En armensk grønthandler og en kvindelig politibetjent går ind på en bar...Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 22. aug, 2024 21:21Fremover vil jeg have dette billede på nethinden, når jeg debattere med AJJFowler89 skrev: ↑torsdag, 22. aug, 2024 09:54Cynwal skrev:Politibetjentens dage på Forum er længe forbiHr. Drejer skrev: ↑onsdag, 21. aug, 2024 21:43Jeg vidste slet ikke at AJJ var blevet ansat som Forum-betjent. Tillykke med dit nye job, AJJ![]()
Øv
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- JudgeArdaStudge
Re: hvem skal ud
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Redtothebone
25 mil pund for Sepp Van den Berg og 17,5% ved videresalg, det synes jeg egentlig er meget godt solgt, men når både Brentford, PSV og Leverkusen vægerne ville have ham, er han så egentlig måske god nok til at være 4 valg i Liverpool?
Bliver spændende at følge ham i Brentford
YNWA
Problemet var jo, at han ikke ønskede at være 4. valg…Redtothebone skrev: ↑torsdag, 22. aug, 2024 23:5325 mil pund for Sepp Van den Berg og 17,5% ved videresalg, det synes jeg egentlig er meget godt solgt, men når både Brentford, PSV og Leverkusen vægerne ville have ham, er han så egentlig måske god nok til at være 4 valg i Liverpool?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, og Hughes så helt rigtigt, da han afviste PSV's bud på € 10 M. tidligere i transfervinduet.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 22. aug, 2024 23:5325 mil pund for Sepp Van den Berg og 17,5% ved videresalg, det synes jeg egentlig er meget godt solgt, men når både Brentford, PSV og Leverkusen vægerne ville have ham, er han så egentlig måske god nok til at være 4 valg i Liverpool?
Så er jeg glad for, at debatten foregår online fremfor fysisk...Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 22. aug, 2024 21:21Fremover vil jeg have dette billede på nethinden, når jeg debattere med AJJFowler89 skrev: ↑torsdag, 22. aug, 2024 09:54Cynwal skrev:Politibetjentens dage på Forum er længe forbiHr. Drejer skrev: ↑onsdag, 21. aug, 2024 21:43Jeg vidste slet ikke at AJJ var blevet ansat som Forum-betjent. Tillykke med dit nye job, AJJ![]()
Øv
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Og du er under skærpet tilsyn efter dit Ian Doyle-stunt, bare så du ved det

https://www.facebook.com/share/p/o2jtTd ... tid=WC7FNe
Romano melder, Bajcetic er på vej til Salzburg, Pep Lijnders. Han trænger også til fast spilletid efter at være ude i en helt sæson.. (med små problemer)
Endo og Gravenberch er højere prioteret på den 6er, og så hvis der kommer en NY 6er ind.(?)
Romano melder, Bajcetic er på vej til Salzburg, Pep Lijnders. Han trænger også til fast spilletid efter at være ude i en helt sæson.. (med små problemer)
Endo og Gravenberch er højere prioteret på den 6er, og så hvis der kommer en NY 6er ind.(?)
Barca åbenbart også interesseret i en lejeaftale med Bajcetic
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Alder: 36
Ja, det var sgu en lidt overraskende drejning, men ligner alligevel det ender med Pepijn og Salzburg. Håber det kan få hans karriere tilbage på rette spor. Han virkede godt nok som the real deal, inden skaderne kom væltende.
-
Palace har ifølge Sami Mokbel (kender ham ikke) fra Daily Mail lagt et bud på £15 M. for Doak.
Sælg, han bliver nok ikke helt god nok til en fast plads hos os.Hr. Drejer skrev:Palace har ifølge Sami Mokbel (kender ham ikke) fra Daily Mail lagt et bud på £15 M. for Doak.
-
Liverpool har afvist buddet. De ønsker i omegnen af £30 M. for Doak (Paul Joyce)
Måske vi også skal vente lidt med at sælge alt talent ud, indtil Slot har haft lidt tid. ?
8 mål involveringer i 21 kampe - og han er 19 år. Han skal ikke sælges…
Salah trillede rundt i Egypten i den alder - og havde 4 må involveringer i 21 kampe - look it up
Salah trillede rundt i Egypten i den alder - og havde 4 må involveringer i 21 kampe - look it up
Calvin Ramsay udlejes til skotske Kilmarnock