hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. feb, 2021 06:27

Emmy skrev:Jeg synes han burde blive og spille. Men fremfor at han sidder og rådner op på bænken, så er det selvfølgelig bedre at komme til Southampton og få lidt spilletid
Jeg har lidt mistet overblikket over trup registreringen, men måske var vi nødt til st skabe en plads?

Ellers tænker jeg at Minamino selv har været på banen.

Soton er et godt match for ham, tror jeg. Og måske han har brug for der sker noget andet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 02. feb, 2021 07:21

Filos of Isk skrev:
tirsdag, 02. feb, 2021 06:27
Emmy skrev:Jeg synes han burde blive og spille. Men fremfor at han sidder og rådner op på bænken, så er det selvfølgelig bedre at komme til Southampton og få lidt spilletid
Jeg har lidt mistet overblikket over trup registreringen, men måske var vi nødt til st skabe en plads?

Ellers tænker jeg at Minamino selv har været på banen.

Soton er et godt match for ham, tror jeg. Og måske han har brug for der sker noget andet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke, det var nødvendigt, da Davies er engelsk, og Kabak er under 21. Jeg synes til gengæld, at det giver rigtig god mening. Et super hold at komme til, der vil spille fodbold for fuld damp, og hvis han ikke kan vise sig frem her, så er han måske ikke det, vi troede.
Jones, Shaq, Keita, Milner og Ox står også foran, og selv Origi får flere minutter. Fabinho og Hendo vender sikkert snart tilbage til midten, og Jota er forhåbentlig ikke længe væk, så han kan se frem til meget begrænset spilletid.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. feb, 2021 09:03

Niels K skrev:
tirsdag, 02. feb, 2021 07:21
Filos of Isk skrev:
tirsdag, 02. feb, 2021 06:27
Emmy skrev:Jeg synes han burde blive og spille. Men fremfor at han sidder og rådner op på bænken, så er det selvfølgelig bedre at komme til Southampton og få lidt spilletid
Jeg har lidt mistet overblikket over trup registreringen, men måske var vi nødt til st skabe en plads?

Ellers tænker jeg at Minamino selv har været på banen.

Soton er et godt match for ham, tror jeg. Og måske han har brug for der sker noget andet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke, det var nødvendigt, da Davies er engelsk, og Kabak er under 21. Jeg synes til gengæld, at det giver rigtig god mening. Et super hold at komme til, der vil spille fodbold for fuld damp, og hvis han ikke kan vise sig frem her, så er han måske ikke det, vi troede.
Jones, Shaq, Keita, Milner og Ox står også foran, og selv Origi får flere minutter. Fabinho og Hendo vender sikkert snart tilbage til midten, og Jota er forhåbentlig ikke længe væk, så han kan se frem til meget begrænset spilletid.
'Amen Niels K, du er jo knivskarp.

Ja, jeg tænker det giver mening for Taki. Syntes da også vi har set at Origi er kommet solidt foran ham i køen, så jeg tror det giver fin mening.

Og så er Soton jo et genialt hold at komme til; jeg kan godt være lidt kritisk overfor at leje spillere til WBA eller sådan noget, men Soton er jo virkelig en mulighed for taki at lære noget.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 02. feb, 2021 11:58

Vi sagde nej til en købsoption på Taki, og Soton fik heller ikke lov til at låne Neco sæsonen ud:

Liverpool reject Takumi Minamino transfer request before completing Southampton loan

The Japanese international forward completed a loan move to Southampton until the end of the season having had limited opportunities at Anfield in the first half of this season

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... r-23426483

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. feb, 2021 16:20

Klopp fortalte på pressemødet at noget der havde kostet Minamino var at med skaderne i forsvaret var det svært at få højde nok ind til dødboldene. Så der er da håb for japaneren når Van Dijk er klar igen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 03. feb, 2021 09:04

Forklarer hvorfor Minamino lånes ut

Takumi Minamino skal spille for Southampton ut sesongen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/2 ... laanes-ut/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 10. feb, 2021 10:15

Lad os håbe de fortsætter stilen sæsonen ud, for så bør der ligge gode transferpenge til os til sommer:

Goal & Assist: Liverpool duo combine for Cardiff City win

https://www.rousingthekop.com/2021/02/1 ... -city-win/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 12. feb, 2021 09:25

Niels K skrev:
onsdag, 10. feb, 2021 10:15
Lad os håbe de fortsætter stilen sæsonen ud, for så bør der ligge gode transferpenge til os til sommer:

Goal & Assist: Liverpool duo combine for Cardiff City win

https://www.rousingthekop.com/2021/02/1 ... -city-win/
De store klubbers evner til at sælge spillere denne sommer bliver voldsomt interessant at følge.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 08. mar, 2021 10:03

Der går rygter om at Gini har givet sit mundtlige tilsagn om at forlade os til sommer. Det er en kæmpe skam. Han er den eneste (vel sammen med Fabinho) som har vist konsistens. Han er aldrig skadet, og det er vigtig med en midtbane hvor Hendo kan spille en kamp om ugen, Keita altid er skadet. Milner er over 35 år.

Spillere som jeg tror sælges til sommer
Shaq 15
Origi 20
Wilson 15
Grujic 12
Ojo 3
Karius 0
Milner 0
Adrian 0
Gini 0
(Måske sælges Awoniyi også)

Det giver ca. £ 65 M. i transferkassen. Og så kan man altid håbe at FSG dækker tabet ind fra CL, hvis vi ikke kommer i CL næste sæson. Jeg ved det ikke sker, men vi kan altid håbe.

Jeg håber på en klassesigning til hver kæde, men uden CL bliver det vanskeligt. Selvom Oxen ikke har vist niveau, så skal vi nok holde fast i ham, da vi ikke kan finde en bedre løsning. Men Elliott skal tilbage, og så kan vi vel rykke Frauendorf op på førsteholdet. Og så må vi håbe truppen er til top 4 i næste sæson. Men det bliver svært , da vores forspring fra sidste sæson er spist - og mere til.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » mandag, 08. mar, 2021 10:15

Tror du har sat salgspriserne alt for højt

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 08. mar, 2021 10:38

Du har nok ret.

Uden CL bold, må de andre klubber gerne spytte lidt ekstra i vores kasse :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » mandag, 08. mar, 2021 16:53

Hr. Drejer skrev:
mandag, 08. mar, 2021 10:03
Der går rygter om at Gini har givet sit mundtlige tilsagn om at forlade os til sommer. Det er en kæmpe skam. Han er den eneste (vel sammen med Fabinho) som har vist konsistens. Han er aldrig skadet, og det er vigtig med en midtbane hvor Hendo kan spille en kamp om ugen, Keita altid er skadet. Milner er over 35 år.

Spillere som jeg tror sælges til sommer
Shaq 15
Origi 20
Wilson 15
Grujic 12
Ojo 3
Karius 0
Milner 0
Adrian 0
Gini 0
(Måske sælges Awoniyi også)

Det giver ca. £ 65 M. i transferkassen. Og så kan man altid håbe at FSG dækker tabet ind fra CL, hvis vi ikke kommer i CL næste sæson. Jeg ved det ikke sker, men vi kan altid håbe.

Jeg håber på en klassesigning til hver kæde, men uden CL bliver det vanskeligt. Selvom Oxen ikke har vist niveau, så skal vi nok holde fast i ham, da vi ikke kan finde en bedre løsning. Men Elliott skal tilbage, og så kan vi vel rykke Frauendorf op på førsteholdet. Og så må vi håbe truppen er til top 4 i næste sæson. Men det bliver svært , da vores forspring fra sidste sæson er spist - og mere til.
Tror vi skal være glade for halvdelen af de priser du nævner, og så glæde os over at spare lønninger.

Hvad mener du når du håber FSG dækker et tab ? De må jo ikke bare smide penge i klubkassen og så lade som ingenting.
Hvis en ejer tilfører kapital til klubben skal de have have direkte modydelse i form af aktier eller andre værdier.
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 09. mar, 2021 08:37

FSG kan give os et meget billigt lån. Her tænker jeg på tabte indtægter fra manglende CL deltagelse. Det er immervæk £120 M vi taler om, og det er penge vi skal finde andre steder, hvis vi skal følge med.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 09. mar, 2021 09:26

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 09. mar, 2021 08:37
FSG kan give os et meget billigt lån. Her tænker jeg på tabte indtægter fra manglende CL deltagelse. Det er immervæk £120 M vi taler om, og det er penge vi skal finde andre steder, hvis vi skal følge med.
Ja de må gerne låne os penge, men hvis vi får underskud i regnskabet får vi stadig problemer, de penge skal jo også betales tilbage.

Vi ser bare allerede ind i en forventet nedgang i indtægter i indeværende sæson på 100-200 mio £, og vi har endnu ikke se regnskabet for sæsonen 19/20.
YNWA

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » tirsdag, 09. mar, 2021 09:51

Redtothebone skrev:
tirsdag, 09. mar, 2021 09:26
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 09. mar, 2021 08:37
FSG kan give os et meget billigt lån. Her tænker jeg på tabte indtægter fra manglende CL deltagelse. Det er immervæk £120 M vi taler om, og det er penge vi skal finde andre steder, hvis vi skal følge med.
Ja de må gerne låne os penge, men hvis vi får underskud i regnskabet får vi stadig problemer, de penge skal jo også betales tilbage.

Vi ser bare allerede ind i en forventet nedgang i indtægter i indeværende sæson på 100-200 mio £, og vi har endnu ikke se regnskabet for sæsonen 19/20.
Nu er lån fra et moderselskab til et datterselskab ikke det samme som et bank lån, og betingelserne er langt hen af vejen optil moderselskabet at bestemme.
Det betyder ikke de ikke skal betales tilbage, men det er ikke sådan det skal være x år.

Besvar