Hvis benayoun havde scoret, havde i haft to min til at score i , og gerrard nået jo også at komme til en rigtig god afslutning dybt inde i overtiden, så jo havde bennayoun kendt besøgelsestiden, kunne i godt have nået det.henrik1 skrev:Afgørende på hvilken måde? Hvis jeg ikke husker meget galt stod det 2-0 til Chelsea, da Benayoun brændte den chance. Havde det ene minut så gjort nogen forskel? I fik altså 6 min mod City, og i fik vel 3 min igår, plus Sunderland lige havde fået en mand udvist. Og i begge tilfælde havde et ekstra mål til jer betydet henholdvis 3 og 1 ekstra point på kontoen. For vores vedkommende betød det ikke en pind. Derfor synes jeg ikke det er lige så "kontroversielt" at dommeren lægger et enkelt minut til.
Og vi er vel stadig trods alt ret enige om at den berygtede Spurs-kamp for nogle sæsoner siden, for bare at nævne et eksempel, viser hvor meget dommertække i egentlig har selv i situationer, hvor der ikke burde være noget skøn? Sådan ser jeg det ihvertfald, og det er det jeg også hører fra stort set alle andre der følger PL og ikke lige holder med Manchester United. Men jeg forstår selvfølgelig godt at du ikke vil kritisere dit eget hold. Og det kan selvfølgelig også diskuteres om det egentlig er jeres egen skyld at dommerne sådan holder hånden over jer. Jeg er ikke selv så meget til konspirationsteorier og den slags. Men Fergusons mange raseriudfald mod dommerstaben, kunne måske godt skræmme nogle stykker. Jeg synes ihvertfald i henter meget på tvivlsomme overtidsmål mål sådan generelt set. Jeg vil dog erkende at man må beundre jeres indstilling, og at i kæmper til sidste sekund. Og du har sådan set også ret i at Liverpool bare ikke er gode nok til at udfordre.
Ja selvfølgelig var der mål i spurskampen,det kan ikke diskuteres, udover linjevogteren var meget langt væk, men stadig elendigt dømt.
Ingen tvivl om at ferguson er god til at lægge et voldsomt pres på dommerene.
Jeg syntes selv jeg er mit holds største kritiker, og er ikke bange for at kritisere dem, men er også deres største forsvarer, når det kræves.
Syntes selv jeg prøver at være retfærdig, da retfærdighedssansen,er noget der betyder meget for mig.