hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 04. aug, 2021 07:43

TG12 skrev:
tirsdag, 03. aug, 2021 14:17
texy skrev:
tirsdag, 03. aug, 2021 11:04
Niels K skrev:
mandag, 02. aug, 2021 16:45
Jeg så også gerne, at vi hentede et stort midtbanetalent i dette vindue som Camavinga, Bellingham eller en lidt ældre Renato Sanches. Jeg er ikke helt oppe at køre over vore egne talenter på midbanen som Jake Cain og Leighton Clarkson. Keita har dog en fin alder. Også fint med Fabinho og Oxlade, Og så er der jo Curtis og Elliott.

Thiago og Hendo må gerne brænde 2-3 monster sæsoner af, og så må vi se, om vi kan finde ud af løsninger, alle er glade for derefter.
Bellingham ville en drøm at få. Men han er nok lige så urealistisk som Mbappé og Haaland.

Personligt ser jeg stadig Trent, som manden der burde tage over på midten efter Hendo. Hans spilfordeling er så vanvittigt god. Når man i nogle kampe kan agere playmaker fra højre back, hvad kan man så ikke få ud af det centralt.

Det helt store problem der er så, hvordan man finder afløseren for verdens bedste højre back?
Enig - dog kan jeg undre mig meget over vi Ikke går efter at lave handler i stil med Dortmond.

Jeg forstår simpelthen ikke vi bliver ved med at være "lykkejægere" og hente, hvem ved hvor mange 15-19 årige til akademiet, som er langt fra et slå igennem, og 95% af dem slår aldrig igennem, vi kan måske flippe dem med fin profit, og det er da dejligt. Men jeg ville hellere hente lidt færre, og større taleneter også betale de £10-20m de koster, hvis de tilgengæld kan have en impact på førsteholdet.

VOres modstand imod at bruge store penge på unge spillere var vel ret beset det der kostede os Bale, Ali, Oxlade (i første omgang), Christiano Ronaldo (hvis rygterne taler sandt)

Det er småpenge Dortmound har givet for spillere som Haaland, Dembele, Sancho og Bellignham ifht. hvad de er værd nu og de biddrager også til førsteholdet. Det gør de talenter vi oftest køber ikke.
Det ville da være fedt, men frunden til at denne gruppe måske ike jagtes benhårdt af os, er måske, at vi ikke kan garantere dem spilletid i større stil eller endda bare en plads på bænken, som jeg er ret sikker på, at de stilles i udsigt i Dortmund. De spillere de lister op kunne på datidens Liverpoolhold nok nemmere få sådan en position, men det får de ikke på dagens Liverpoolhold, og der er det for de fleste unge mere attraktivt at spille en masse for Dortmund end det er at spille for U23 i Liverpool.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 04. aug, 2021 07:48

Lad os håbe, de kan lande et kompromis, hvis der er noget om snakken.

Wolves have reportedly submitted a £10m bid for Liverpool man

Wolverhampton Wanderers have submitted a bid of £10 million for Liverpool forward Divock Origi, according to journalist Ekrem Konur.

https://www.anfieldwatch.co.uk/wolves-h ... rpool-man/

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. aug, 2021 08:56

Der går rygter om at Klopp og ejerne er på konfrontationskurs. Klopp mener, at når man har vundet trofæer, så giver det penge til køb. Klopp vil ikke sælge Big Shaq, hvis ikke han får de spillere han ønsker.

https://www.anfieldcentral.co.uk/posts/ ... kas-david/

Det er kun rygter, men jeg er fuldstændig enig med Klopp.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 04. aug, 2021 09:23

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 08:56
Der går rygter om at Klopp og ejerne er på konfrontationskurs. Klopp mener, at når man har vundet trofæer, så giver det penge til køb. Klopp vil ikke sælge Big Shaq, hvis ikke han får de spillere han ønsker.

https://www.anfieldcentral.co.uk/posts/ ... kas-david/

Det er kun rygter, men jeg er fuldstændig enig med Klopp.
Rygter? Det er da ikke rygter. Og det er heller ikke Klopp, der mener noget som helst.

Det er da Kevin Phillips. I hvert fald, hvis dit link er kilden.
Jurgen Klopp could refuse to sell Xherdan Shaqiri in protest against FSG, claims Kevin Phillips.

“You would think that winning trophies would give you the money,” Phillips told Football Insider.
Kan så se ved at følge deres links, at hele Konfrontations-teorien kommer fra Football Insider, som citerer "a Liverpool source", hvilket reelt kan være enhver beboer i byen.

https://www.footballinsider247.com/sour ... liverpool/

Jeg er ikke i tvivl om, at Klopp nok gerne vil have lidt flere indkøb. Men jeg er heller ikke i tvivl om, at han kender og forstår klubbens situation, og at han værdsætter den trup, som han har.

De der konfrontations-rygter giver jeg dermed ikke meget for.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 04. aug, 2021 09:29

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 08:56
Der går rygter om at Klopp og ejerne er på konfrontationskurs. Klopp mener, at når man har vundet trofæer, så giver det penge til køb. Klopp vil ikke sælge Big Shaq, hvis ikke han får de spillere han ønsker.

https://www.anfieldcentral.co.uk/posts/ ... kas-david/

Det er kun rygter, men jeg er fuldstændig enig med Klopp.
Rygter? Det er da ikke rygter. Og det er heller ikke Klopp, der mener noget som helst.

Det er da Kevin Phillips. I hvert fald, hvis dit link er kilden.
Jurgen Klopp could refuse to sell Xherdan Shaqiri in protest against FSG, claims Kevin Phillips.

“You would think that winning trophies would give you the money,” Phillips told Football Insider.
Kan så se ved at følge deres links, at hele Konfrontations-teorien kommer fra Football Insider, som citerer "a Liverpool source", hvilket reelt kan være enhver beboer i byen.

https://www.footballinsider247.com/sour ... liverpool/

Jeg er ikke i tvivl om, at Klopp nok gerne vil have lidt flere indkøb. Men jeg er heller ikke i tvivl om, at han kender og forstår klubbens situation, og at han værdsætter den trup, som han har.

De der konfrontations-rygter giver jeg dermed ikke meget for.
Men man kan ikke fortænke nogen i, at det er korrekt og forstående hvis det er sandt.

Frem med tegnedrengen og lad os få et par forstærkninger ind, også så spillerne kan se "vi" vil det. Vi vil være et top 4 hold og vi vil tiltrække nye stjerner og kan holde på dem vi har.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 04. aug, 2021 09:33

texy skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 09:23
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 08:56
Der går rygter om at Klopp og ejerne er på konfrontationskurs. Klopp mener, at når man har vundet trofæer, så giver det penge til køb. Klopp vil ikke sælge Big Shaq, hvis ikke han får de spillere han ønsker.

https://www.anfieldcentral.co.uk/posts/ ... kas-david/

Det er kun rygter, men jeg er fuldstændig enig med Klopp.
Rygter? Det er da ikke rygter. Og det er heller ikke Klopp, der mener noget som helst.

Det er da Kevin Phillips. I hvert fald, hvis dit link er kilden.
Jurgen Klopp could refuse to sell Xherdan Shaqiri in protest against FSG, claims Kevin Phillips.

“You would think that winning trophies would give you the money,” Phillips told Football Insider.
Kan så se ved at følge deres links, at hele Konfrontations-teorien kommer fra Football Insider, som citerer "a Liverpool source", hvilket reelt kan være enhver beboer i byen.

https://www.footballinsider247.com/sour ... liverpool/

Jeg er ikke i tvivl om, at Klopp nok gerne vil have lidt flere indkøb. Men jeg er heller ikke i tvivl om, at han kender og forstår klubbens situation, og at han værdsætter den trup, som han har.

De der konfrontations-rygter giver jeg dermed ikke meget for.
Jeg tror godt Klopp ved, at truppen ikke er til et mesterskab. Så man må da formode at han er utilfreds og det skal han også være som en ambitiøs manager.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. aug, 2021 09:57

Jeg skulle have brugt ordet spekulationer, og ikke rygter. Beklager.

Ja, hvis vi gerne vil spille med om mesterskabet, skal der mere kvalitet ind på midten og i angrebet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 04. aug, 2021 10:10

Hvorfor skulle denne trup ikke kunne spille med om mesterskabet?

Uden Van Dijk og Gomez i stort set hele sæsonen, uden Hendo, Matip, Jota og Thiago i en stor del af sæsonen, og uden en masse andre i små dele af sæsonen formåede vi alligevel at spille os til en 3. plads.

Hvis man ikke anser os for at være markant styrket til den kommende sæson i forhold til den forgangne, så forstår jeg det ikke. Vi står med vores suveræne PL-mesterhold fra 2020 - minus Gini men plus Konate, Jota og Thiago.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » onsdag, 04. aug, 2021 10:18

texy skrev:Hvorfor skulle denne trup ikke kunne spille med om mesterskabet?

Uden Van Dijk og Gomez i stort set hele sæsonen, uden Hendo, Matip, Jota og Thiago i en stor del af sæsonen, og uden en masse andre i små dele af sæsonen formåede vi alligevel at spille os til en 3. plads.

Hvis man ikke anser os for at være markant styrket til den kommende sæson i forhold til den forgangne, så forstår jeg det ikke. Vi står med vores suveræne PL-mesterhold fra 2020 - minus Gini men plus Konate, Jota og Thiago.
Fordi vi ikke har en kreativ midtbane og vores midtbane ikke laver mål og assist og alt bliver overladt til angrebet, som så skal sørge for alt offensivt.

Fordi Thiago, Hendo formentlig løber ind i en eller flere skader. (Det siger statistikken).

Fordi Milner er gammel, fordi vi kun har en god venstre back.

Får vi en eller flere skader offensivt, har vi ikke noget alternativ.

Og som sekundært, skal vi allerede nu tænke på at vores trup fra midtbanen og frem ikke bliver yngre.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » onsdag, 04. aug, 2021 10:37

texy skrev:Hvorfor skulle denne trup ikke kunne spille med om mesterskabet?

Uden Van Dijk og Gomez i stort set hele sæsonen, uden Hendo, Matip, Jota og Thiago i en stor del af sæsonen, og uden en masse andre i små dele af sæsonen formåede vi alligevel at spille os til en 3. plads.

Hvis man ikke anser os for at være markant styrket til den kommende sæson i forhold til den forgangne, så forstår jeg det ikke. Vi står med vores suveræne PL-mesterhold fra 2020 - minus Gini men plus Konate, Jota og Thiago.
Enig.

Selvfølgelig kan vi forstærke os, klart nok.
Men truppen er ikke i nærheden af at være så jammerlig som mange gør den til.

Skal vi markant forstærkes, uanset position, så bliver det voldsom dyrt. Og den er FSG ikke umiddelbart med på.
At småhandle lidt hist og pist gør ingen forskel. Så er vi bedre stillet med at beholde det vi har.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 04. aug, 2021 12:03

texy skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 10:10
Hvorfor skulle denne trup ikke kunne spille med om mesterskabet?

Uden Van Dijk og Gomez i stort set hele sæsonen, uden Hendo, Matip, Jota og Thiago i en stor del af sæsonen, og uden en masse andre i små dele af sæsonen formåede vi alligevel at spille os til en 3. plads.

Hvis man ikke anser os for at være markant styrket til den kommende sæson i forhold til den forgangne, så forstår jeg det ikke. Vi står med vores suveræne PL-mesterhold fra 2020 - minus Gini men plus Konate, Jota og Thiago.
Fordi vores konkurrenter er væsentligt forstærket siden 2019/2020, vores trup er blevet ældre, mere skadet og vores bærende spillere nok har toppet. Vores midtbane en en skade fra det ser skidt ud.

Vores 3 plads var vel mere grundet Leicester gik helt ned og Chelsea havde fokus andetsteds. Men vi havde en rigtig god slutspurt.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » onsdag, 04. aug, 2021 12:30

Oomph242 skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 12:03
texy skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 10:10
Hvorfor skulle denne trup ikke kunne spille med om mesterskabet?

Uden Van Dijk og Gomez i stort set hele sæsonen, uden Hendo, Matip, Jota og Thiago i en stor del af sæsonen, og uden en masse andre i små dele af sæsonen formåede vi alligevel at spille os til en 3. plads.

Hvis man ikke anser os for at være markant styrket til den kommende sæson i forhold til den forgangne, så forstår jeg det ikke. Vi står med vores suveræne PL-mesterhold fra 2020 - minus Gini men plus Konate, Jota og Thiago.
Fordi vores konkurrenter er væsentligt forstærket siden 2019/2020, vores trup er blevet ældre, mere skadet og vores bærende spillere nok har toppet. Vores midtbane en en skade fra det ser skidt ud.

Vores 3 plads var vel mere grundet Leicester gik helt ned og Chelsea havde fokus andetsteds. Men vi havde en rigtig god slutspurt.
For ikke at glemme at vi spilmæssigt og resultatmæssigt toppede omkring omkring Februar 2020. Efter Watford kampen vi tabte 3-0 har vi ikke været den bedste udgave af os selv. VI blev surværne mestre, men den blev vundet fra August - Januar. Derefter var vi bestemt ikke sprudlende, selvom vi havde få skader.

CIty havde vel også mange skader i 19/20..

Derudover kan man også stille spørgsmål ved om det var tilfældigt de trofæer vi har vundet under Klopp kom efter vi netop havde handlet ind, og styrket de tre svageste punkter på holdet; VVD, Ali, og Fabinho.
Pt. med indkøb og spillere der kommer retur fra skader ligner vores svageste punkt Firmino, og central midt.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » onsdag, 04. aug, 2021 12:58

liverpoolfc86 skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 10:18
Fordi vi ikke har en kreativ midtbane og vores midtbane ikke laver mål og assist og alt bliver overladt til angrebet, som så skal sørge for alt offensivt.
21 mål og 15 assist fra midtbanespillere i mesterskabssæsonen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 04. aug, 2021 14:23

Jeg tror det vil kræve et mindre mirakel, hvis vi skal vinde mesterskabet. Man C har bare en super god trup.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 04. aug, 2021 15:29

Oomph242 skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 12:03
texy skrev:
onsdag, 04. aug, 2021 10:10
Hvorfor skulle denne trup ikke kunne spille med om mesterskabet?

Uden Van Dijk og Gomez i stort set hele sæsonen, uden Hendo, Matip, Jota og Thiago i en stor del af sæsonen, og uden en masse andre i små dele af sæsonen formåede vi alligevel at spille os til en 3. plads.

Hvis man ikke anser os for at være markant styrket til den kommende sæson i forhold til den forgangne, så forstår jeg det ikke. Vi står med vores suveræne PL-mesterhold fra 2020 - minus Gini men plus Konate, Jota og Thiago.
Fordi vores konkurrenter er væsentligt forstærket siden 2019/2020, vores trup er blevet ældre, mere skadet og vores bærende spillere nok har toppet. Vores midtbane en en skade fra det ser skidt ud.

Vores 3 plads var vel mere grundet Leicester gik helt ned og Chelsea havde fokus andetsteds. Men vi havde en rigtig god slutspurt.
Ja, truppernes aldre ændres jo løbende. Man City vandt i 2019 med nogle ældre spillere med vigtige roller på holdet i form af Kompany, Aguero, David Silva, Fernandinho og Otamendi (der ikke spillede fast, men indgik i rotation med Kompany og Stones). Den aldersprofile var vel ikke voldsomt anderledes and vores nuværende.

Vores konkurrenter er blevet forstærket? Ja på papiret er Man Utd blevet forstærket. Især når Varane præsenteres. Men både Varane og Sancho skal også lige bevise, at de er klassespillere i PL. Og samtidig ved man jo allerede, at Rashford er ude i 3 måneder. Derudover udløber Pogba's kontrakt om et år. Får han lov at spille den ud? For mig er de stadig dårligt besat på backs og den defensive midtbane. Og når nu alder er en del af debatten, så er det da værd at nævne, at deres bedste angriber Cavani er 34 år.

Man City? De siger farvel til Aguero og goddag til Kane (måske...). Og så henter de Grealish. Klar forstærkning af bredden. Men startelveren? Hvem sender Grealish på bænken? Sterling?

Chelsea? De har ikke hentet nogle spillere endnu mig bekendt.

Og så er der Liverpool. Vi har hentet Konaté. Det øger om ikke andet bredden i truppen. Hvordan kvaliteten er må vi vente til sæsonstart med at finde ud af. Men han er satme hurtig. Og så er der det store cluster-fuck af langtidsskader, der nu er overstået. Og den nok ikke så uvæsentlige faktor, at mange af vores spillere har fået både fuld ferie og fuld pre-season.

I forhold til, at vores 3. plads skulle skyldes at Leicester gik helt ned og Chelsea havde et andet fokus, så er det nøjagtigt det samme, som kan siges om os, da vi smed førstepladsen i januar/februar. Så den køber jeg ikke.
Kloppite

Besvar