Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
1-0 til Holland: De er ubesejret, i alle deres kampe, hvor de er foran 1-0 på udebane! Rimeligt godt gjordt!
You'r Never Walk Alone. ///
Nøj hvor er Simon Kjær da bare ringe. Usikker i sine indgreb og teknisk elendig.
Flotte mål af Bendtner.
Flotte mål af Bendtner.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
Holmstrøm om Kjetil Wæhler: "Han har åbenbart set så dum ud, at han er blevet skiftet ud."
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.
+1. Man må sige at han lever højt på sine præstationer i fortiden og får mere end det maximale ud af sit talent. Det er sgu ikke fordi han oser af topklasse, og han er absurd svingende imo. Ham er jeg sgu glad for, vi ikke købte.Emmy skrev:Nøj hvor er Simon Kjær da bare ringe. Usikker i sine indgreb og teknisk elendig.
Badooo siger, hvad han mener!
- JudgeArdaStudge
Bendtner og landsholdet. Jeg glæder mig også over, Liverpool har Agger og ikke Kjær i truppen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Flot og fortjent sejr til DK. Men Danske fodboldkommentatorer til landskampe kan jeg simpelthen ikke holde ud. De har ingen selverkændelse når de laver fejl og mangler totalt det som på engelsk hedder humility og grace.
Håber dog, trods irriterende kommentatorer, at DK kommer til slutspillet næste år.
RobertS
Håber dog, trods irriterende kommentatorer, at DK kommer til slutspillet næste år.
RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Hvis nogen ligger inde med den super finte Eriksen lavede i Ajax kampen for 1-2 uger siden, må de gerne smide et link. Der hvor han snører en modstander ved at han fører bolden med højre foden, rundt forbi modstanderen, det har været vist et par gange i ugens løb i tv 2 sporten, men min far har åbenbart ikke set det.
Synes personligt det var et træk af Laudrup´ske dimensioner, så håber der er en der har et link.
Kan ikke finde nyere klip af Eriksen på Youtube, af en eller anden årsag
P.S Laudrup og co, råder ham godt nok til et La Liga skifte, men håber personligt LFC holder øje med ham. Luis Garcia kunne begå sig i PL, så tror jeg også Eriksen kan om et års tid.... I LFC altså.
Synes personligt det var et træk af Laudrup´ske dimensioner, så håber der er en der har et link.
P.S Laudrup og co, råder ham godt nok til et La Liga skifte, men håber personligt LFC holder øje med ham. Luis Garcia kunne begå sig i PL, så tror jeg også Eriksen kan om et års tid.... I LFC altså.
Verden er smask fuld af hyklere....
Thommo skrev:Hvis nogen ligger inde med den super finte Eriksen lavede i Ajax kampen for 1-2 uger siden, må de gerne smide et link. Der hvor han snører en modstander ved at han fører bolden med højre foden, rundt forbi modstanderen, det har været vist et par gange i ugens løb i tv 2 sporten, men min far har åbenbart ikke set det.
30 sekunder tog det at finde den på youtube. Skrev bare Eriksen Ajax
Håber det var den du søgte.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 33
JESUS CHRIST spilleren fra Vitesse bliver klædt af!Nicoen skrev:Thommo skrev:Hvis nogen ligger inde med den super finte Eriksen lavede i Ajax kampen for 1-2 uger siden, må de gerne smide et link. Der hvor han snører en modstander ved at han fører bolden med højre foden, rundt forbi modstanderen, det har været vist et par gange i ugens løb i tv 2 sporten, men min far har åbenbart ikke set det.
Super, det var lige netop det jeg tænkte på, og skrev vist Cristian Eriksen, og det var lutter gamle klip, ihvertfald ældre end en mdr.Nicoen skrev:
Verden er smask fuld af hyklere....
Når du har søgt efter noget på Youtube og du får nogle resultater kan du øverst på siden se noget der hedder "Søgemuligheder", hvis du trykker på den kan du vælge at sortere dem efter "Dato for upload". Det var sådan jeg fandt den.Thommo skrev:Super, det var lige netop det jeg tænkte på, og skrev vist Cristian Eriksen, og det var lutter gamle klip, ihvertfald ældre end en mdr.Nicoen skrev:
En smuk, smuk aflevering af Aquilani (ih, hvor jeg dog gerne stadig så ham i vores farver) har lige ledt til Milans reduceringsmål mod Lazio. Ualmindeligt god underholdning i en kamp, der pt. står 1-2.
EDIT: 2-2 - assist Aquilani. Der er spillet en halv time
EDIT: 2-2 - assist Aquilani. Der er spillet en halv time
4 min holdt Bolton. Det er satme kvalmende!
"We're not racist, we only hate the mancs"