hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. maj, 2021 11:41

Oomph242 skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 11:29
Niels K skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 11:21
Cynwal skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 11:08
Oomph242 skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 09:54
Niels K skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 09:20
Mané, Keita, Gini, Shaqiri, Origi, Wilson, Grujic, Ojo, Rhys, Karius, Taiwo
Hvorfor Mané?

Jeg tror det er for mange spillere ud på en gang der er jo ikke mange penge dem i salgsmæssigt. Mané er den eneste som virkelig kan give noget. Med FSG`s lave indkøbsbudgetter vil vi få meget svært ved så mange erstatninger..
Jeg hælder også til, at Mané er fysisk træt og brændt sammen mellem ørerne. Han er i mine øjne den i truppen, som kan suverænt mest mht at være farlig fremadrettet på banen. Driblinger-Speed-Aggressivt pres-Hovedstød-Dybdeløb. Det koster i omegnen af £ 100 mill at få én, der kan det Mané kan. .....og trods han får rigtig mange tæsk i kampene, så er han stort set aldrig skadet.
Jeg tror ikke, Bobby vil indbringe meget sammenlignet med de 2 andre, og han er vigtig for vores hold og spillestil. Jeg ønskede Abraham ind, da Bobby gerne må spille mindre efter min mening og særligt i de kampe, hvor vi sidder på 70% af spillet og skal have en rigtig goal getter inde i feltet samt 3 hurtige folk foran.
Salah vil jeg ikke af med, da han ligger helt i toppen af topscorerlisten hver sæson, så det kan vi ikke undvære. Jeg mener, at Grealish vil være en opgradering på dén plads spillemæssigt, og så har han den helt rigtige attitude, er englænder og en, mange vil se op til. Prismæssigt går de 2 vel nogenlunde lige op ?

På den lange salgsliste, jeg lavede, er det jo kun Gini og Mané, der har været bærende spillere. Jeg formoder, at Gini forlader os, og Mané bytter jeg som sagt gerne for Grealish, som lykkes endnu bedre end Mané med sine udfordringer og bl.a. får flest frispark i ligaen, hvilket Mané ikke er særlig heldig med.

Resten af spillerne på salgslisten kan mere eller mindre finansiere købene af Konate og Tammy Abraham, som dog sikkert bliver svær at hente men ikke umuligt, tror jeg.
Keita, Shaqiri, Origi, Wilson, Grujic, Ojo, Rhys, Karius, Taiwo er vel ikke meget mere end £60-70m i dagens market. Det tror jeg ikke er nok til begge.

Samt vil vi få endnu en spiller med en skræmmende skadeshistorik i Konate.
Det er vel 40 for Tammy og 30 for Konate, så det passer da meget godt, og ellers har klubben formodentligt minimum 30 mio. sat af til spillerkøb.

Jeg lagde et indlæg ind om Konate's muskelskade, så jeg har det altså sådan, at hvis han går igennem vores tests, så er det fint for mig, og ellers er der jo andre gode CB's derude. Kabak ser lovende ud, så ham er jeg også med på, og vi har Nat og Koumetio i baghånden som 5/6 valg.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » lørdag, 22. maj, 2021 11:59

Oomph242 skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 09:54
Niels K skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 09:20
Mané, Keita, Gini, Shaqiri, Origi, Wilson, Grujic, Ojo, Rhys, Karius, Taiwo
Hvorfor Mané?

Jeg tror det er for mange spillere ud på en gang der er jo ikke mange penge dem i salgsmæssigt. Mané er den eneste som virkelig kan give noget. Med FSG`s lave indkøbsbudgetter vil vi få meget svært ved så mange erstatninger..
1: Mané kunne være på salgslisten, hvis der står en køber klar med penge nok til, at vi kan hente en yngre spiller på nogenlunde samme niveau. Ellers er jeg sikker på, at han ikke sælges.

Når man taler om potentielt at sælge Mané, så er det værd at huske, at i indeværende sæson har Jota matchet Mané's scorings-stats på langt under det halve antal spillede minutter. Mané har dog så også bidraget med en masse assists, som Jota ikke har. Ikke desto mindre betyder det for mig, at vi allerede har en spiller, der kan løfte meget af en eventuel arv efter Mané.

Men hvem er de spillere, der kunne være gode nok til, at vi overvejer at lade Mané gå? Det altoverskyggende drømme-navn er naturligvis Mbappé. Men i en mere realistisk verden er jeg helt vild med tanken om enten Grealish eller Sancho. Det har både kvaliteterne, alderen og passet i orden. Et andet ret vovet navn at smide i den pulje er Sterling.

2: I forhold til at sælge resten af listen, kan jeg ikke se det som et problem overhovedet. Flere af dem er allerede udlejet. Derudover forsvinder Gini uanset hvad. Udover Keita kommer resten ikke til at spille i næste sæson. Og Keita er sådan en spiller, som nogle hold vil være villige til at betale et fint beløb for, fordi de anatger at kvaliteten er der, men at han bare har været uheldig med skader. Og det er også muligt. Men vi vil nok hellere re-investere de midler så.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 22. maj, 2021 16:54

Niels K skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 11:41
Oomph242 skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 11:29
Niels K skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 11:21
Cynwal skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 11:08
Oomph242 skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 09:54
Niels K skrev:
lørdag, 22. maj, 2021 09:20
Mané, Keita, Gini, Shaqiri, Origi, Wilson, Grujic, Ojo, Rhys, Karius, Taiwo
Hvorfor Mané?

Jeg tror det er for mange spillere ud på en gang der er jo ikke mange penge dem i salgsmæssigt. Mané er den eneste som virkelig kan give noget. Med FSG`s lave indkøbsbudgetter vil vi få meget svært ved så mange erstatninger..
Jeg hælder også til, at Mané er fysisk træt og brændt sammen mellem ørerne. Han er i mine øjne den i truppen, som kan suverænt mest mht at være farlig fremadrettet på banen. Driblinger-Speed-Aggressivt pres-Hovedstød-Dybdeløb. Det koster i omegnen af £ 100 mill at få én, der kan det Mané kan. .....og trods han får rigtig mange tæsk i kampene, så er han stort set aldrig skadet.
Jeg tror ikke, Bobby vil indbringe meget sammenlignet med de 2 andre, og han er vigtig for vores hold og spillestil. Jeg ønskede Abraham ind, da Bobby gerne må spille mindre efter min mening og særligt i de kampe, hvor vi sidder på 70% af spillet og skal have en rigtig goal getter inde i feltet samt 3 hurtige folk foran.
Salah vil jeg ikke af med, da han ligger helt i toppen af topscorerlisten hver sæson, så det kan vi ikke undvære. Jeg mener, at Grealish vil være en opgradering på dén plads spillemæssigt, og så har han den helt rigtige attitude, er englænder og en, mange vil se op til. Prismæssigt går de 2 vel nogenlunde lige op ?

På den lange salgsliste, jeg lavede, er det jo kun Gini og Mané, der har været bærende spillere. Jeg formoder, at Gini forlader os, og Mané bytter jeg som sagt gerne for Grealish, som lykkes endnu bedre end Mané med sine udfordringer og bl.a. får flest frispark i ligaen, hvilket Mané ikke er særlig heldig med.

Resten af spillerne på salgslisten kan mere eller mindre finansiere købene af Konate og Tammy Abraham, som dog sikkert bliver svær at hente men ikke umuligt, tror jeg.
Keita, Shaqiri, Origi, Wilson, Grujic, Ojo, Rhys, Karius, Taiwo er vel ikke meget mere end £60-70m i dagens market. Det tror jeg ikke er nok til begge.

Samt vil vi få endnu en spiller med en skræmmende skadeshistorik i Konate.
Det er vel 40 for Tammy og 30 for Konate, så det passer da meget godt, og ellers har klubben formodentligt minimum 30 mio. sat af til spillerkøb.

Jeg lagde et indlæg ind om Konate's muskelskade, så jeg har det altså sådan, at hvis han går igennem vores tests, så er det fint for mig, og ellers er der jo andre gode CB's derude. Kabak ser lovende ud, så ham er jeg også med på, og vi har Nat og Koumetio i baghånden som 5/6 valg.
Oxlade, Keita og Matip gik også igennem vores test. Jeg synes vi skal gå efter en mere stabil forsvarer.

Tammy tror jeg bliver dyrere end £40m, Chelsea skal jo også erstatte ham med noget bedre.

Kabak tror jeg ryger tilbage…

Jeg håber vi springer banken og køber Koulibaly….

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » torsdag, 27. maj, 2021 10:12

Spansk avis hevder at Naby Keita søker en overgang til Atletico Madrid

Liverpool-stjernen Naby Keita ønsker seg til Atletico Madrid i sommer. Midtbanespilleren har slitt med å få spilletid i Liverpool. Diego Simeone er ute etter en ny midtbanespiller, men han er ikke overbevist om at Keita er den riktige spilleren for dem.

Leicester og Crystal Palace har også vært linket til Keita de siste ukene.

AS

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 27. maj, 2021 10:19

Niels K skrev:
torsdag, 27. maj, 2021 10:12
Spansk avis hevder at Naby Keita søker en overgang til Atletico Madrid

Liverpool-stjernen Naby Keita ønsker seg til Atletico Madrid i sommer. Midtbanespilleren har slitt med å få spilletid i Liverpool. Diego Simeone er ute etter en ny midtbanespiller, men han er ikke overbevist om at Keita er den riktige spilleren for dem.

Leicester og Crystal Palace har også vært linket til Keita de siste ukene.

AS
Kan være bedst for alle parter. Det ser ud til at Thiago har snuppet Keita's mest oplagte rolle på holdet, samtidig skal Liverpool jo have tyndet ud i truppen, hvis der skal være plads til nye ansigter, og ja lidt kontanter til udbetalingen ville jo heller ikke skade.
Atletico får en god spiller til under markedsværdi fordi der må være en rabat pga. skaderne.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 27. maj, 2021 11:48

Hvis vi kan få £25 M. for ham, skal han sælges imo.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » torsdag, 27. maj, 2021 12:24

Han bliver kun solgt hvis Klopp har opgivet håbet om at han kan spille kontinuerligt. Noget kunne tyde på det er tilfældet efter kampen mod Real Madrid.
Jeg håber han bliver
"We're not racist, we only hate the mancs"

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 27. maj, 2021 13:21

Emmy skrev:
torsdag, 27. maj, 2021 12:24
Han bliver kun solgt hvis Klopp har opgivet håbet om at han kan spille kontinuerligt. Noget kunne tyde på det er tilfældet efter kampen mod Real Madrid.
Jeg håber han bliver
tænker det også handler meget om hvad Keita vil. Hvis han stadig tror fuldt og fast på at han kan blive en Liverpool stjerne, så kan Klopp jo ikke gøre så meget andet end at prøve at kanalisere den motivation.

Hvis Keita gerne vil til Spanien og se om hans krop ikke reagerer bedre på deres trænings metoder og spillestil, så er det jo et spørgsmål om at få flere penge for ham end vi mangler at afskrive på hans transfersum.

Jeg tænker at Klopps tiltro eller mangel på samme, vil hænge meget sammen med Keita's mentale indstilling, men mere end det. Hvis Keita ikke vil sælges så kan han jo ikke sælges og forsøg på at sælge ham resulterer så bare i utilfredshed i truppen og en dyrere udgave af Markovic på U23-holdet.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: hvem skal ud

Indlæg af athomsen » torsdag, 27. maj, 2021 15:12

Emmy skrev:
torsdag, 27. maj, 2021 12:24
Han bliver kun solgt hvis Klopp har opgivet håbet om at han kan spille kontinuerligt. Noget kunne tyde på det er tilfældet efter kampen mod Real Madrid.
Jeg håber han bliver
For mig virker det til, at Klopp pinedød VIL have ham til at fungere - måske qua prisen.

Keita er alt for skadesplaget - synes vi skal sælge.

I de 3 år han har været hos os, har han spillet 76 kampe med 7 mål til følge. De foregående 2 sæsoner spillede han 71 kampe og scorede 17 mål. Tror bare ikke han er skabt til PL eller måske bare vores spillestil

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. maj, 2021 10:29

Mon ikke vi skal være tilfreds, hvis vi runder de 50 mio. inkl. salg af de sidst 4 nævnte i artiklen ?

Liverpool hope to raise £58m by selling 4 fringe players this summer

The value of outgoings this summer could play a major role in Liverpool’s incomings and four fringe players have been valued at a total of £58 million.

https://www.thisisanfield.com/2021/05/l ... is-summer/

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 29. maj, 2021 10:49

Niels K skrev:
lørdag, 29. maj, 2021 10:29
Mon ikke vi skal være tilfreds, hvis vi runder de 50 mio. inkl. salg af de sidst 4 nævnte i artiklen ?

Liverpool hope to raise £58m by selling 4 fringe players this summer

The value of outgoings this summer could play a major role in Liverpool’s incomings and four fringe players have been valued at a total of £58 million.

https://www.thisisanfield.com/2021/05/l ... is-summer/
Spændende hvem klubben mener køberne er til de priser i dette Corona-markedet.

Origi £20m er jo vanvittigt i disse tider.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 29. maj, 2021 11:14

Hvis der var nogle der var billige til at smide 20 for Origi så ville vi jo nok være kede af at have sat han til 15. Men nej, virker urealistisk at få over 15, medmindre det er fordi vi laver en Juve-Barca med et andet hold


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 22. jun, 2021 10:01

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... e-20864402
Neco Williams er måske på vej videre. Giver vel god mening, han har brug for at spille for at blive bedre, men han får ikke spilletid før han bliver bedre. Gomez, Milner, Konate kan alle spille højreback og Conor Bradley er vist nok også begyndt at virke lovende. Så det er ikke nødvendigvis et stort tab, vi så vel også i efteråret at Williams ikke helt kunne erstatte Trent fuldt ud.

IMØ virker Williams også til at være lige en tand for langsom til rollen, men det kan sagtens være at ungdommens ubeslutsomhed får ham til at se langsommere ud end han er.

Jeg tror Williams vil kunne gøre det rigtig godt i andre klubber.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » søndag, 04. jul, 2021 19:19

Liam Millar solgt for £1.3M + en 20 % videresalgsklausul.

Og Grabara solgt for £3.0M + en 20% videresalgsklausul.

I et LFC budget er det ikke vanvittige priser, men reelt ret flotte salg af den type spillere. Er overrasket over, at FCK betaler så meget for Grabara, selvom han bestemt er en fremragende målmand. Det er bare mange penge efter danske forhold.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... s-20967541

Alt andet lige er det £4.3M i kassen, som man vel ikke lige kalkulerede med, da man sad og legede FM og gættede på, hvad vi kunne generere på salg af spillere.

Er stadig spændt på, hvad navne som Shaq, Origi, Grujic og Wilson kan kaste af sig.
Kloppite

liverpoolfc86
Indlæg: 1740
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 19:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af liverpoolfc86 » søndag, 04. jul, 2021 19:23

Er efterhånden ligeglad med hvad fan vi får.

Vi skal squ snart have fundet penge pungen fra, inden de andre får handlet alt for meget ind.

Sæt i gang. Scum kan squ for pokker ikke fortsætte uden vi gør.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk


Besvar