hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 23. mar, 2016 18:04

Cynwal skrev:Nedslående artikel fra Sky om hvordan Balotelli fortsætter med at skalte og valte med sin karriere.
Vi skal nok håbe på en nyrig kinesisk klub, hvis der skal tjenes bare en smule af £16 mill. ind igen.
http://www.skysports.com/football/news/ ... 2016-squad
"Men han er jo misforstået. Mourinho, Mancini, Conte, Rodgers, Mihajlovic m.fl. De er alle galt på den og søger at gøre Balotelli til syndebuk..." :roll:

Isflagen hvorpå Balotellis disciple står og råber er efterhånden ved at være smeltet og der er ikke flere steder at kigge hen i desperationen for at finde eksterne årsager til, at det er gået Balotelli som det er.

Vi bør spejde til Kina, og mon ikke Raiola vil kunne overtales til at tale denne sag, når han ser de hæftige agenthonorar der i disse tider bliver langet over disken.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » torsdag, 24. mar, 2016 06:52

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... avani.html
Det er ved at være silly season igen, men vil da lige bringe det her rygte om Sturridge til PSG.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Dieks » torsdag, 24. mar, 2016 07:27

Jesper skrev:http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... avani.html
Det er ved at være silly season igen, men vil da lige bringe det her rygte om Sturridge til PSG.
Det er godt nok mange penge. Med tanke på hvor mange kampe han har været i stand til at spille de sidste 2 sæsoner, så kunne der nok hentes en fuldgod erstatning for det beløb. Selvom han er i verdensklasse når han top præstere så ville jeg ikke turde satse på at han kommer helt derop. Og ser ham hellere solgt til PSG end West ham
YNWA..!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » torsdag, 24. mar, 2016 08:26

Jesper skrev:http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... avani.html
Det er ved at være silly season igen, men vil da lige bringe det her rygte om Sturridge til PSG.
Tag pengene og løb! SÆLG

http://touch.liverpool.no/rykter/-Gtze- ... ferml.aspx
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 24. mar, 2016 11:45

Hvis vi kan cashe 45£ mio ind for Sturridge, så vil det være det største tyveri længe. Håber ikke vi tøver ét sekund, hvis et bud i denne størrelsesorden kommer ind.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » torsdag, 24. mar, 2016 18:20

LFC-Aaby skrev:Hvis vi kan cashe 45£ mio ind for Sturridge, så vil det være det største tyveri længe. Håber ikke vi tøver ét sekund, hvis et bud i denne størrelsesorden kommer ind.
Jeg håber LFC vil tøve med at sælge vores bedste angriber og vende det med vores sundhedsstab. Kan Stu bruges mere end det har været tilfældet skal vi bevare englands bedste angriber. Med det i mente er 450 mio mange penge, men ærligt hvem kan vi hente og hvem vil til LFC der ligger nummer ni?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 24. mar, 2016 18:49

nikand skrev:
LFC-Aaby skrev:Hvis vi kan cashe 45£ mio ind for Sturridge, så vil det være det største tyveri længe. Håber ikke vi tøver ét sekund, hvis et bud i denne størrelsesorden kommer ind.
Jeg håber LFC vil tøve med at sælge vores bedste angriber og vende det med vores sundhedsstab. Kan Stu bruges mere end det har været tilfældet skal vi bevare englands bedste angriber. Med det i mente er 450 mio mange penge, men ærligt hvem kan vi hente og hvem vil til LFC der ligger nummer ni?

Mario Götze eftersigende vil han hen og have gang i karrieren. Rygterne siger, at hans tid i FC Bayern er tæt på forbi. Da spilletid er milevidt væk, også vil han give muligheden for at blive brugt som vigtig brik for Liverpool FC næste sæson med Klopp under roret (Hvilket han nok vil kunne lide) - Den er sandsynlig for øjet- men om det kommer til at ske, det må tiden vise... til Juli-Juni-Augutst :army7:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » torsdag, 24. mar, 2016 18:50

nikand skrev:
LFC-Aaby skrev:Hvis vi kan cashe 45£ mio ind for Sturridge, så vil det være det største tyveri længe. Håber ikke vi tøver ét sekund, hvis et bud i denne størrelsesorden kommer ind.
Jeg håber LFC vil tøve med at sælge vores bedste angriber og vende det med vores sundhedsstab. Kan Stu bruges mere end det har været tilfældet skal vi bevare englands bedste angriber. Med det i mente er 450 mio mange penge, men ærligt hvem kan vi hente og hvem vil til LFC der ligger nummer ni?
Vi er i den liga med suverænt størst lønninger generelt set og måske med en EL-sejr og et godt projekt i støbeskeen, er vi stadigvæk attraktive. Vi købte da Firmino og Benteke. Sidstnævnte angriber på Belgiens landshold, som er rangeret 1 i verden.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » torsdag, 24. mar, 2016 19:17

LFC-Aaby skrev:Hvis vi kan cashe 45£ mio ind for Sturridge, så vil det være det største tyveri længe. Håber ikke vi tøver ét sekund, hvis et bud i denne størrelsesorden kommer ind.
Tror også LFC takker ja, er dog ret sikker på Sturr siger nej lige pr omgående. Sådan virker han på mig som person, og jeg forstår ham da godt. Den fransk liga er ynkelig, det må dælme være dødsygt, lige pånær 6 cl kampe, som er garanteret. 6 kampe på en sæson lyder ikke tiltalende, også selvom det er CL. Tror heller ikke penge kan lokke ham, men hvem ved :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 24. mar, 2016 20:13

Thommo skrev:
LFC-Aaby skrev:Hvis vi kan cashe 45£ mio ind for Sturridge, så vil det være det største tyveri længe. Håber ikke vi tøver ét sekund, hvis et bud i denne størrelsesorden kommer ind.
Tror også LFC takker ja, er dog ret sikker på Sturr siger nej lige pr omgående. Sådan virker han på mig som person, og jeg forstår ham da godt. Den fransk liga er ynkelig, det må dælme være dødsygt, lige pånær 6 cl kampe, som er garanteret. 6 kampe på en sæson lyder ikke tiltalende, også selvom det er CL. Tror heller ikke penge kan lokke ham, men hvem ved :dontknow:
Men det ville måske kunne sikre ham at være skadesfri. I PSG er der jo nærmest ingen som behøver give sig fuldt ud, de vinder jo alligevel ligaen suverænt.
Kan han spille sæson efter sæson på 80%, ville det måske være godt for ham. ;)

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 24. mar, 2016 20:22

"Anfield HQ ‏@AnfieldHQ 9m9 minutes ago

PSG will attempt to sign multiple strikers this summer but have never considered the possibility of approaching Daniel Sturridge. (@GFFN)"

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » fredag, 25. mar, 2016 08:50

Vi har faktisk en rigtig god trup allerede, så vi skal ikke lave udrensninger.

Vores problem har været 3 ting:
- Taktik af BR
- Underpræstering hos nogle spillere
- Skader

Med et fuldt hold har vi:

Målmænd: Mignolet - Ward

HB: Clyne - Flannagan
CB: Lovren - Skrtel - Matib - Sakho - Gomez - Toure
VB: Moreno - Smith

Central midt (inkl. def midt): Henderson - Milner - Can - Lucas - Allen

Offensiv midt: Lallana - Ibe - Coutinho - Markovic

Angreb: Sturridge - Firmino - Origi - Benteke - Ings

Af disse mener jeg vi skal af med Allen, Skrtel, Benteke
Derudover kan vi sagtens sælge eller lade kontrakt udløbe til sommer: Bogdan, Enrique, Ilori, Rossiter, Alberto, balotelli

Så medmindre Klopp falder over et par guldklumper, så mener jeg ikke der skal sælges stort ud.

En Götze vil være fint til vores offensive midt, men ellers skal vi kun sælge når der kommer en bedre på tavlen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Oomph242
Indlæg: 5669
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » fredag, 25. mar, 2016 09:56

ilusio skrev:Vi har faktisk en rigtig god trup allerede, så vi skal ikke lave udrensninger.

Vores problem har været 3 ting:
- Taktik af BR
- Underpræstering hos nogle spillere
- Skader

Med et fuldt hold har vi:

Målmænd: Mignolet - Ward

HB: Clyne - Flannagan
CB: Lovren - Skrtel - Matib - Sakho - Gomez - Toure
VB: Moreno - Smith

Central midt (inkl. def midt): Henderson - Milner - Can - Lucas - Allen

Offensiv midt: Lallana - Ibe - Coutinho - Markovic

Angreb: Sturridge - Firmino - Origi - Benteke - Ings

Af disse mener jeg vi skal af med Allen, Skrtel, Benteke
Derudover kan vi sagtens sælge eller lade kontrakt udløbe til sommer: Bogdan, Enrique, Ilori, Rossiter, Alberto, balotelli

Så medmindre Klopp falder over et par guldklumper, så mener jeg ikke der skal sælges stort ud.

En Götze vil være fint til vores offensive midt, men ellers skal vi kun sælge når der kommer en bedre på tavlen.

Götze vil jeg mene er en opgradering, i forhold til det vi har i forvejen. Lucas Moura Ville også være et scoop.

Jeg tror vores hold er langt fra stærkt nok, til en top 4 placering i næste sæson. Chelsea, City og United ruster helt sikkert godt op og allerede en del topspillere, samt de får nye og bedre managers. Arsenal, Tottenham, West Ham og Southampton forringes nok heller ikke, op til næste sæson.

Henderson, Sakho, Lovren, Lallana, Clyne, Moreno, Milner, Ibe, Ings og Origi er fine spillere, men så heller ikke mere.

Mignolet bør opgraderes, en kreativmidtbane spiller findes og noget mere til forsvaret. En erstatning for Benteke, hvis han sælges, skal der vel også hentes.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » fredag, 25. mar, 2016 10:35

Jesper skrev:
nikand skrev:
LFC-Aaby skrev:Hvis vi kan cashe 45£ mio ind for Sturridge, så vil det være det største tyveri længe. Håber ikke vi tøver ét sekund, hvis et bud i denne størrelsesorden kommer ind.
Jeg håber LFC vil tøve med at sælge vores bedste angriber og vende det med vores sundhedsstab. Kan Stu bruges mere end det har været tilfældet skal vi bevare englands bedste angriber. Med det i mente er 450 mio mange penge, men ærligt hvem kan vi hente og hvem vil til LFC der ligger nummer ni?
Vi er i den liga med suverænt størst lønninger generelt set og måske med en EL-sejr og et godt projekt i støbeskeen, er vi stadigvæk attraktive. Vi købte da Firmino og Benteke. Sidstnævnte angriber på Belgiens landshold, som er rangeret 1 i verden.
En top angriber vil formodentlig gerne spille CL fast, gør vi det? Nej, vi er nr 9 i ligaen og har et nyt projekt undervejs, men vi kender ikke resultatet af dette. Derfor tyr vi til høje lønninger som plaster på såret (som PL klubber jo gør)

Ja, gode eksempler, du nævner med Benteke og Firmino, men man kunne også nævne at LFC i mangel på bedre har indkøbt fx Balotelli.
Vi er ganske givet mere attraktive for spillere for kontinentet med Klopp end BR. Såfremt City, Manure, Arsenal, Chelsea er interesserede i samme spiller som LFC er det ganske sjældent at vi får spilleren. Sidste eksempler, Willian, Depay, Salah.
We need a new Fowler...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » fredag, 25. mar, 2016 11:36

Oomph242 skrev:
ilusio skrev:

Götze vil jeg mene er en opgradering, i forhold til det vi har i forvejen. Lucas Moura Ville også være et scoop.

Jeg tror vores hold er langt fra stærkt nok, til en top 4 placering i næste sæson. Chelsea, City og United ruster helt sikkert godt op og allerede en del topspillere, samt de får nye og bedre managers. Arsenal, Tottenham, West Ham og Southampton forringes nok heller ikke, op til næste sæson.

Henderson, Sakho, Lovren, Lallana, Clyne, Moreno, Milner, Ibe, Ings og Origi er fine spillere, men så heller ikke mere.

Mignolet bør opgraderes, en kreativmidtbane spiller findes og noget mere til forsvaret. En erstatning for Benteke, hvis han sælges, skal der vel også hentes.
Enig i at Götze er en opgradering, og det kan vi også gøre på andre pladser. Men skal vi være realistiske, så får vi ikke mere end 1-3 af den type spillere til sommer. Hvis vi er heldige altså!

Ser vi på Tottenhams trup, så mener jeg vores er bedre mand for mand. Vi har desværre startet sæsonen skidt, haft mange kampe i år, flere skader osv.
men vigtigst af alt, så har Tottenham et fast koncept de har arbejdet med i flere år og det betaler sig nu. Når Klopp får lidt tid, så mener jeg også vi kommer til at se noget af den effekt hos os og jeg vil faktisk blive lidt skuffet hvis ikke vi ender i top 4 næste år.

Min pointe: Vi skal ikke starte forfra med en stor udrensning i truppen. Selvfølgelig er der noget dødvægt, men derudover skal vi kun handle hvis vi kan finde en rigtig god erstatning.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar