hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 25. mar, 2016 12:46

ilusio skrev:
Oomph242 skrev:
ilusio skrev:

Götze vil jeg mene er en opgradering, i forhold til det vi har i forvejen. Lucas Moura Ville også være et scoop.

Jeg tror vores hold er langt fra stærkt nok, til en top 4 placering i næste sæson. Chelsea, City og United ruster helt sikkert godt op og allerede en del topspillere, samt de får nye og bedre managers. Arsenal, Tottenham, West Ham og Southampton forringes nok heller ikke, op til næste sæson.

Henderson, Sakho, Lovren, Lallana, Clyne, Moreno, Milner, Ibe, Ings og Origi er fine spillere, men så heller ikke mere.

Mignolet bør opgraderes, en kreativmidtbane spiller findes og noget mere til forsvaret. En erstatning for Benteke, hvis han sælges, skal der vel også hentes.
Enig i at Götze er en opgradering, og det kan vi også gøre på andre pladser. Men skal vi være realistiske, så får vi ikke mere end 1-3 af den type spillere til sommer. Hvis vi er heldige altså!

Ser vi på Tottenhams trup, så mener jeg vores er bedre mand for mand. Vi har desværre startet sæsonen skidt, haft mange kampe i år, flere skader osv.
men vigtigst af alt, så har Tottenham et fast koncept de har arbejdet med i flere år og det betaler sig nu. Når Klopp får lidt tid, så mener jeg også vi kommer til at se noget af den effekt hos os og jeg vil faktisk blive lidt skuffet hvis ikke vi ender i top 4 næste år.

Min pointe: Vi skal ikke starte forfra med en stor udrensning i truppen. Selvfølgelig er der noget dødvægt, men derudover skal vi kun handle hvis vi kan finde en rigtig god erstatning.
Enig, vi har helt sikkert et stærkt fundament, som der skal bygges videre på. Vi så dog, at der ikke skal mere end en indskiftning af Skrtel til, før fundamenter slog kæmpe sprækker, så huset ikke stod til at redde.
Horn og Hector fra Köln til samlet 14 mio. £ lyder fint ift. konkurrence til Migs og Moreno, og Götze vil være en kæmpe signing for os.

Ellers får vi Grujic og Matip og alt derudover vil være en bonus, da det må være nogle, Klopp har haft på radaren.

Ud: Skrtel, Benteke og Balotelli af profilerede navne samt en håndfuld periferi spillere.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » torsdag, 31. mar, 2016 13:13

Balotelli skulle have fået et bud fra Kina. Der stod intet om transferpris, men med lidt held får vi £10m +
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » torsdag, 31. mar, 2016 17:41

ilusio skrev:Balotelli skulle have fået et bud fra Kina. Der stod intet om transferpris, men med lidt held får vi £10m +
Sikke et lykketræf, sparede lønkroner og et transferbeløb.
We need a new Fowler...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » fredag, 01. apr, 2016 10:25

nikand skrev:
ilusio skrev:Balotelli skulle have fået et bud fra Kina. Der stod intet om transferpris, men med lidt held får vi £10m +
Sikke et lykketræf, sparede lønkroner og et transferbeløb.
han skulle være tilbudt £11,8 mio om året i løn, så mon ikke de kan slippe £15 mio for ham?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 01. apr, 2016 15:46

ilusio skrev:
nikand skrev:
ilusio skrev:Balotelli skulle have fået et bud fra Kina. Der stod intet om transferpris, men med lidt held får vi £10m +
Sikke et lykketræf, sparede lønkroner og et transferbeløb.
han skulle være tilbudt £11,8 mio om året i løn, så mon ikke de kan slippe £15 mio for ham?
Så er Götze nærmest finansieret allerede dér :)

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » fredag, 01. apr, 2016 20:34

Niels K skrev:
ilusio skrev:
nikand skrev:
ilusio skrev:Balotelli skulle have fået et bud fra Kina. Der stod intet om transferpris, men med lidt held får vi £10m +
Sikke et lykketræf, sparede lønkroner og et transferbeløb.
han skulle være tilbudt £11,8 mio om året i løn, så mon ikke de kan slippe £15 mio for ham?
Så er Götze nærmest finansieret allerede dér :)
Begge er no-brainers :D
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » torsdag, 21. apr, 2016 00:24

Er det nævnt i tråden, noget siger mig jeg endda har kommenteret på det for nyligt, men er poppet op på smertestillende der gør huskeren er fucked? Jeg tror Ibe er fortid, og mener faktisk også han bør være det. Det er en hård verden, men han er gået fra udvikling til afvikling, han er som jeg ser det noget dårligere i dag end for 12 mdr. siden. Jeg vil hjertens gerne give pladsen til Markovic, i en sæson og se ham an. Ibe gør ingen nytte, han lavede et fint indhop idag, men det kunne jeg vel også have gjort mod de bitre, trods en topfart lidt under Mølby´s. Alternativt en leje, med mulighed for at hente tilbage til nytår....Sådan bør det jo altid være!
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 21. apr, 2016 14:09

Thommo skrev:Er det nævnt i tråden, noget siger mig jeg endda har kommenteret på det for nyligt, men er poppet op på smertestillende der gør huskeren er fucked? Jeg tror Ibe er fortid, og mener faktisk også han bør være det. Det er en hård verden, men han er gået fra udvikling til afvikling, han er som jeg ser det noget dårligere i dag end for 12 mdr. siden. Jeg vil hjertens gerne give pladsen til Markovic, i en sæson og se ham an. Ibe gør ingen nytte, han lavede et fint indhop idag, men det kunne jeg vel også have gjort mod de bitre, trods en topfart lidt under Mølby´s. Alternativt en leje, med mulighed for at hente tilbage til nytår....Sådan bør det jo altid være!
Synes det er lidt for tidligt helt at afskrive Ibe. Husk hvordan det var med Sterling, han bragede også igennem, stagnerede så i en lang periode, hvorefter det igen blev bedre og bedre, og han endte med at indbringe os en formue. Han havde formentlig stadig været på Anfield, havde det ikke været på grund af internt fnidder og en emsig agent.

Jeg er med på at leje ham ud så han kan få fast spilletid, men sælge ham, nej, ikke endnu i hvert fald.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » fredag, 06. maj, 2016 10:51

Jeg beholder gerne Touré et år mere, og hvis Lucas vil fungere som back up til midten og midterforsvaret med et sikkert relativt begrænset antal kampe, så er han en god mand at have i truppen også.
Allen er også en rigtig god mand at have i truppen, da han altid leverer en god indsats, dvs. han har et rigtig højt bund niveau, hvor hans top niveau til gengæld sjældent kommer helt op at ringe.

Så spillere vi skal skille os af med må være:

Enrique
Ilori
Skrtel
Alberto
Teixeira
Sinclair
Balotelli
Benteke

Så skal Klopp vel have Wisdom og Markovic hjem i en sæson, så han kan se, om han kan bruge dem, og omvendt så burde der være en række unge spillere, som skal lejes ud, hvis Klopp altså tror, at de kan rykke sig et niveau eller 2 ved fast spilletid: Ibe, Ojo, Smith + en håndfuld midtbanespillere.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jensen » lørdag, 07. maj, 2016 22:48

Niels K skrev:Jeg beholder gerne Touré et år mere, og hvis Lucas vil fungere som back up til midten og midterforsvaret med et sikkert relativt begrænset antal kampe, så er han en god mand at have i truppen også.
Allen er også en rigtig god mand at have i truppen, da han altid leverer en god indsats, dvs. han har et rigtig højt bund niveau, hvor hans top niveau til gengæld sjældent kommer helt op at ringe.

Så spillere vi skal skille os af med må være:

Enrique
Ilori
Skrtel
Alberto
Teixeira
Sinclair
Balotelli
Benteke

Så skal Klopp vel have Wisdom og Markovic hjem i en sæson, så han kan se, om han kan bruge dem, og omvendt så burde der være en række unge spillere, som skal lejes ud, hvis Klopp altså tror, at de kan rykke sig et niveau eller 2 ved fast spilletid: Ibe, Ojo, Smith + en håndfuld midtbanespillere.
Tja, Wisdom synes jeg nu osse godt vi kunne skibbe afsted. Både Clyne og Flanagan er niveau'er over ham.
Alberto har været stærk på venstre side, i den seneste tid. Desuden så har vi osse en Joe Gomez på vej tilbage.
Ham glæder jeg mig personligt meget til at se mere til.

...og så er vi iøvrigt osse kraftigt rygtet til vensre backen fra Leicester (nu kan jeg ikke lige huske hans navn).

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndersF » lørdag, 07. maj, 2016 22:51

Jensen skrev:Tja, Wisdom synes jeg nu osse godt vi kunne skibbe afsted. Både Clyne og Flanagan er niveau'er over ham.
Alberto har været stærk på venstre side, i den seneste tid. Desuden så har vi osse en Joe Gomez på vej tilbage.
Ham glæder jeg mig personligt meget til at se mere til.

...og så er vi iøvrigt osse kraftigt rygtet til vensre backen fra Leicester (nu kan jeg ikke lige huske hans navn).
Ben Chilwell ;)

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » søndag, 08. maj, 2016 16:58

Niels K skrev:Jeg beholder gerne Touré et år mere, og hvis Lucas vil fungere som back up til midten og midterforsvaret med et sikkert relativt begrænset antal kampe, så er han en god mand at have i truppen også.
Allen er også en rigtig god mand at have i truppen, da han altid leverer en god indsats, dvs. han har et rigtig højt bund niveau, hvor hans top niveau til gengæld sjældent kommer helt op at ringe.

Så spillere vi skal skille os af med må være:

Enrique
Ilori
Skrtel
Alberto
Teixeira
Sinclair
Balotelli
Benteke

Så skal Klopp vel have Wisdom og Markovic hjem i en sæson, så han kan se, om han kan bruge dem, og omvendt så burde der være en række unge spillere, som skal lejes ud, hvis Klopp altså tror, at de kan rykke sig et niveau eller 2 ved fast spilletid: Ibe, Ojo, Smith + en håndfuld midtbanespillere.
Jeg har ekstremt svært ved at se Markovic have en fremtid hos os. Men omvendt, så har Klopp transformeret spillere som Lovren, Can, Origi og til dels Lallana, så man kan jo ikke udelukke, at han kan forme ham til noget i løbet af pre-season. Men hvis man henter Markovic hjem med henblik på at bruge ham, så skal vi ikke ud og investere i Götze eller andre offensive spillere.
Kloppite

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jensen » mandag, 09. maj, 2016 13:16

AndersF skrev:
Jensen skrev:Tja, Wisdom synes jeg nu osse godt vi kunne skibbe afsted. Både Clyne og Flanagan er niveau'er over ham.
Alberto har været stærk på venstre side, i den seneste tid. Desuden så har vi osse en Joe Gomez på vej tilbage.
Ham glæder jeg mig personligt meget til at se mere til.

...og så er vi iøvrigt osse kraftigt rygtet til vensre backen fra Leicester (nu kan jeg ikke lige huske hans navn).
Ben Chilwell ;)

Det var dét han hed, tak :army7:

Osse enig i Markovich, mht. spillere som vi bliver rygtet til.

Hvis vi er ude efter spillere som Götze (hvilket jeg nu osse foretrækker), så må Markovich være på vej ud, med mindre ( :shhh: ) at vi sælger/udlejer spillere som Ibe og Ojo.

Anyway, det bliver noget af et regnestykker til sommer, men det lader jeg Klopp tage sig af.


Glæder mig sku til at se hvor der bliver rokeret rundt til sommer :)

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af bblauritzen » mandag, 09. maj, 2016 13:40

Enrique er blevet fritstillet af klubben.

http://www.thisisanfield.com/2016/05/li ... -new-club/

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » mandag, 09. maj, 2016 23:02

Det her er interessant! http://www.skysports.com
Det er et seriøst medie med en valid kilde. Så hvis det er Benteke, så kan vi måske inkassere de fleste af de penge vi smed afsted efter Villa i sidste sæson.
Jeg har som sådan intet imod Benteke, men jeg ser ham ikke rigtig passe ind.
Ikke som 1. valg.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar