I knowAarde skrev:Præcis.DaBonks skrev:Ja, men ikke fordi OB fik uafgjort mod demnrg skrev:Det er det vel i bund og grund også....
Går ud fra det er pointen.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Kenny og Steve Clarke er paa DW stadion og se Wigan vs CSKA. Gad vide hvad de kigger efter?
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
De er der vel for at se fodbold. Just a guesLarsB skrev:Kenny og Steve Clarke er paa DW stadion og se Wigan vs CSKA. Gad vide hvad de kigger efter?
Vi skal møde Wigan på onsdagLarsB skrev:Kenny og Steve Clarke er paa DW stadion og se Wigan vs CSKA. Gad vide hvad de kigger efter?
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ergo, de er der for at se fodboldmadsLFC skrev:Vi skal møde Wigan på onsdagLarsB skrev:Kenny og Steve Clarke er paa DW stadion og se Wigan vs CSKA. Gad vide hvad de kigger efter?
Chelsea er på hælene idag, lækkert! 0-0 efter 45min
Hold ud Wigan
Hold ud Wigan
You'r Never Walk Alone. ///
Sådan, både nyborg og chelsea smider point 
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
Evra kunne velsagtens have fået 2 gule kort allerede efter 19 min
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
AllanShore
Hvorfor?Hekkem skrev:Evra kunne velsagtens have fået 2 gule kort allerede efter 19 min
Fan af Manchester United
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
racist..Hekkem skrev:Evra kunne velsagtens have fået 2 gule kort allerede efter 19 min

Ved Bodthroys store chance skubber han liggende bolde med overlæg med hånden. Hiver barton bagfra i trøjen for at stoppe et fremløb. Begge episoder bør og normaltvis tildeles en advarselAllanShore skrev:Hvorfor?Hekkem skrev:Evra kunne velsagtens have fået 2 gule kort allerede efter 19 min
Skyldig og Mugge bør tildele mig mindst 8 kampes karantæneGuffi182 skrev:racist..Hekkem skrev:Evra kunne velsagtens have fået 2 gule kort allerede efter 19 min
-
AllanShore
Men det er jo også svært når Webb har den røde trøje på i dag.Hekkem skrev:Ved Bodthroys store chance skubber han liggende bolde med overlæg med hånden. Hiver barton bagfra i trøjen for at stoppe et fremløb. Begge episoder bør og normaltvis tildeles en advarselAllanShore skrev:Hvorfor?Hekkem skrev:Evra kunne velsagtens have fået 2 gule kort allerede efter 19 min
Fan af Manchester United
Det er da ikke kun i dag. Det er hver dag. Han sover i den om natten...AllanShore skrev:Men det er jo også svært når Webb har den røde trøje på i dag.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.