hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242
Indlæg: 5659
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 05. mar, 2016 10:37

Til sommer Allen, Baloteli, Bogdan og Lovren eller Sakno ud. Benteke også, hvis nogen altså vil betale. Måske kunne Benteke også udlejes
til et hold som spiller mere Aston Villa`sk, så hans pris måske kan højnes lidt...

Næste år, hvis de ikke kontinuerligt forbedre sig kraftigt Lallana, Mignolet, Milner, Texeira, Markovic og Ilori..

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » lørdag, 05. mar, 2016 10:53

Oomph242 skrev:Til sommer Allen, Baloteli, Bogdan og Lovren eller Sakno ud. Benteke også, hvis nogen altså vil betale. Måske kunne Benteke også udlejes
til et hold som spiller mere Aston Villa`sk, så hans pris måske kan højnes lidt...

Næste år, hvis de ikke kontinuerligt forbedre sig kraftigt Lallana, Mignolet, Milner, Texeira, Markovic og Ilori..
Markovic og Ilori kan man i mine øjne lige så godt forsøge at sælge denne sommer.

Jeg kan ikke se, at de skulle komme i spil til holdet. Der er i mine øjne andre breddespillere, der står foran dem i køen til spilletid.

Selvom vi skulle skille os af med Toure og eksempelvis Sakho, så ville Ilori stadig være bag Matip, Skrtel, Lovren og Gomez i køen. Og som det har set ud denne sæson - også bag Lucas.

I forhold til Markovic (hvis talent i mine øjne er begrænset), så føler jeg mig overbevist (især på baggrund af Klopp's udtalelser) om, at vi til sommer henter endnu en kantspiller. Hvordan skulle han få spilletid, når vi allerede har Coutinho, Firmino, Lallana, Milner, Origi, Ibe og reelt også Ings, der kan spille med udgangspunkt på kanten, hvis vi samtidig henter endnu en spiller til pladsen i forhåbentlig Götze's klasse?

Sælg eller som minimum udlej Markovic. Det er min tanke. Men det vil da være fair nok, hvis Klopp giver ham pre-season til at vise, at tvivlere som jeg tager fejl.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. mar, 2016 11:17

texy skrev:
Aggerdoo skrev:
Øverst på min liste over, hvem der skal sælges står dog Balotelli. Det må være den absolut højeste prioritet i "salgsafdelingen".
Balotelli hører ikke mere ind under salgsafdelingen. Han er ansvarsmæssigt overført til Afdelingen for afvikling med mindst mulligt løntilskud
Senest rettet af Cynwal lørdag, 05. mar, 2016 22:10, rettet i alt 1 gang.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 05. mar, 2016 21:57

texy skrev:
Aggerdoo skrev:I øvrigt ser jeg gerne følgende spillere forlade klubben: Bogdan, Kolo, Moreno, Allen, Benteke, Lucas, Skrtel eller Sakho - og måske Ibe på en lejeaftale.
De tre markerede håber jeg for alt i verden, at vi ikke sælger, da de alle indgår i vores stærkeste startelver, hvis jeg skulle vælge den.

Med det niveau, som Kolo har vist i denne sæson, når vi har haft brug for ham, så kunne jeg sagtens leve med, at han fik et ekstra år. Ibe på udleje er nok en god idé.

Øverst på min liste over, hvem der skal sælges står dog Balotelli. Det må være den absolut højeste prioritet i "salgsafdelingen".
Moreno er håbløs. Uintelligent og ufatteligt dårlig defensivt. Er også sikker på, at Klopp gerne vil have en ny. Lucas og Skrtel har over længere tid bevist, at de ikke har niveauet til at tage Liverpool til den absolutte top. Lucas er sympatisk og rutineret, men evnerne rækker simpelthen ikke til at være en vigtig faktor. Skrtel er bare for svingende.

Og ja, enig i at Balotelli selvfølgelig også skal ud. Ham havde jeg lykkeligt glemt. Det samme skal i øvrigt Ilori.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 05. mar, 2016 21:58

Cynwal skrev:
texy skrev:
Aggerdoo skrev:Øverst på min liste over, hvem der skal sælges står dog Balotelli. Det må være den absolut højeste prioritet i "salgsafdelingen".
Balotelli hører ikke mere ind under salgsafdelingen. Han er ansvarsmæssigt overført til Afdelingen for afvikling med mindst mulligt løntilskud
Det var ikke mig, der skrev det

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. mar, 2016 22:09

Aggerdoo skrev:
Cynwal skrev:
texy skrev:
Aggerdoo skrev:
Øverst på min liste over, hvem der skal sælges står dog Balotelli. Det må være den absolut højeste prioritet i "salgsafdelingen".
Balotelli hører ikke mere ind under salgsafdelingen. Han er ansvarsmæssigt overført til Afdelingen for afvikling med mindst mulligt løntilskud
Det var ikke mig, der skrev det
Sorry - der er gået noget i ged i Quote delen. Det var texy's udtalelse. Har rettet det der hvor jeg kan.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Poul E. » søndag, 13. mar, 2016 09:38

Efter min mening er disse spillerne vi skal overveje at sælge/lade smutte:

3. Enrique INGEN TVIVL - FARVEL!
4. Toure Ser gerne 1 års forlængelse eller en plads i trænerstaben
9. Benteke Kan vi få en god sum penge (£20m+) for ham synes jeg vi skal sælge
19. Caulker Lejeaftalen skal ikke forlænges FARVEL
22. Mignolet Hvis han vil acceptere at blive reservemålmand må han gerne blive. Vi skal have en førstemålmand der er meget bedre i feltet!!
26. Ilori Er meget i tvivl....potentialet er der, men er ikke sikker på han nogensinde slår igennem i Liverpool...måske han skal finde en anden klub med mere spilletid
34. Bogdan INGEN TVIVL - FARVEL!
36. Yesil Hvis vi sælger Benteke (og ikke køber en ny angriber) kan han få lov at blive en sæson mere
37. Skrtel Han vil næppe acceptere at være fjerdevalg....og det er nok det bedste han kan håbe på når Matip kommer. Så FARVEL
41. Dunn Kender ikke helt nok til ham
43. McLaughlin Kender ikke helt nok til ham
45. Balotelli INGEN TVIVL - FARVEL!
47. Wisdom? Er i tvivl....han kan spille både HB og CB men mon ikke både Clyne, Flanagan og Randall er foran ham på HB og 5-6 stykker foran ham på CB
48. Sinclair Han vil selv væk så det skal han da så...FARVEL
49. Williams? Kender ikke helt nok til ham
51. Jones? Kender ikke helt nok til ham
53. Teixeira "Coutinho light" tror jeg desværre ikke der når de højder vi skal bruge....han er 23 år og burde være tættere på førsteholdet end han er - FARVEL
- -. Alberto INGEN TVIVL - FARVEL!

Så opsummeringen siger at vi skal af med: Enrique, Caulker, Bogdan, Skrtel, Sinclair, Teixeira og Alberto med sikkerhed
Derudover skal vi se om vi kan få mindst £20m for Benteke
Og så skal vi seriøst overveje salg hvis der kommer bud på Ilori, Wisdom og Yesil
De unge spillere må andre vurdere...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » søndag, 13. mar, 2016 12:24

Moreno skal ingen steder. Han er vores bedste venstre back siden...

Rart endelig at have en forsvarsspiller med fart i benene. Der er flere gang det sker at han reder en af de andre fordi han lige får indhentet modstanderen.
Han skal presses på sin position og skal stadig lære en del taktisk, men hans fight og fart skal vi ikke sælge.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndersF » søndag, 13. mar, 2016 14:29

Der henvises vidst til Luis Alberto, offensiv midt vi købte samtidig som Aspas, han er udlejet til Deportivo hvis ikke jeg tager fejl :)

Moreno får lov at blive

Poul E.
Indlæg: 1975
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 11:46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Poul E. » søndag, 13. mar, 2016 19:40

ilusio skrev:Moreno skal ingen steder. Han er vores bedste venstre back siden...

Rart endelig at have en forsvarsspiller med fart i benene. Der er flere gang det sker at han reder en af de andre fordi han lige får indhentet modstanderen.
Han skal presses på sin position og skal stadig lære en del taktisk, men hans fight og fart skal vi ikke sælge.
Er det min post du hentyder til så mener jeg Luis Alberto som ikke har noget rygnummer i Liverpool.....derfor han står nederst uden nummer.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: hvem skal ud

Indlæg af pow9199 » mandag, 14. mar, 2016 01:00

Aggerdoo skrev:Skrtel er bare for svingende.
Er meget uenig. Han har han været fællesnævneren i alle dårlige forsvar vi har haft og i al den tid han har været i klubben, har han været garant for selvmål, billige hjørne, straffe (som overraskende ofte ikke dømmes) og generelt uvenskab, sågar fjendskab, til bolden. Så nej, svingende har han aldrig været ;) Han har altid været utroligt stabil. At der så i ny og næ bliver pandet en ind i den rigtige ende er da ok, men det balancerer jo ikke at have en Mignolet-type i marken.

Fuck mand. Vi har haft både ham og Glen Johnson som sikre startere på et tidspunkt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 20. mar, 2016 09:02

Der bliver ved med at svirre rygter om Henderson til Spurs for 25 mio. £, og at Juve tidligere har budt 20 mio. £ for Benteke og nu vil øge sit bud til 25 til sommer.

Det vil jo være at sælge ud af start 11, hvis vi sælger Henderson, så hvad tænker I om det ?

Hvad nu hvis Klopp ved, at han kan få en pæn opgradering af Hendo ved siden af Can til klubben ? Henderson er kaptajn, og han vil ikke være tilfreds med at få frataget armbindet og blive henvist til bænken, tænker jeg.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » søndag, 20. mar, 2016 10:03

Niels K skrev:Der bliver ved med at svirre rygter om Henderson til Spurs for 25 mio. £, og at Juve tidligere har budt 20 mio. £ for Benteke og nu vil øge sit bud til 25 til sommer.

Det vil jo være at sælge ud af start 11, hvis vi sælger Henderson, så hvad tænker I om det ?

Hvad nu hvis Klopp ved, at han kan få en pæn opgradering af Hendo ved siden af Can til klubben ? Henderson er kaptajn, og han vil ikke være tilfreds med at få frataget armbindet og blive henvist til bænken, tænker jeg.
Det vil være to handler jeg nemt vil kunne acceptere. Dog burde prisen på Hendo være højere. For det beløb vi får ind på bare de to kan vi styrke os helt enormt på flere pladser.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » søndag, 20. mar, 2016 10:43

Nøøøj, hvor ville jeg blive ked af, hvis vi solgte Hendo. Han har givet os så meget, og han bliver ved med det, trods fodskaden.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » søndag, 20. mar, 2016 11:19

TomViolence skrev:Nøøøj, hvor ville jeg blive ked af, hvis vi solgte Hendo. Han har givet os så meget, og han bliver ved med det, trods fodskaden.
Det ville jeg også, men det er helt sikkert ham, der sidder på det yderste mandat af de 2 centrale pladser på midten:

http://www.empireofthekop.com/2016/03/2 ... m-rumours/

Besvar