Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
De spiller 10 mand i en vigtig kamp i så mange minutter... Hvem tror de stadig er trætte på onsdag? 

Ingen katastrofe nej, men holder med alle hold der møder Scum.RobertS skrev:Jeg vil da hellere møde scum i FA end det sputnink City hold så det her er ikke nogen katastrofe, hvis det ender sådan altså.
RobertS
Og med de folk de har ude med skader og til ACN har de ikke mange kvalificerede reserver.Jack Cade skrev:De spiller 10 mand i en vigtig kamp i så mange minutter... Hvem tror de stadig er trætte på onsdag?
Det er sådan set bare gamle scum der møder nye scum idag, så.....jacobq skrev:Ingen katastrofe nej, men holder med alle hold der møder Scum.RobertS skrev:Jeg vil da hellere møde scum i FA end det sputnink City hold så det her er ikke nogen katastrofe, hvis det ender sådan altså.
RobertS

RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Skulle du ikke skrive eksamensopgave? Sidder selv og kæmper, som du kan seNicoen skrev:Og med de folk de har ude med skader og til ACN har de ikke mange kvalificerede reserver.Jack Cade skrev:De spiller 10 mand i en vigtig kamp i så mange minutter... Hvem tror de stadig er trætte på onsdag?

Haha jo det er meningen, men kampen er stadig spændende.Jack Cade skrev:Skulle du ikke skrive eksamensopgave? Sidder selv og kæmper, som du kan seNicoen skrev:Og med de folk de har ude med skader og til ACN har de ikke mange kvalificerede reserver.Jack Cade skrev:De spiller 10 mand i en vigtig kamp i så mange minutter... Hvem tror de stadig er trætte på onsdag?
Nåh.. Nu slukker jeg i hvert fald.
Der blev den fodbolddag ødelagt.
Så kan jeg komme igang med at sætte kælder i stand.
og en lille fordel for os i næste kamp mod city + at city koncentrerer sig endnu mere om mesterskabet når nu de er ude af alle cups snart
Så kan jeg komme igang med at sætte kælder i stand.
og en lille fordel for os i næste kamp mod city + at city koncentrerer sig endnu mere om mesterskabet når nu de er ude af alle cups snart

I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Klassisk scum. Scorer på deres første angreb, modstanderen får et meget tyndt rødt kort og så får man sku en heldig kasse oveni.
Det positive er at Kompany er ude på onsdag sammen med Toure * 2 og at city må formodes at skulle bruge en del kræfter på at komme tilbage i denne kamp. Hvad med Balotelli og Dzeko, hvorfor er de ikke med?
Det positive er at Kompany er ude på onsdag sammen med Toure * 2 og at city må formodes at skulle bruge en del kræfter på at komme tilbage i denne kamp. Hvad med Balotelli og Dzeko, hvorfor er de ikke med?
Ja det er til at brække sig over.asger90 skrev:Klassisk scum. Scorer på deres første angreb, modstanderen får et meget tyndt rødt kort og så får man sku en heldig kasse oveni.
Dzeko er knæskadet, og Balo tror jeg også er skadet.
Læste at Kompany misser begge kampe mod os. Fordi han får direkte rødt giver det 3 spilledages karantæne, men fordi han allerede har fået 1 direkte rødt kort tidligere på sæsonen giver det automatisk 1 ekstra spilledag.
Noget af et kollaps!
Men fint, vi møder er træt, karantæne ramt og demoraliseret City hold på Onsdag.
RobertS
Men fint, vi møder er træt, karantæne ramt og demoraliseret City hold på Onsdag.
RobertS
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.
Det kunne være virkelig godt, men der er nok en risiko for at det kan appeleres. Det så vildt tyndt ud.jacobq skrev:Ja det er til at brække sig over.asger90 skrev:Klassisk scum. Scorer på deres første angreb, modstanderen får et meget tyndt rødt kort og så får man sku en heldig kasse oveni.
Læste at Kompany misser begge kampe mod os. Fordi han får direkte rødt giver det 3 spilledages karantæne, men fordi han allerede har fået 1 direkte rødt kort tidligere på sæsonen giver det automatisk 1 ekstra spilledag.
Er fuldstændig ligeglad med denne kamp, men vigtigt er det da, at City godt kan få et par skavanker, så de skal stille med 3-4 valget mod os på forskellige positioner.jacobq skrev:Ja det er til at brække sig over.asger90 skrev:Klassisk scum. Scorer på deres første angreb, modstanderen får et meget tyndt rødt kort og så får man sku en heldig kasse oveni.
Nu ser jeg dog ikke Man City ligefrem bliver ydmyget, og derved mister selvtilliden til Premier League også, og samtidigt giver man utd tro på det igen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Tror det virker vanskeligt at vinde sådan en appel. Samtidigt giver det en ekstra spillerdag, såfremt man taber en appel, og tror ikke Man City vil tage chancen og undvære Kompany i hele 5 kampe.Jack Cade skrev:
Det kunne være virkelig godt, men der er nok en risiko for at det kan appeleres. Det så vildt tyndt ud.
Stupidity now - Insanaty later
-
Hvordan kan det blive helt op til 5 kampe?Hekkem skrev:Tror det virker vanskeligt at vinde sådan en appel. Samtidigt giver det en ekstra spillerdag, såfremt man taber en appel, og tror ikke Man City vil tage chancen og undvære Kompany i hele 5 kampe.Jack Cade skrev:
Det kunne være virkelig godt, men der er nok en risiko for at det kan appeleres. Det så vildt tyndt ud.
Fan af Manchester United