hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 06. jan, 2021 16:51

Sky sports er også ude med en historie om, at Wijnaldum ikke er tilfreds med sit løntilbud. Hvis man ikke vidste bedre, skulle man næsten tro, at Sky sports havde en agenda mod Liverpool...eller at de bare gerne vil cementere deres position som sportsverdens ubestridte svar på en tabloidavis.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » onsdag, 06. jan, 2021 17:14

Det er én vinkel. En anden kunne være at der rent faktisk er lidt disharmoni i truppen som spillet på banen afspejler. Rent spekulativt, men det vil da være decideret underligt, hvis en trup altid er i harmoni

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » onsdag, 06. jan, 2021 18:16

Jesper skrev:
onsdag, 06. jan, 2021 17:14
Det er én vinkel. En anden kunne være at der rent faktisk er lidt disharmoni i truppen som spillet på banen afspejler. Rent spekulativt, men det vil da være decideret underligt, hvis en trup altid er i harmoni

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Muligvis men så pludseligt opstået, ikke ? Vi vandt topkampen mod Spurs og 7-0 (rekord) ude mod Palace, og i de kampe, kunne man jo ikke få øje på disharmoni. Jeg tror, vi af flere forskellige årsager er røget lidt ned i sumpen, som vi har været før og kravlet op igen.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. jan, 2021 18:59

Niels K skrev:
Jesper skrev:
onsdag, 06. jan, 2021 17:14
Det er én vinkel. En anden kunne være at der rent faktisk er lidt disharmoni i truppen som spillet på banen afspejler. Rent spekulativt, men det vil da være decideret underligt, hvis en trup altid er i harmoni

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
Muligvis men så pludseligt opstået, ikke ? Vi vandt topkampen mod Spurs og 7-0 (rekord) ude mod Palace, og i de kampe, kunne man jo ikke få øje på disharmoni. Jeg tror, vi af flere forskellige årsager er røget lidt ned i sumpen, som vi har været før og kravlet op igen.
Der var ret stor disharmoni i CP kampen. Manér var røvhamrende sur over at blive udskiftet. Ret dårlig attitude faktisk.
Og Salah der efterhånden konsekvent ikke jubler når han scorer. Det kan jeg simpelthen ikke klare.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » onsdag, 06. jan, 2021 19:51

Plus at der på det tidspunkt var historier fremme om netop de to. Det er vel ikke så urealistisk endda. Wijnaldum vil ikke forlænge. Og Salah lavede et strategisk valgt interview og fik lige så strategiske bekendte til at udtale sig efterfølgende.


Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: hvem skal ud

Indlæg af mortenbak » torsdag, 07. jan, 2021 01:16

Hvis Salah synes han er blevet for stor for Liverpool, så må han jo prøve lykken i et af de spanske galehuse.
Det bliver en Coutinho. Vi har jo set hvordan en godt spottet signing fra en "lille" klub, kan det samme i Jota.
Salah er verdensklasse, når Liverpool er verdensklasse. Salah var ikke verdensklasse i Chelsea eller i Roma - han har været det i Liverpool - når vi spiller godt!
Men lønnen og klimaet er da selvfølgelig attraktivt i Spanien, så et par halvsløje sæsoner eller 3, med TOPLØN og solskin inden "Glemmebogen" lokker da nok.
Med de peanuts han må ha tjent indtil videre i sin karriere, må han jo være lidt presset på økonomien.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: hvem skal ud

Indlæg af Bellamy_fever » torsdag, 07. jan, 2021 08:48

Lad os nu også lige slå fast, inden vi stempler vores spillere for grådige skidtbasser, at ovenstående er rent spekulationer ud fra kropssprog eksperter og tabloid aviser.

Måske spillerne anskuer deres karriere for mere end en hobby ? Og ønsker at prøve meget forskelligt for at få mest muligt ud SF sig selv , fodbold spillere har måske gudestatus (når vi kan LI dem) men snesjap samme vej som os andre i sidste ende, så hvorfor sku de ikke også have lov til det uden nødvendigvis at være grådige ? Jeg søgte og fik Da også et nyt job lige inden jeg gik på barsel, forlod det team jeg allerede var en del af for at søge en højere stilling, bedre betalt ja, men mest Af alt fordi jeg følte mig tiltrukket SF projektet - skal jeg også stemples for st være grådig ?

Hvis man læser hvordan det går her inde på forum kan man vel heller ikke bebrejde spillerne at blive berørt af at vi pt er i en faglig udfordret periode. Det vil ikke være overraskende hvis to personer som Salah og Mane personligheder netop vil blomstre når det går godt og Clashe når det går skidt. Det er så holdets samlede opgave at få løftet dem når de er nede, inklusive Staff.

I sidste ende er det vel også som det er, ønsker Salah at skifte job, så er det muligt, klubben hsr nu engang (heldigvis) en lang kontrakt på ham, så vil han til Real Madrid, og vil Real Madrid have ham, så må de jo sammen finde frem til at skaffe de penge Liverpool vurdere deres aktiv skal koste længere er den ikke.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » torsdag, 07. jan, 2021 10:29

Kasper88 skrev:
onsdag, 06. jan, 2021 16:51
Sky sports er også ude med en historie om, at Wijnaldum ikke er tilfreds med sit løntilbud. Hvis man ikke vidste bedre, skulle man næsten tro, at Sky sports havde en agenda mod Liverpool...eller at de bare gerne vil cementere deres position som sportsverdens ubestridte svar på en tabloidavis.
Det virker vel heller ikke usandsynligt. Han ved kva. situationen at han er i en gunstig position.

Han er da udmærket klar over Liverpool står med to dårlige muligheder, 1) lade ham gå gratis og miste en transfer fee, 2) betale ham det han vil have. Hvis han så virkelig gerne vil være i LIverpool er det naturligvis dumt at udnytte det kort, men hvis det vigtigste for Gini lige nu er en høj løn eller hvad han mener er en retfærdig løn, har han alle kortene på hånden til det.

En klub der tager ham på free tilbyder normalvist en stor løn, og en fed sign-on bonus, så hvis missionen er at få mest muligt i løn skal han nok lykkedes.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: hvem skal ud

Indlæg af TG12 » torsdag, 07. jan, 2021 10:34

Bellamy_fever skrev:
torsdag, 07. jan, 2021 08:48
Lad os nu også lige slå fast, inden vi stempler vores spillere for grådige skidtbasser, at ovenstående er rent spekulationer ud fra kropssprog eksperter og tabloid aviser.

Måske spillerne anskuer deres karriere for mere end en hobby ? Og ønsker at prøve meget forskelligt for at få mest muligt ud SF sig selv , fodbold spillere har måske gudestatus (når vi kan LI dem) men snesjap samme vej som os andre i sidste ende, så hvorfor sku de ikke også have lov til det uden nødvendigvis at være grådige ? Jeg søgte og fik Da også et nyt job lige inden jeg gik på barsel, forlod det team jeg allerede var en del af for at søge en højere stilling, bedre betalt ja, men mest Af alt fordi jeg følte mig tiltrukket SF projektet - skal jeg også stemples for st være grådig ?

Hvis man læser hvordan det går her inde på forum kan man vel heller ikke bebrejde spillerne at blive berørt af at vi pt er i en faglig udfordret periode. Det vil ikke være overraskende hvis to personer som Salah og Mane personligheder netop vil blomstre når det går godt og Clashe når det går skidt. Det er så holdets samlede opgave at få løftet dem når de er nede, inklusive Staff.

I sidste ende er det vel også som det er, ønsker Salah at skifte job, så er det muligt, klubben hsr nu engang (heldigvis) en lang kontrakt på ham, så vil han til Real Madrid, og vil Real Madrid have ham, så må de jo sammen finde frem til at skaffe de penge Liverpool vurdere deres aktiv skal koste længere er den ikke.
Præcis, og man skal nok heller ikke undervurdere at de største spillere idag er ligeså meget et brand som de er spillere for et brand.
Set fra det personlige brand jamen så må det alt andet lige været givende at have været i flere ligaer og geografier, og det er nok også det som mange tænker på.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Mads T. » torsdag, 07. jan, 2021 15:32

Emmy skrev:
onsdag, 06. jan, 2021 18:59
Og Salah der efterhånden konsekvent ikke jubler når han scorer. Det kan jeg simpelthen ikke klare.
Det er måske også lige hånligt nok at juble gevaldigt over mål til 6-0 og 7-0.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » torsdag, 07. jan, 2021 16:11

Mads T. skrev:
torsdag, 07. jan, 2021 15:32
Emmy skrev:
onsdag, 06. jan, 2021 18:59
Og Salah der efterhånden konsekvent ikke jubler når han scorer. Det kan jeg simpelthen ikke klare.
Det er måske også lige hånligt nok at juble gevaldigt over mål til 6-0 og 7-0.
Der skal jubles igennem over hver evig eneste scoring i en Liverpool trøje

Men det er jo altså ikke noget nyt hvad Salah angår. Sådan har det været længe
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 01. feb, 2021 22:25

Der går rygter om Minamino til Soton på leje. Den norske.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1368
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: hvem skal ud

Indlæg af richs » mandag, 01. feb, 2021 22:41

Hr. Drejer skrev:
mandag, 01. feb, 2021 22:25
Der går rygter om Minamino til Soton på leje. Den norske.
Ja det vil nok ikke være dumt for ham og os.
Langt nede i rækken og så kan han få noget erfaring i PL

frankly mr shankly
Indlæg: 38
Tilmeldt: søndag, 15. sep, 2019 21:11

Re: hvem skal ud

Indlæg af frankly mr shankly » mandag, 01. feb, 2021 22:46

Hr. Drejer skrev:
mandag, 01. feb, 2021 22:25
Der går rygter om Minamino til Soton på leje. Den norske.
Jeg krydser fingre for at den går igennem.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » mandag, 01. feb, 2021 23:15

Jeg synes han burde blive og spille. Men fremfor at han sidder og rådner op på bænken, så er det selvfølgelig bedre at komme til Southampton og få lidt spilletid
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar