hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 09. jul, 2022 20:26

TG12 skrev:
fredag, 08. jul, 2022 07:39
Niels K skrev:
fredag, 08. jul, 2022 06:56
Liverpool agree £17 million sale of Neco Williams – confirmation imminent

Liverpool have now agreed a deal worth in the region of £17 million for Neco Williams, with the young right-back set to depart Anfield after 15 years.

https://www.thisisanfield.com/2022/07/l ... -imminent/
Mega go pris!

Imponerende vi kan få £17m for Neco og blot betale £6.5 for “erstatningen” Ramsey. Var jeg køber af Neco ville jeg lige overveje om jeg var blevet snydt 😂

Indtil videre har Ward gjort det godt
Enig, Ward ser ud til at have gjort det godt. Jeg vil gerne se dem spille for Liverpool, før jeg fælder dom ;)

Dernæst er Neco 'testet' på et højere niveau end Ramsey. Den skotske liga har ikke samme niveau som Championship og heller ikke som PL selvfølgelig. Neco er længere i sin udvikling, og det afspejles også i prisen. Trent spiller altid, og jeg tror Klopp har vurderet at en udviklingsspiller sagtens kan være back-up, og få nogle cup kampe, fremfor Neco som forlanger mere spilletid.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » mandag, 11. jul, 2022 10:25

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 09. jul, 2022 20:26
TG12 skrev:
fredag, 08. jul, 2022 07:39
Niels K skrev:
fredag, 08. jul, 2022 06:56
Liverpool agree £17 million sale of Neco Williams – confirmation imminent

Liverpool have now agreed a deal worth in the region of £17 million for Neco Williams, with the young right-back set to depart Anfield after 15 years.

https://www.thisisanfield.com/2022/07/l ... -imminent/
Mega go pris!

Imponerende vi kan få £17m for Neco og blot betale £6.5 for “erstatningen” Ramsey. Var jeg køber af Neco ville jeg lige overveje om jeg var blevet snydt 😂

Indtil videre har Ward gjort det godt
Enig, Ward ser ud til at have gjort det godt. Jeg vil gerne se dem spille for Liverpool, før jeg fælder dom ;)

Dernæst er Neco 'testet' på et højere niveau end Ramsey
. Den skotske liga har ikke samme niveau som Championship og heller ikke som PL selvfølgelig. Neco er længere i sin udvikling, og det afspejles også i prisen. Trent spiller altid, og jeg tror Klopp har vurderet at en udviklingsspiller sagtens kan være back-up, og få nogle cup kampe, fremfor Neco som forlanger mere spilletid.
Det er rigtigt, men tænker også lidt vi har efterhånden solgt mange "talenter" i samme prisklasse: Solanke, Ibe, Brewster, Ward. Ingen af dem kan betegnes som nævneværdige successer hvor de er kommet hen. Jeg kan godt undre mig lidt over købene klub ikke skelner til de cases og stiller sig selv spørgsmålet om de overbetaler.
Ret skal være ret der virker til at være lidt mere gods i Neco og tror han kan få en fornuftig karierre, men historikken viser vi ofte sælger Dead-wood dyrt.

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: hvem skal ud

Indlæg af richs » onsdag, 24. aug, 2022 17:41

https://www.plbold.dk/nyhed/dortmund-ja ... ier-league

Keita på vej væk, ved ikke hvad jeg skal sige til erstatningen - kender ikke meget til ham.

Håber dog stadig på tielemans og 2 ind og 1 ud er vel ikke for meget

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: hvem skal ud

Indlæg af mortenbak » onsdag, 24. aug, 2022 20:41

richs skrev:https://www.plbold.dk/nyhed/dortmund-ja ... ier-league

Keita på vej væk, ved ikke hvad jeg skal sige til erstatningen - kender ikke meget til ham.

Håber dog stadig på tielemans og 2 ind og 1 ud er vel ikke for meget
Det må da være en and!
Hvorfor skulle Dortmund være interesseret i en spiller der er skadet konstant. Mangler de ?
Jeg håber da at det er sandt og at vi så henter en eller anden midtbane, der i det mindste kan spille kampe.
Keita har aldtig været min kop te.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: hvem skal ud

Indlæg af richs » torsdag, 25. aug, 2022 09:52

mortenbak skrev:
onsdag, 24. aug, 2022 20:41
richs skrev:https://www.plbold.dk/nyhed/dortmund-ja ... ier-league

Keita på vej væk, ved ikke hvad jeg skal sige til erstatningen - kender ikke meget til ham.

Håber dog stadig på tielemans og 2 ind og 1 ud er vel ikke for meget
Det må da være en and!
Hvorfor skulle Dortmund være interesseret i en spiller der er skadet konstant. Mangler de ?
Jeg håber da at det er sandt og at vi så henter en eller anden midtbane, der i det mindste kan spille kampe.
Keita har aldtig været min kop te.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nogle steder er historier om LFC er inde i De Jong handlen & er det keita ud og de jong ind - så er jeg med

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 26. aug, 2022 15:28

mortenbak skrev:
richs skrev:https://www.plbold.dk/nyhed/dortmund-ja ... ier-league

Keita på vej væk, ved ikke hvad jeg skal sige til erstatningen - kender ikke meget til ham.

Håber dog stadig på tielemans og 2 ind og 1 ud er vel ikke for meget
Det må da være en and!
Hvorfor skulle Dortmund være interesseret i en spiller der er skadet konstant. Mangler de ?
Jeg håber da at det er sandt og at vi så henter en eller anden midtbane, der i det mindste kan spille kampe.
Keita har aldtig været min kop te.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan være at analysen er at Klopp presser citronen får hårdt til træning og det kan Naby ikke holde til; hvis du lige skruer to procent ned, så kan du stadig have en Keita der er god nok til at vinde Bundesligaen(forudsat at de øvrige 10 spillere er gode nok), men med færre skader.

Altså det var samme Dortmund der trods alt fik Reus og Götze ind på holdet igen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » torsdag, 13. jul, 2023 13:56

Der er gang i rygterne om spillere til Saudi, men seriøst, hvis de vil betale Hendo £700k / uge i løn, så kan vi sku godt kræve en større transfer fee end £10m

https://www.empireofthekop.com/2023/07/ ... son-price/

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 13. jul, 2023 14:14

Jeg håber ikke vi sælger både Fabinho og Hendo i dette vindue. Så har vi mistet Miller, Keita, Oxen, (Fabinho og Hendo). Det er tilsammen (Milner) 619 + (Keita) 84 +(Oxen) 271 = 974 premier League kampes erfaring har vi mistet i dette vindue, og hvis vi så lægger Hendo 431 (360 for Liverpool og 71 for Sunderland) og Fabinho 151 oveni, når vi op på (974+431+151) 1556 Premier League kampes erfaring.

Hvilket eksperiment vi har gang i. Hvad siger i andre til det? Kan vores midtbane bærer at miste så megen erfaring?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » torsdag, 13. jul, 2023 15:16

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 13. jul, 2023 14:14
Jeg håber ikke vi sælger både Fabinho og Hendo i dette vindue. Så har vi mistet Miller, Keita, Oxen, (Fabinho og Hendo). Det er tilsammen (Milner) 619 + (Keita) 84 +(Oxen) 271 = 974 premier League kampes erfaring har vi mistet i dette vindue, og hvis vi så lægger Hendo 431 (360 for Liverpool og 71 for Sunderland) og Fabinho 151 oveni, når vi op på (974+431+151) 1556 Premier League kampes erfaring.

Hvilket eksperiment vi har gang i. Hvad siger i andre til det? Kan vores midtbane bærer at miste så megen erfaring?
Jfr rygterne har Kloop givet grøn lys i dag til at Henderson kan rejse. Han kan se frem til meget tid på bænken i Liverpool tror jeg, det er okay han rejser. Der er flere andre i truppen der er meget bedre fodboldspillere.
Fabinho ved jeg ikke rigtig med han var god i slutningen af sæsonen, men helt elendig dårlig de første 3-4 del af sæsonen.

Væk med Henderson, mht Fabinho kommer det meget an på hvem de erstatter med.

Ryger de begge to kunne det være fedt at erstatte men en ung og en erfaren over 25 år.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af sjampen » torsdag, 13. jul, 2023 19:03

Fowler og Gerrard har allerede solgt deres legendestatus i klubben. Firmino ikke på helt samme hylde, men lige så klamt at så vellidt en spiller tager samme valg.

Henderson vil vel ligge lidt i mellem, men specielt taget hans stærke udtalelser og tidligere villighed til at deltage i debatten omkring menneskerettigheder in mente, så vil jeg godt nok blive skuffet.

En ting er Kina, hvor de også har et forkrøblet syn på menneskerettigheder, men hvor fodboldspillere alligevel tog hen. Samme argument kunne gælde for både Rusland og USA. Men at tage til et land hvor ret almindelige grupper som kvinder, homoseksuelle, ikke-muslimske religiøse etc. bogstaveligt og juridisk rent faktisk betragtes som undermennesker, det tager alligevel toppen af skamlen.

Det er i forvejen klamt nok at vi som klub tager på træningslejr i slaveregimerne.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » torsdag, 13. jul, 2023 19:20

Hvordan har I det med, hvis Klubben tager imod Sportswashing midler i form af Transfersummer for Hendo og Fabinho?
Så er vi sgu da ikke et hak bedre en klubber som Man City og Newcastle, som accepterer at blodpenge fra diktaturstater bruges i driften af deres forretninger.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af sjampen » torsdag, 13. jul, 2023 19:29

Cynwal skrev:
torsdag, 13. jul, 2023 19:20
Hvordan har I det med, hvis Klubben tager imod Sportswashing midler i form af Transfersummer for Hendo og Fabinho?
Så er vi sgu da ikke et hak bedre en klubber som Man City og Newcastle, som accepterer at blodpenge fra diktaturstater bruges i driften af deres forretninger.
Selve det at tage imod midlerne skuer mig mod hårene, men jeg synes hvis det er et decideret problem hvis vi tydeligvis "udnyttede" at det er statsfinansieret og solgte Hendo for en overpris så massiv, at det ville stille spørgsmålstegn ved om vi reelt var "halvejet" eller "halvsponsoreret" af en diktaturstat.

Efter min mening er det uforeneligt med Liverpool værdier, at blive både ejet, sponsoreret eller lignende af et sådan regime. For mig ville det ikke gøre noget, at vi nægtede at sælge og købe spillere hvis handlen involverede en klub som var smurt ind i slavearbejde, Putins krig eller lign. Også selvom det er til skade for klubben.

Moral er først relevant, hvis den eksisterer når den bliver sat på prøve.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 13. jul, 2023 20:12

Vi har ofte haft debatter om hvorvidt FSG er moralsk bedre ejere end sheiker fra Mellemøsten. Deres moral halter en anelse, hvis de tager i mod transferpenge fra diktaturstater, som straffer utroskab og homoseksualitet med døden.

Men hvis nu de penge bruges på forstærkninger, som skaffer mesterskabet til Liverpool, så vil jeg som supporter jo juble, og det betyder vel også at min moral halter en anelse.

Hele systemet er efterhånden pilråddent, og der skulle fra FIFA og UEFA havde været lagt en benhård linje fra starten. Det blev ikke gjort, og nu sidder klubberne med 'aben'. Trist.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: hvem skal ud

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 13. jul, 2023 20:20

sjampen skrev:
torsdag, 13. jul, 2023 19:03
Fowler og Gerrard har allerede solgt deres legendestatus i klubben. Firmino ikke på helt samme hylde, men lige så klamt at så vellidt en spiller tager samme valg.

Henderson vil vel ligge lidt i mellem, men specielt taget hans stærke udtalelser og tidligere villighed til at deltage i debatten omkring menneskerettigheder in mente, så vil jeg godt nok blive skuffet.

En ting er Kina, hvor de også har et forkrøblet syn på menneskerettigheder, men hvor fodboldspillere alligevel tog hen. Samme argument kunne gælde for både Rusland og USA. Men at tage til et land hvor ret almindelige grupper som kvinder, homoseksuelle, ikke-muslimske religiøse etc. bogstaveligt og juridisk rent faktisk betragtes som undermennesker, det tager alligevel toppen af skamlen.

Det er i forvejen klamt nok at vi som klub tager på træningslejr i slaveregimerne.
De spillere, som de smider milliarder efter er religiøse kristne mennesker, som feks Firmino.
Cynwal skrev:
torsdag, 13. jul, 2023 19:20
Hvordan har I det med, hvis Klubben tager imod Sportswashing midler i form af Transfersummer for Hendo og Fabinho?
Så er vi sgu da ikke et hak bedre en klubber som Man City og Newcastle, som accepterer at blodpenge fra diktaturstater bruges i driften af deres forretninger.
Skal vi give spillerne væk gratis?

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » torsdag, 13. jul, 2023 20:28

Enhver form for whataboutisme omkring den afskyelige sportswashing der foregår i sandkasse ligaen, lukker jeg totalt ned for. Det er woke tågesnak.
Hvis de spillere der tager imod sådan en kontrakt brugte ALLE deres lønkroner på at forbedre forholdene i Saudi Arabien og gå direkte imod saudierne, så ville jeg kunne acceptere det. Eller alternativt i deres eget fattige hjemland. Men de høster bare milliarder og er pisse ligeglade.
Jeg forestiller mig ikke vi som klub åbentlyst kan gå ud og nægte at sælge til Saudi Arabiske klubber. Og med amerikanske ejere kommer det helt sikkert ikke til at ske under alle omstændigheder.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar