hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13718
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 07. feb, 2016 17:23

De spillere vi ikke skal bruge til næste sæson, skal vi da afsætte til Kina. De betaler rigtig gode penge, og vi vil få fyldt transferkassen. Og Kina vil få spillere der har spillet i en gang så mægtige Liverpool FC. De vil opleve det som et kæmpe scoop.

Gad vide hvor meget en belgisk landsholdsmålmand vil indbringe, hmmmm?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 07. feb, 2016 18:46

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Staben må evaluere Sturridge's situation. Han har ikke spillet særligt meget de sidste 18 måneder, og hvis det er normen for hans bidrag fremadrettet, skal han sælges. Men vi har en del deadwood truppen. Balo, Bogdan, Alberto, Enrique. Og hvad skal der ske med Markovic?

Mon der overhovedet er nogen, som vil overtage Sturridge til £150.000 om ugen?
Med de 15-20 kampe han kan klare, på en god sæson, er det sku mange penge om ugen.
Kan han bare holde til 15-20 kampe pr. sæson er jeg såmænd næsten parat til at beholde ham. Det vil formentlig betyde en 12-15 kasser fra hans fødder; kunsten for Klopp vil så være at dosere ham, så han er med i de "rigtige" kampe. Så må andre - Ings, Benteke (hvis vi skal beholde ham?), Firmino, Origi - klare ærterne i de andre.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » søndag, 07. feb, 2016 19:35

Hr. Drejer skrev:De spillere vi ikke skal bruge til næste sæson, skal vi da afsætte til Kina. De betaler rigtig gode penge, og vi vil få fyldt transferkassen. Og Kina vil få spillere der har spillet i en gang så mægtige Liverpool FC. De vil opleve det som et kæmpe scoop.

Gad vide hvor meget en belgisk landsholdsmålmand vil indbringe, hmmmm?
Ja, det kunne godt indbringe en sum vi kan bruge på en bedre målmand.
Indtil videre synes jeg dog det er sydamerikanske spillere som synes at Kina er interessant. I hvert fald af dyreste af slagsen.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » onsdag, 02. mar, 2016 14:32

Gianluca Di Marzio mener at vide at vores portugiske Texiera er på vej til Fiorentina på en fri til sommer. Han er 23 år og har i år fået sporadisk spilletid. Men han er da en spændende spiller, som vi nu står til at miste på en fri.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af Surf » onsdag, 02. mar, 2016 15:22

nikand skrev:Gianluca Di Marzio mener at vide at vores portugiske Texiera er på vej til Fiorentina på en fri til sommer. Han er 23 år og har i år fået sporadisk spilletid. Men han er da en spændende spiller, som vi nu står til at miste på en fri.
Du siger det selv. Han er 23 år og har ikke fået spilletid. Og vi ønsker øjensynligt ikke engang at forlænge. Det er helt fint med mig.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » onsdag, 02. mar, 2016 15:40

Surf skrev:
nikand skrev:Gianluca Di Marzio mener at vide at vores portugiske Texiera er på vej til Fiorentina på en fri til sommer. Han er 23 år og har i år fået sporadisk spilletid. Men han er da en spændende spiller, som vi nu står til at miste på en fri.
Du siger det selv. Han er 23 år og har ikke fået spilletid. Og vi ønsker øjensynligt ikke engang at forlænge. Det er helt fint med mig.
Hvis vi ved vi ikke vil forlæng hvorfor så benytte spilleren frem for andre spillere? Tænker svaret må være at han nu har fået en lille chance for at bevise sig, men ikke bestået til en ny kontrakt?
We need a new Fowler...

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 04. mar, 2016 16:06

Texeira-sagen minder mig meget om situationen med Suso. Mange havde af en eller anden grund en kærlighed til ham, selvom han aldrig for alvor viste, han var god nok til Liverpool. Fint, hvis han smutter til Fiorentina. Men jeg vil blive overrasket, hvis han bliver en profil for dem.

I øvrigt ser jeg gerne følgende spillere forlade klubben: Bogdan, Kolo, Moreno, Allen, Benteke, Lucas, Skrtel eller Sakho - og måske Ibe på en lejeaftale.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » fredag, 04. mar, 2016 18:11

Jeg håber ikke Kolo og Lucas bliver smidt på porten til sommer. Tror de 2 er personligheder som giver meget mere til truppen, end øjet lige kan se på banen.

Tror vi (de andre spillere) kommer til at savne de to. Jeg gør i hvert fald.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 04. mar, 2016 20:19

RedRedRed skrev:Jeg håber ikke Kolo og Lucas bliver smidt på porten til sommer. Tror de 2 er personligheder som giver meget mere til truppen, end øjet lige kan se på banen.

Tror vi (de andre spillere) kommer til at savne de to. Jeg gør i hvert fald.
Jeg gør ikke. Kolo er sej nok, men han er en ganske middelmådig spiller. Vi skal luge ud, så vi har plads til ny kvalitet efter Klopps hoved.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » fredag, 04. mar, 2016 20:46

Aggerdoo skrev:
RedRedRed skrev:Jeg håber ikke Kolo og Lucas bliver smidt på porten til sommer. Tror de 2 er personligheder som giver meget mere til truppen, end øjet lige kan se på banen.
Tror vi (de andre spillere) kommer til at savne de to. Jeg gør i hvert fald.
Jeg gør ikke. Kolo er sej nok, men han er en ganske middelmådig spiller. Vi skal luge ud, så vi har plads til ny kvalitet efter Klopps hoved.
Jo jo, vi skal have lidt mere kvalitet ind. Men du siger vi skal af med 9! spillere. Det har vi simpelthen ikke råd til i bredden, for du forventer vel ikke Klopp går ud og køber 9 kvalitetsspillere? Eller hvad? I så fald tror jeg du bliver skuffet.

Så jeg vil hellere beholde Kolo og Lucas, end så mange andre.

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: hvem skal ud

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 04. mar, 2016 22:10

Er det nogen, der kan be- elle afkræfte dette rygte: Coutinho til Bayern München for ca. £25 mio.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Dieks » fredag, 04. mar, 2016 23:05

CVLiverpool skrev:Er det nogen, der kan be- elle afkræfte dette rygte: Coutinho til Bayern München for ca. £25 mio.
Det eneste jeg kan finde er denne:

http://soccer-rumours.com/?story=19&buy ... 7&player=3

Hvor troværdig den er ved jeg ikke. Men det bliver nævnt at Coutinho og Klopp har haft et skænderi på træningsbanen i sidste uge. Coutinho skulle have kaldt det et "Drømme move" at komme til Bayern og have Pep som træner.. Men når Pep skal træne City fra næste sæson, så tror jeg ikke helt at denne historie er sand. Ved ikke hvad Coutinhos klausul er på. Men syntes ummidlbart også at £25 mio lyder lidt i underkanten af hvad han er værd. Men ok, hvis det er den pris + Götze :D ej ville nu gerne beholde Cou.
YNWA..!

Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 04. mar, 2016 23:36

Dieks skrev:
CVLiverpool skrev:Er det nogen, der kan be- elle afkræfte dette rygte: Coutinho til Bayern München for ca. £25 mio.
Det eneste jeg kan finde er denne:

http://soccer-rumours.com/?story=19&buy ... 7&player=3

Hvor troværdig den er ved jeg ikke. Men det bliver nævnt at Coutinho og Klopp har haft et skænderi på træningsbanen i sidste uge. Coutinho skulle have kaldt det et "Drømme move" at komme til Bayern og have Pep som træner.. Men når Pep skal træne City fra næste sæson, så tror jeg ikke helt at denne historie er sand. Ved ikke hvad Coutinhos klausul er på. Men syntes ummidlbart også at £25 mio lyder lidt i underkanten af hvad han er værd. Men ok, hvis det er den pris + Götze :D ej ville nu gerne beholde Cou.
Götze +£25m så skulle vi slå til imo. De £25m + 5-10 ekstra kunne bruges på Lacazette. Så ville offensiven være på plads til næste sæson, uden der var brugt det vilde af transfer budgetet.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » lørdag, 05. mar, 2016 09:05

CVLiverpool skrev:Er det nogen, der kan be- elle afkræfte dette rygte: Coutinho til Bayern München for ca. £25 mio.
I en direkte handel kan jeg uden at lede efter dokumentation med sikkerhed afvise det rygte. Der er ikke en snebolds chance i helvede for at vi sælger Coutinho så billigt.

Hvis vi sælger Coutinho (Gud forbyde det, da vi gerne snart skal lære at holde på vores bedste spillere), så skal prisen med sikkerhed være nærmere prisen på Sterling.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » lørdag, 05. mar, 2016 09:11

Aggerdoo skrev:I øvrigt ser jeg gerne følgende spillere forlade klubben: Bogdan, Kolo, Moreno, Allen, Benteke, Lucas, Skrtel eller Sakho - og måske Ibe på en lejeaftale.
De tre markerede håber jeg for alt i verden, at vi ikke sælger, da de alle indgår i vores stærkeste startelver, hvis jeg skulle vælge den.

Med det niveau, som Kolo har vist i denne sæson, når vi har haft brug for ham, så kunne jeg sagtens leve med, at han fik et ekstra år. Ibe på udleje er nok en god idé.

Øverst på min liste over, hvem der skal sælges står dog Balotelli. Det må være den absolut højeste prioritet i "salgsafdelingen".
Kloppite

Besvar