Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
FCK har måske spillet den bedste halvleg nogensinde i europæisk fodbold. Har aldrig set dem spille så godt. Hvorfor gør de aldrig det i SAS Ligaen. Det er ufortjent at de er bagud men det handler om kynisme og held. De ting har FCK på den danske scene men ude i Europa er rollerne byttet om. FCK er ofte i problemer i SAS Ligaen men på grund af deres stærke defensiv og store kynisme oppe foran kan de hive nogle gode sejre hjem. Rollerne er byttet om i dag. FCK spiller friskt men er ikke særligt effektive hvorimod man lige præcis kan sige det modsatte om Benfica. De spiller ikke specielt godt men se på deres effektivitet. FCK har været uheldige med et stopleskud men den chancer som Allback lige har brændt skal simpelthen være der. FCK kan spillemæssigt godt være med i Europa men de mangler utroligt meget kynisme i begge ender af banen. Tror ikke at de bliver meget skarpere i de kommende år da SAS Ligaen simpelthen ikke har et højt nok nivaeu til at FCK kan forbedre sig.
Med hensyn til straffesparkssituationen ved jeg godt at jeg gør mig upopulær ved at sige det men jeg mener det var en 50/50 situation. Der bliver revet i Allback hvilket er ulovligt men det bliver der gjort i alle nærkampe. Allback løber så på tværs og deres ben krydser hinanaden. Allback er forrest og falder selvfølgelig. Den kan sagtens forsvares at dømme men man kan også sige at de bare løb sammen for sådan så det vitterligt ud. Benfica spilleren havde dog smidt sig så det lignede en tackling men i mine øjne smider han sig først hvorefter Allback løber ind i ham. Jeg mener ikke at den er så tydelig så kommentatorene gerne vil gøre den til men den kunne godt være blevet dømt. I Europa hjælper det ikke at brokke sig til dommeren og det må FCK'erne også lære. De skal ikke have flere dumme gule kort. Fordi dommerne i Danmark altid lader sig påvirke når de brokker sig er jeg ikke ensbetydende med at de gør det i Europa.
FCK gør det godt men får deres egen medicin og denne gang hjælper deres brok ikke. Derfor har jeg slet ikke ondt af dem. De mangler i den grad kynisme men de spiller virkelig godt og den ros skal de da have.
Med hensyn til straffesparkssituationen ved jeg godt at jeg gør mig upopulær ved at sige det men jeg mener det var en 50/50 situation. Der bliver revet i Allback hvilket er ulovligt men det bliver der gjort i alle nærkampe. Allback løber så på tværs og deres ben krydser hinanaden. Allback er forrest og falder selvfølgelig. Den kan sagtens forsvares at dømme men man kan også sige at de bare løb sammen for sådan så det vitterligt ud. Benfica spilleren havde dog smidt sig så det lignede en tackling men i mine øjne smider han sig først hvorefter Allback løber ind i ham. Jeg mener ikke at den er så tydelig så kommentatorene gerne vil gøre den til men den kunne godt være blevet dømt. I Europa hjælper det ikke at brokke sig til dommeren og det må FCK'erne også lære. De skal ikke have flere dumme gule kort. Fordi dommerne i Danmark altid lader sig påvirke når de brokker sig er jeg ikke ensbetydende med at de gør det i Europa.
FCK gør det godt men får deres egen medicin og denne gang hjælper deres brok ikke. Derfor har jeg slet ikke ondt af dem. De mangler i den grad kynisme men de spiller virkelig godt og den ros skal de da have.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Nemlig. FCK har virkelig spillet flot og kunne fortjene langt bedre. Men mod Ajax sidste år var det den helt omvendte verden og ganske ufortjent at de gik videre.Styf skrev:FCK gør det godt men får deres egen medicin og denne gang hjælper deres brok ikke. Derfor har jeg slet ikke ondt af dem. De mangler i den grad kynisme men de spiller virkelig godt og den ros skal de da have.
Ja, fordi FCK vandt ufortjent over Ajax for et år siden, er det da fedt at de nu er bagud til en flok ynkelige portugisiske skuespillere. Det er klart.
FCK har spillet fremragende, været for uskarpe i enkelte situationer, men Benfica har satme også været heldige. Jeg håber klart, FCK går videre. Mest fordi, de har fortjent det og så lidt fordi, vi ville have muligheden for at træke dem i morgen.

FCK har spillet fremragende, været for uskarpe i enkelte situationer, men Benfica har satme også været heldige. Jeg håber klart, FCK går videre. Mest fordi, de har fortjent det og så lidt fordi, vi ville have muligheden for at træke dem i morgen.
I like my sugar sweet
FCK har nærmest været uskarpe i samtlige situationer både offensivt og defensivt. Benfica har været heldige men heldet forfølger de gode. Heldet er ofte med FCK i SAS Ligaen fordi de er de bedste der men i Europa er de på ingen måde blandt de bedste og selvom de godt kan spille bedre end Benfica er Benfica tilsyneladende bare skarpere. Det er lige den omvendte verden af hvad FCK kommer fra herhjemme. Jeg har slet ikke ondt af dem men jeg må godt nok sige at det er lang tid siden at de har spillet så godt. Portugisernes film synes jeg ikke at man kan klage over. FCK plejer at filme lige så meget og det er da kun fordi Grønkjær ikke er med at det ikke er så ekstremt i dag. Udover det brokker de sig konstant til dommeren i den bedste Chelsea stil men de er bare for vantr til at dommeren falder for presset som han gør i SAS Ligaen men sådan er det ikke i europæisk fodbold. Jeg synes at det er en fornøjelse at se en god fodboldkamp med masser af fight, intensitet og godt spil men at marginalerne er imod FCK for sådan plejer det jo ikke at være.Martin VP skrev:Ja, fordi FCK vandt ufortjent over Ajax for et år siden, er det da fedt at de nu er bagud til en flok ynkelige portugisiske skuespillere. Det er klart.![]()
FCKs fan leverer i modsætning til hvad de plejer god vokal opbakning og prøver da også at lægge pres på dommeren. Sjældent man ser dem bakke så meget op i modgang. Det ville være nu endnu bedre hvis de havde flere forskellige sange at byde på.

På den front mener jeg nu at dansk fodbold godt kan savne Brøndby i international fodbold. Fansene forstod altid at lave kulørte indslag med tifoer, fantastiske sange osv. men der går nok mange år før vi ser det i Europa igen.

-
- Geografisk sted: Oftest nord for Alperne
- Alder: 42
Hvad er det for noget ævl at skrive?Styf skrev: FCK har nærmest været uskarpe i samtlige situationer både offensivt og defensivt. Benfica har været heldige men heldet forfølger de gode. Heldet er ofte med FCK i SAS Ligaen fordi de er de bedste der men i Europa er de på ingen måde blandt de bedste og selvom de godt kan spille bedre end Benfica er Benfica tilsyneladende bare skarpere. Det er lige den omvendte verden af hvad FCK kommer fra herhjemme. Jeg har slet ikke ondt af dem men jeg må godt nok sige at det er lang tid siden at de har spillet så godt. Portugisernes film synes jeg ikke at man kan klage over. FCK plejer at filme lige så meget og det er da kun fordi Grønkjær ikke er med at det ikke er så ekstremt i dag. Udover det brokker de sig konstant til dommeren i den bedste Chelsea stil men de er bare for vantr til at dommeren falder for presset som han gør i SAS Ligaen men sådan er det ikke i europæisk fodbold.
Tjah, knægten er mere ude af trit med den virkelige verden end Elvis Presley eller Howard Hughes var, det siger vist alt.Engelsk af placering skrev:Hvad er det for noget ævl at skrive?Styf skrev: FCK har nærmest været uskarpe i samtlige situationer både offensivt og defensivt. Benfica har været heldige men heldet forfølger de gode. Heldet er ofte med FCK i SAS Ligaen fordi de er de bedste der men i Europa er de på ingen måde blandt de bedste og selvom de godt kan spille bedre end Benfica er Benfica tilsyneladende bare skarpere. Det er lige den omvendte verden af hvad FCK kommer fra herhjemme. Jeg har slet ikke ondt af dem men jeg må godt nok sige at det er lang tid siden at de har spillet så godt. Portugisernes film synes jeg ikke at man kan klage over. FCK plejer at filme lige så meget og det er da kun fordi Grønkjær ikke er med at det ikke er så ekstremt i dag. Udover det brokker de sig konstant til dommeren i den bedste Chelsea stil men de er bare for vantr til at dommeren falder for presset som han gør i SAS Ligaen men sådan er det ikke i europæisk fodbold.
Jeg har i øvrigt ikke opgivet kampen - jeg gider bare ikke fortsætte med at forsøge at tæske lidt indsigt ind i hovedet på én, der åbenlyst er for dum til at opnå den indsigt.
Hehe, glimrende irritabel (over)reaktion.Martin VP skrev:Ja, fordi FCK vandt ufortjent over Ajax for et år siden, er det da fedt at de nu er bagud til en flok ynkelige portugisiske skuespillere. Det er klart.![]()
FCK havde fortjent en bedre skæbne i dagens kamp, og flere af spillerne leverer fremragende præstationer. Jeg mener også der er straffespark på Allbäck i første halvleg, bittert. Skarpheden var blot ikke god nok i dag fra hjemmeholdets side, og Benfica får bedre styr på kampen i anden halvleg som kræfterne fiser ud af FCKs spillere.
Set over de to kampe var FCK muligvis det bedste hold, og havde fortjent at gå videre. Sidste sæson var de så heldige mod Ajax, som brændte chance på chance. Sådan noget plejer at udligne sig over tid. Som FCK spiller i dag bør de kunne nå et godt stykke i UEFA Cup'en.
I den rette pulje bør FCK kunne gå videre til knock-out fasen og derfra bliver det rent lodtrækningsheld, men omvendt forventer jeg også at de til den tid er kommet op i et lidt andet gear, end de i mine øjne har været i her i starten af sæsonen. De har vel reelt kun spillet helt op i nærheden af deres niveau i de her to kampe mod Benfica, mens det nærmest har været lidt venstrehåndsarbejde at tage point i suppen.Sinama P skrev:Hehe, glimrende irritabel (over)reaktion.Martin VP skrev:Ja, fordi FCK vandt ufortjent over Ajax for et år siden, er det da fedt at de nu er bagud til en flok ynkelige portugisiske skuespillere. Det er klart.![]()
FCK havde fortjent en bedre skæbne i dagens kamp, og flere af spillerne leverer fremragende præstationer. Jeg mener også der er straffespark på Allbäck i første halvleg, bittert. Skarpheden var blot ikke god nok i dag fra hjemmeholdets side, og Benfica får bedre styr på kampen i anden halvleg som kræfterne fiser ud af FCKs spillere.
Set over de to kampe var FCK muligvis det bedste hold, og havde fortjent at gå videre. Sidste sæson var de så heldige mod Ajax, som brændte chance på chance. Sådan noget plejer at udligne sig over tid. Som FCK spiller i dag bør de kunne nå et godt stykke i UEFA Cup'en.
Lige præcis, Styf... Og Stephan Andersen skulle stå på landsholdet, Duncan er en super spiller, Per Nielsen skal gå til styrketræning og ALLE spillere er interesseret i at komme til Brøndby, for det er en STORklub, med tryk på stor... Drop det nu, mand, it's getting old.Styf skrev:FCKs fan leverer i modsætning til hvad de plejer god vokal opbakning og prøver da også at lægge pres på dommeren. Sjældent man ser dem bakke så meget op i modgang. Det ville være nu endnu bedre hvis de havde flere forskellige sange at byde på.
På den front mener jeg nu at dansk fodbold godt kan savne Brøndby i international fodbold. Fansene forstod altid at lave kulørte indslag med tifoer, fantastiske sange osv. men der går nok mange år før vi ser det i Europa igen.
Jeg synes, det er så latterligt at sige, at FCK's fans ikke støtter holdet og at FCK altid har heldet med sig i SAS-ligaen osv. Det kan godt være, du prøver at komme op på 10.000 indlæg, men prøv nu lige at overveje, hvad du skriver.
Og her vil jeg så tilføje; Ja helt ærligt Styf, hvad er det for noget ævl at skrive?? Fair nok at du er Brøndby-fan, og at du ligenu er i en personlig krise over de blå-gule's bundholdspræstationer, men så er det måske ikke det mest fornuftige at forsøge sig ud i en subjektiv beskrivelse af FCK. Når man er så farvet i sine holdninger, så skal man altså ikke udtale sig. Bare det at du ikke mener, der er straffespark, og at du kritiserer FCK's sangarkiv, siger da alt. Straffesparket er så tydeligt, som det kan være. Først bliver Allbäck hevet i trøjen og dermed bremset, og da han så tager trækket på tværs, bliver han (ubevidst) ramt af Benfica-forsvarsspilleren. Læg mærke til at bolden ikke bliver ramt af forsvarsspilleren. Der er ikke den mindste tvivl om straffesparket, og det er en skandaløst dårlig kendelse af dommeren. Hvad angår FCKernes sangarkiv, så var det fantastisk opbakning fra dem i dag. Nuvel, i Danmark er mentaliteten noget anderledes på tribunerne end i England, og der bliver ikke sunget mange sange, men derimod en del "sjålålå"-tilråb. Men sådan er det nu engang, og Brøndby (som jeg ellers mener skaber strålende stemning) er altså nærmest forkæmpere for disse sange. Alt er relativt, men stemningen i dag var imponerende, og FCKerne kan være stolte af sig selv på både tribunen og især banen efter kampen i dag. Jeg tror iøvrigt kun, det er en Brøndby-fan, der kan kritísere stemningen efter sådan en kamp som i dag. Hvad angår spillet på banen, så var det storspil og milevidt fra dit Brøndby-hold. Overså du iøvrigt tifoen i starten?Engelsk af placering skrev:Hvad er det for noget ævl at skrive?Styf skrev: FCK har nærmest været uskarpe i samtlige situationer både offensivt og defensivt. Benfica har været heldige men heldet forfølger de gode. Heldet er ofte med FCK i SAS Ligaen fordi de er de bedste der men i Europa er de på ingen måde blandt de bedste og selvom de godt kan spille bedre end Benfica er Benfica tilsyneladende bare skarpere. Det er lige den omvendte verden af hvad FCK kommer fra herhjemme. Jeg har slet ikke ondt af dem men jeg må godt nok sige at det er lang tid siden at de har spillet så godt. Portugisernes film synes jeg ikke at man kan klage over. FCK plejer at filme lige så meget og det er da kun fordi Grønkjær ikke er med at det ikke er så ekstremt i dag. Udover det brokker de sig konstant til dommeren i den bedste Chelsea stil men de er bare for vantr til at dommeren falder for presset som han gør i SAS Ligaen men sådan er det ikke i europæisk fodbold.
FCK spillede en rigtig god kamp, hvor det eneste minus var uskarpheden foran mål. Allbäck skylder et par stykker. Hvis de overfører spillet fra i dag til UEFA-cuppen, så kan de faktisk blive en farlig outsider til at nå langt i turneringen. Det mener jeg helt oprigtigt, men omvendt så er det sjældent, at FCK spiller så godt som i dag. Ståle er dog en dygtig træner, og alt kan ske. De efterlader sig i hvert fald et godt indtryk, og portugiserne må være imponerede. Jeg er i hvert fald, og jeg er ellers langt fra fan af dansk fodbold.
Men Styf, tag brillerne af og forsøg dig igen.
Kanon godt indlæg Ryehauge og jeg kan kun erklære mig enig.
Jeg kan også kun erklære mig enig med Ryehauge.
@Ryehauge
den tifo du tænker på, er det den med "eagle for breakfast" hvorefter de smider fjer ud foran den. Det var for blæret!
Og Styf, hvornår mener du FCK'erne brokker sig udover den gang hvor de fuldstændigt fejlagtigt får frataget sig et straffespark?
Den havde ALLE hold brokket sig over!
Det ska måske lige siges at jeg rent faktisk var på stadion, men jeg var langt fra imponeret over stemningen. Måske fordi jeg sad på øvre D!
Og jeg er heller ikke så imponeret af deres alæalæalæ hare-khrishna kor-sang de laver! Men en ting er hvertfald sikkert, fck's fankultur er på vej op mens Brøndby's er på vej ned... Desværre!
Men føj hvor jeg egentlig hader portugisere! Ham nr. 22 (tror jeg det var) der lige pludselig ligger sig ned og får spillet stopper, båren ind, og adskillige læger over for at se på ham, hvorefter han lige så stille humper ud af banen! Så ka han se at fck har en kontrachance og så styrter han ind på banen som om ingenting var sket! Jeg væmmes! aaaaddddd!
Jeg har mange venner der er Brøndby fans og jeg tror deres glæde over at fck tabte bunder i at deres eget hold er røv!
@Ryehauge
den tifo du tænker på, er det den med "eagle for breakfast" hvorefter de smider fjer ud foran den. Det var for blæret!

Og Styf, hvornår mener du FCK'erne brokker sig udover den gang hvor de fuldstændigt fejlagtigt får frataget sig et straffespark?
Den havde ALLE hold brokket sig over!
Det ska måske lige siges at jeg rent faktisk var på stadion, men jeg var langt fra imponeret over stemningen. Måske fordi jeg sad på øvre D!
Og jeg er heller ikke så imponeret af deres alæalæalæ hare-khrishna kor-sang de laver! Men en ting er hvertfald sikkert, fck's fankultur er på vej op mens Brøndby's er på vej ned... Desværre!
Men føj hvor jeg egentlig hader portugisere! Ham nr. 22 (tror jeg det var) der lige pludselig ligger sig ned og får spillet stopper, båren ind, og adskillige læger over for at se på ham, hvorefter han lige så stille humper ud af banen! Så ka han se at fck har en kontrachance og så styrter han ind på banen som om ingenting var sket! Jeg væmmes! aaaaddddd!

Jeg har mange venner der er Brøndby fans og jeg tror deres glæde over at fck tabte bunder i at deres eget hold er røv!
Selvfølgelig er jeg farvet. Det kan jeg ikke undgå at være. Jeg holder stadig fast i mine synspunkter kald mig bare tosset. Straffespark synes jeg ikke at der er i nogen speciel høj grad hvilket selv de ellers meget FCK glade kommentatore da også indså efter at have set situationen et par gange. FCKs fans bakkede godt op i går men når man kun har to sange at vælge i mellem bliver det altså lidt kedeligt i længden. Hvis du tror at det er det samme i Brøndby skulle du prøve at se deres kampe. Om Brøndbys fankultur er på vej ned ved jeg ikke rigtig. Det er klart at der ikke er så mange når man er inde i den sådan en stor krise som man er lige i øjeblikket men dem der møder op hver gang kan stadig levere en fantastisk kulisse selvom de ikke er så mange som inde i Parken. Det bedste eksempel på det var da Brøndby spillede imod Chelsea og FCK spillede imod Beitar Jerusalem. Min mening var i øvrigt ikke at kritisere stemningen i gårsdagens kamp da den var bedre end længe inde i Parken. Ville bare skrive at der forsat er plads til forbedring.Ryehauge skrev:Og her vil jeg så tilføje; Ja helt ærligt Styf, hvad er det for noget ævl at skrive?? Fair nok at du er Brøndby-fan, og at du ligenu er i en personlig krise over de blå-gule's bundholdspræstationer, men så er det måske ikke det mest fornuftige at forsøge sig ud i en subjektiv beskrivelse af FCK. Når man er så farvet i sine holdninger, så skal man altså ikke udtale sig. Bare det at du ikke mener, der er straffespark, og at du kritiserer FCK's sangarkiv, siger da alt. Straffesparket er så tydeligt, som det kan være. Først bliver Allbäck hevet i trøjen og dermed bremset, og da han så tager trækket på tværs, bliver han (ubevidst) ramt af Benfica-forsvarsspilleren. Læg mærke til at bolden ikke bliver ramt af forsvarsspilleren. Der er ikke den mindste tvivl om straffesparket, og det er en skandaløst dårlig kendelse af dommeren. Hvad angår FCKernes sangarkiv, så var det fantastisk opbakning fra dem i dag. Nuvel, i Danmark er mentaliteten noget anderledes på tribunerne end i England, og der bliver ikke sunget mange sange, men derimod en del "sjålålå"-tilråb. Men sådan er det nu engang, og Brøndby (som jeg ellers mener skaber strålende stemning) er altså nærmest forkæmpere for disse sange. Alt er relativt, men stemningen i dag var imponerende, og FCKerne kan være stolte af sig selv på både tribunen og især banen efter kampen i dag. Jeg tror iøvrigt kun, det er en Brøndby-fan, der kan kritísere stemningen efter sådan en kamp som i dag. Hvad angår spillet på banen, så var det storspil og milevidt fra dit Brøndby-hold. Overså du iøvrigt tifoen i starten?Engelsk af placering skrev:Hvad er det for noget ævl at skrive?Styf skrev: FCK har nærmest været uskarpe i samtlige situationer både offensivt og defensivt. Benfica har været heldige men heldet forfølger de gode. Heldet er ofte med FCK i SAS Ligaen fordi de er de bedste der men i Europa er de på ingen måde blandt de bedste og selvom de godt kan spille bedre end Benfica er Benfica tilsyneladende bare skarpere. Det er lige den omvendte verden af hvad FCK kommer fra herhjemme. Jeg har slet ikke ondt af dem men jeg må godt nok sige at det er lang tid siden at de har spillet så godt. Portugisernes film synes jeg ikke at man kan klage over. FCK plejer at filme lige så meget og det er da kun fordi Grønkjær ikke er med at det ikke er så ekstremt i dag. Udover det brokker de sig konstant til dommeren i den bedste Chelsea stil men de er bare for vantr til at dommeren falder for presset som han gør i SAS Ligaen men sådan er det ikke i europæisk fodbold.
FCK spillede en rigtig god kamp, hvor det eneste minus var uskarpheden foran mål. Allbäck skylder et par stykker. Hvis de overfører spillet fra i dag til UEFA-cuppen, så kan de faktisk blive en farlig outsider til at nå langt i turneringen. Det mener jeg helt oprigtigt, men omvendt så er det sjældent, at FCK spiller så godt som i dag. Ståle er dog en dygtig træner, og alt kan ske. De efterlader sig i hvert fald et godt indtryk, og portugiserne må være imponerede. Jeg er i hvert fald, og jeg er ellers langt fra fan af dansk fodbold.
Men Styf, tag brillerne af og forsøg dig igen.
Jeg holder fast i alle de ting som jeg skrev.Nick skrev:Lige præcis, Styf... Og Stephan Andersen skulle stå på landsholdet, Duncan er en super spiller, Per Nielsen skal gå til styrketræning og ALLE spillere er interesseret i at komme til Brøndby, for det er en STORklub, med tryk på stor... Drop det nu, mand, it's getting old.Styf skrev:FCKs fan leverer i modsætning til hvad de plejer god vokal opbakning og prøver da også at lægge pres på dommeren. Sjældent man ser dem bakke så meget op i modgang. Det ville være nu endnu bedre hvis de havde flere forskellige sange at byde på.
Jeg synes, det er så latterligt at sige, at FCK's fans ikke støtter holdet og at FCK altid har heldet med sig i SAS-ligaen osv. Det kan godt være, du prøver at komme op på 10.000 indlæg, men prøv nu lige at overveje, hvad du skriver.
Nu håber jeg altid at det går skidt for FCK ligesom jeg altid håber på nederlag til Chelsea og Scum men du har da helt sikkert ret i at den store glæde over nederlaget kommer fordi at vores eget hold er helt ekstremt dårligt.KasperWO skrev:Jeg har mange venner der er Brøndby fans og jeg tror deres glæde over at fck tabte bunder i at deres eget hold er røv!
Så er det tid for UEFA-cup med deltagelse af 3 danske hold, hver med forskelligt udgangspunkt.
Når man vinder 2-1 ude, så bør man kunne gøre arbejdet færdigt på hjemmebane (FCM)
1-1 på udebane bør også være grundlag for at stræbe efter videre deltagelse (OB), selv om man nok har den vanskeligste modstander.
I modsætning til en vis, på sit holds vegne forblændet og arrogant PIF-tilhænger, er jeg realist nok til at erkende at MIT hold ikke er verdens navle, eller guds gave til dansk fodbold og samtidig har et rimelig vanskeligt udgangspunkt fordi AaB skal vinde efter at have tabt 2-1 ude mod et finsk hold. Det vil alligevel føles som en skuffelse, hvis vi ikke kommer videre, fordi jeg egentlig ikke har de høje tanker om den generelle standard i finsk fodbold - bevares, de har formet Jari Litmanen og Sami Hyypia, men de har jo aldrig leveret hverken et klub- eller landshold af en tilstrækkelig standard til at være konkurrencedygtig i europæisk sammenhæng. Samtidig er jeg optimist, fordi vi er begyndt at vinde de kampe, vi rettelig burde tabe eller i hvert fald smide point i, og den selvtillid skal vi have med på banen i aften - vi kan altså spille bedrøveligt ringe og alligevel vinde.
Når man vinder 2-1 ude, så bør man kunne gøre arbejdet færdigt på hjemmebane (FCM)
1-1 på udebane bør også være grundlag for at stræbe efter videre deltagelse (OB), selv om man nok har den vanskeligste modstander.
I modsætning til en vis, på sit holds vegne forblændet og arrogant PIF-tilhænger, er jeg realist nok til at erkende at MIT hold ikke er verdens navle, eller guds gave til dansk fodbold og samtidig har et rimelig vanskeligt udgangspunkt fordi AaB skal vinde efter at have tabt 2-1 ude mod et finsk hold. Det vil alligevel føles som en skuffelse, hvis vi ikke kommer videre, fordi jeg egentlig ikke har de høje tanker om den generelle standard i finsk fodbold - bevares, de har formet Jari Litmanen og Sami Hyypia, men de har jo aldrig leveret hverken et klub- eller landshold af en tilstrækkelig standard til at være konkurrencedygtig i europæisk sammenhæng. Samtidig er jeg optimist, fordi vi er begyndt at vinde de kampe, vi rettelig burde tabe eller i hvert fald smide point i, og den selvtillid skal vi have med på banen i aften - vi kan altså spille bedrøveligt ringe og alligevel vinde.
Jeg troede jeg var på ignorer liste men det var jeg åbenbart ikke. Gid jeg var for så kunne jeg slippe for disse gentagne tilbagevendene stikpiller. Du er af visse grunde på min liste men derfor læser jeg stadig dine indlæg. Der er også en grund til at jeg har ventet et stykke tid før jeg gad svare på en af dine mange stikpiller.jens fup skrev:I modsætning til en vis, på sit holds vegne forblændet og arrogant PIF-tilhænger, er jeg realist nok til at erkende at MIT hold ikke er verdens navle, eller guds gave til dansk fodbold
Jeg skriver mest om Brøndby da det er mit hold og du skriver mest om Aab da det er dit hold. Jeg har gentagne gange kritiseret Brøndby og udtrykt min store skuffelse og vrede over tingenes tilstand i klubben på dette forum. Alligevel vælger du altid at lægge ord i munden på mig. Jeg har erkendt at Brøndby er utroligt ringe for tiden men alligevel skal jeg stemples som en tosse der tror at Brøndby er som du skriver "verden navle" og "guds gave til dansk fodbold".
Læs hvad jeg skriver og så behold mig venligst på din ignorer liste når du skriver at du vil gøre det for det vil spare mig for flere af disse indlæg.