg fandt ud af han heller ikke er så god som jeg forventede, men dog har glimt af kvali.Men dælme et godt salg af Bayern alligevel. De burde give os Musiala eller endnu bedre, Goretzka oven i den handel
Ikke alle midtbanespillere, som behøver at være boldjonglør. Henderson, Fabinho har haft en sindssyg vigtig rolle ift det defensive. Vi kan ikke stille op med Coutinho, Thiago og Carvalho på midter 3.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 20. jul, 2023 00:34

Thommo skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 23:27
Oomph242 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 23:14
Fowler89 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 22:40


Så er det farvel til skipper.
Ja det lå desværre i kortene...

Det bliver nok lidt en U23 midtbane fra næste sæson..
Tror du vi rykker ned, i så fald? jeg gætter på endnu mere kvali fra midten, men undrer mig stadig over Klopp har indset lyset....Altså som jeg ser det, for den midtbane har været giga røv i Klopps tid minus Cou, mener Hendo blev årets spiller, og lur mig om ikke jeg ikke aktivt var med i at hylde den kåring, (hvis du søger på mine indlæg)da jeg ikke fattede den kåring.

Hellere Carvalho eller Thiago som vinder, hvis det absolut kommer til sådanne totalt absolut ligegyldige kåringer. De kan jo noget med bolden. Og har tidligere skrevet jeg hidtil har været mere eller mindre ligeglad med opstillingen på midtbanen, men havde et godt øje til Thoago, indtil jeg fandt ud af han heller ikke er så god som jeg forventede, men dog har glimt af kvali.Men dælme et godt salg af Bayern alligevel. De burde give os Musiala eller endnu bedre, Goretzka oven i den handel
Nej næppe nedrykning. Men jeg tror top 4 bliver rigtigt svært. Og nu meget sværere uden rutine og erfaring. Fabinho var vel den bedste i verden på sin plads for 1-2 sæsoner siden og Henderson synes jeg også har været en fantastisk spiller for os. Jeg vil mene at begge har mere at give til klubben spillemæssigt. Thiago kunne vi godt have undværet og beholdt Gini i stedet.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » torsdag, 20. jul, 2023 06:52

Thommo skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 23:27
Oomph242 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 23:14
Fowler89 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 22:40


Så er det farvel til skipper.
Ja det lå desværre i kortene...

Det bliver nok lidt en U23 midtbane fra næste sæson..
Tror du vi rykker ned, i så fald? jeg gætter på endnu mere kvali fra midten, men undrer mig stadig over Klopp har indset lyset....Altså som jeg ser det, for den midtbane har været giga røv i Klopps tid minus Cou, mener Hendo blev årets spiller, og lur mig om ikke jeg ikke aktivt var med i at hylde den kåring, (hvis du søger på mine indlæg)da jeg ikke fattede den kåring.

Hellere Carvalho eller Thiago som vinder, hvis det absolut kommer til sådanne totalt absolut ligegyldige kåringer. De kan jo noget med bolden. Og har tidligere skrevet jeg hidtil har været mere eller mindre ligeglad med opstillingen på midtbanen, men havde et godt øje til Thoago, indtil jeg fandt ud af han heller ikke er så god som jeg forventede, men dog har glimt af kvali.Men dælme et godt salg af Bayern alligevel. De burde give os Musiala eller endnu bedre, Goretzka oven i den handel
Jamen det er da mega imponerende af Klopp af vinde Champions League i 2019 og Premier League i 2020 med en midtbane der er "giga røv" :shock:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » mandag, 24. jul, 2023 14:21

Cynwal skrev:
torsdag, 20. jul, 2023 06:52
Thommo skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 23:27
Oomph242 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 23:14
Fowler89 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 22:40


Så er det farvel til skipper.
Ja det lå desværre i kortene...

Det bliver nok lidt en U23 midtbane fra næste sæson..
Tror du vi rykker ned, i så fald? jeg gætter på endnu mere kvali fra midten, men undrer mig stadig over Klopp har indset lyset....Altså som jeg ser det, for den midtbane har været giga røv i Klopps tid minus Cou, mener Hendo blev årets spiller, og lur mig om ikke jeg ikke aktivt var med i at hylde den kåring, (hvis du søger på mine indlæg)da jeg ikke fattede den kåring.

Hellere Carvalho eller Thiago som vinder, hvis det absolut kommer til sådanne totalt absolut ligegyldige kåringer. De kan jo noget med bolden. Og har tidligere skrevet jeg hidtil har været mere eller mindre ligeglad med opstillingen på midtbanen, men havde et godt øje til Thoago, indtil jeg fandt ud af han heller ikke er så god som jeg forventede, men dog har glimt af kvali.Men dælme et godt salg af Bayern alligevel. De burde give os Musiala eller endnu bedre, Goretzka oven i den handel
Jamen det er da mega imponerende af Klopp af vinde Champions League i 2019 og Premier League i 2020 med en midtbane der er "giga røv" :shock:
🤣🤣 nu er Fabinhos hunde et problem for skiftet. Helt ærligt fis nu bare udad vores klub og tag til Arabien med eller uden hunde. De opfører sig som forkælede pattebørn.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » mandag, 24. jul, 2023 15:22

ja Cynwal, ud fra mine præmisser, og det har jeg også fortalt til adskillige uden for forum, og muligvis også her. Den midt under Klopp har med afstand været den dårligste i den tid jeg har fulgt med, siden 95´ish. Jeg er IKKE til rugbrødsspillere, den er ikke længere, og så kan andre blive fornærmet(overfor hvad ved jeg ikke, men det er sket ) eller hvad ved jeg.

Fodbold er også blevet kedeligere efter min mening, ingen rigtige 9´ere eller 10´ere, som er mine to ynglingspositioner, og hvis man spiller med 9´er skal ´han løbe 13,5 km eller er han bænket i næste kamp. for ikke at snakke om klub følelse er væk og penge styrer alt i bold.

Og gider ikke blive ved med at give kredit til Klopp, hver gang jeg pipper lidt negativt om LFC/spillere/Klopp det har jeg gjort rigeligt. Og igen jeg har jo bare en selvstændig holdning, ikke nødvendigvis hvad der er "in" eller flertallet har. Det er umoderne med selvstændige holdninger, det er jeg helt bevidst om.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » tirsdag, 25. jul, 2023 13:07

Thommo skrev:
mandag, 24. jul, 2023 15:22
ja Cynwal, ud fra mine præmisser, og det har jeg også fortalt til adskillige uden for forum, og muligvis også her. Den midt under Klopp har med afstand været den dårligste i den tid jeg har fulgt med, siden 95´ish. Jeg er IKKE til rugbrødsspillere, den er ikke længere, og så kan andre blive fornærmet(overfor hvad ved jeg ikke, men det er sket ) eller hvad ved jeg.

Fodbold er også blevet kedeligere efter min mening, ingen rigtige 9´ere eller 10´ere, som er mine to ynglingspositioner, og hvis man spiller med 9´er skal ´han løbe 13,5 km eller er han bænket i næste kamp. for ikke at snakke om klub følelse er væk og penge styrer alt i bold.

Og gider ikke blive ved med at give kredit til Klopp, hver gang jeg pipper lidt negativt om LFC/spillere/Klopp det har jeg gjort rigeligt. Og igen jeg har jo bare en selvstændig holdning, ikke nødvendigvis hvad der er "in" eller flertallet har. Det er umoderne med selvstændige holdninger, det er jeg helt bevidst om.
Din holdning har du al ret til.

Personligt, kan jeg ikke se, at det skulle gøre et fodboldhold mere seværdigt at smide lutter kreative og tekniske midtbanespillere på banen, når det bare betyder, at du så må fjerne kreativiteten fra andre positioner, hvis holdet skal være konkurrencedygtigt. Pludselig skal backs bare forsvare. Og det skal fløje i stor grad også.

Jeg begræder, at vi mister Hendo. Sikke en anfører, han har været. Og i mine øjne har han været meget mere end rugbrød. Men naturligvis var hans energi en vigtig del af, hvad han bragte til holdet. Ligesom det har været med andre store midtbanespillere som Keane, Viera, Busquets, m.fl. I mine øjne hersker der ingen tvivl om, at vi havde vundet titlen i 13/14, hvis ikke Hendo havde været i karantæne i den frygtelige Chelsea-kamp.

Det ærgrer mig også, at skulle sige farvel til Fab. Vi skal vel bare tilbage til forrige sæson, for at finde et tidspunkt, hvor han var en af verdens 2-3 bedste DM.

For mig er det 2 gigantiske legender, der nu forsvinder samtidig. Og de forsvinder samtidig med tre andre, der i en årrække har været med til at udgøre em stor del af vores midtbanetrup i form af Milner, Keita og Ox. Jeg frygter, at det kan koste på kort bane at ryste træet så voldsomt.

Jeg kan sagtens se, at Fab så ud til helt at have tabt benene i store dele af sidste sæson. Og jeg kan også god se, at Hendo i en alder af 33 måske har ramt et karierre-stadie, hvor han ikke skal starte for Liverpool. Men jeg havde virkelig gerne beholdt en af de to. Og helst Hendo, der sammen med Milner har været uvurderlige kulturbærere i Liverpool.

Kedelige midtbanespillere? Ikke for mig. Men selv hvis man køber ind på den præmis, så har deres "kedelige midtbaneespil" betydet, at vi har fået lov at opleve de måske bedste og mest kreative backs og kantspillere i engelsk fodbolds historie. Og modsat dine oplevelser, så har jeg oplevet det bedste fodbold fra et Liverpool-hold siden jeg begyndte at følge klubben i forbindelse med finalen mod Real Madrid i Europacuppen for Mesterhold i 81. Og jeg synes (også modsat dig) at fodbold er blevet meget mindre kedeligt, end dengang bolden skulle gives til en bestemt spiller på holdet (Maradona, Laudrup, Zidane, etc.) for at der kunne ske noget spændende.

Jeg vil ikke fratage dig din skuffelse/frustration over Liverpool under Klopp. Blot byde ind med et eksempel fra en medfan med en helt anderledes oplevelse af de sidste 8 års tid.
Kloppite

Besvar