Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Og så tuder hun igen...
Og helst ikke før i overtiden, for ellers vil scum uden tvivl nå at udligne (as usual).AJ skrev:Det bedste der kan ske er at Bendtner kommer ind og scorer til 1-0 i overtiden
Ja, selv hvis Bendtner scorer til 1-0 i 94. minut, så udligner de vel bare i 96. minut.McRae skrev:Og helst ikke før i overtiden, for ellers vil scum uden tvivl nå at udligne (as usual).AJ skrev:Det bedste der kan ske er at Bendtner kommer ind og scorer til 1-0 i overtiden
Det er godt at årets spiller er så skarp...
Tevez har indtil videre bidraget med 4-5 offsides og et par dumme frispark..
Van Persie er den eneste spiller i Arsenals start-11 der er over 1,50 høj, og så lader man ham tage frisparket alligevel 

Boye skrev:Tevez har indtil videre bidraget med 4-5 offsides og et par dumme frispark..

Hehe.. Jamen det er jo rigtigtaarde skrev:Boye skrev:Tevez har indtil videre bidraget med 4-5 offsides og et par dumme frispark..

Edit: Hovsa Tevez

Min gamle chef sidder på tribunen i sin grimme trøje og håber (vel) på at stillingen holder.
Gid han må komme slukøret hjem, for Bendtner laver det der hovedstødsmål i slutminutterne.
Det eneste mål i denne kamp.
Gid han må komme slukøret hjem, for Bendtner laver det der hovedstødsmål i slutminutterne.
Det eneste mål i denne kamp.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Lort.
"Take Me Home United Road...". Hvor er det trist.
"Take Me Home United Road...". Hvor er det trist.
The *** is not yellow, it's chicken

Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"