Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » søndag, 02. sep, 2007 18:56

Sindssyg god weekend i PL 8-)
Bare ærgeligt at GF er så ringe .. :|
Billede

csloth

Re: Dagens Kampe

Indlæg af csloth » søndag, 02. sep, 2007 18:57

Og pludselig kan man lide Aston Villa meget bedre...

Og Martin Laursen. Først scorer han et mål for os, og så driller han Chelsea. Sådan!

LFC1892

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC1892 » søndag, 02. sep, 2007 19:01

Jeg elsker Aston Villa og Blackburn. Vi er øverst i tabellen YEEEAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!

ChinGanMew

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ChinGanMew » søndag, 02. sep, 2007 19:02

Aston Villa 2-0 Chelsea.
Agbonlahor og Knight.
Virkelig et dejlig resultat. Også en go debut kamp for Carson resultatmæssigt.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » søndag, 02. sep, 2007 19:24

Kanon godt af Aston Villa at de lige kan tage alle tre point fra Chelski. Kanon godt det her og det er som om at alt bare flasker for os her i starten af sæsonen. Både Chelski og Scum har mistet point flere point end vi har og vi har kun mistet to. Vi ligger nummer 1 og det er bare klasse :D

Der står 1-1 mellem PSG og Marseille. Der er spillet 68 minutter indtil videre.

Det var sku kanon at Zidan lige kunne udligne i kampen mod Bayern München i Hamborg så HSV fik det ene point og Bayern mistede de første point i sæsonen. (Jeg hader Bayern og har sympati for HSV så derfor er jeg lidt små glad ;) )
Billede

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » søndag, 02. sep, 2007 19:36

Superdaniel skrev:Kanon godt af Aston Villa at de lige kan tage alle tre point fra Chelski. Kanon godt det her og det er som om at alt bare flasker for os her i starten af sæsonen. Både Chelski og Scum har mistet point flere point end vi har og vi har kun mistet to. Vi ligger nummer 1 og det er bare klasse :D

Der står 1-1 mellem PSG og Marseille. Der er spillet 68 minutter indtil videre.


Det var sku kanon at Zidan lige kunne udligne i kampen mod Bayern München i Hamborg så HSV fik det ene point og Bayern mistede de første point i sæsonen. (Jeg hader Bayern og har sympati for HSV så derfor er jeg lidt små glad ;) )
Og endda med et Djib mål .. Godt for ham :)
Har altid synes om ham, bare ikke som Liverpool spiller .
Billede

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af John Barnes » søndag, 02. sep, 2007 19:56

Så er kampen slut mellem PSG og Marseille og den endte 1-1 på mål af Cisse efter 11 min og Luyindula efter 20 min. Det er selvfølgelig godt med et point men begge hold havde hårdt brug for en sejr for at komme længere op i tabellen men et point er jo altid bedre end ingenting.
Billede

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 02. sep, 2007 21:59

Fantastisk at Chelsea tabte. Laursen har gjort det rigtigt godt for os i denne sæson. Lige nu er det altså os som ser stærkest ud af topholdene men det kan ændre sig mange gange i løbet af sæsonen. Ellers var det da også fint at Carson kunne hjælpe os lidt indirekte. Det er så vigtigt at vi kan holde vores nivaeu og blive ved med at vinde vores kampe.

Det var også en meget fed kamp i Bundesliagen i mellem HSV og Bayern Munchen. Fantastisk tinding og stemning og kampen endte helt rimeligt 1-1 selvom jeg nu godt kunne have undet HSV sejren.
Senest rettet af Styf søndag, 02. sep, 2007 22:13, rettet i alt 1 gang.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » søndag, 02. sep, 2007 22:04

Styf skrev:Fantastisk at Chelsea tabte. Laursen har gjort det rigtigt godt for os i denne sæson. Lige nu er det altså os som ser stærkest ud af topholdene men det kan ændre sig mange gange i løbet af sæsonen. Ellers var det da også fint at Carson kunne hjælpe os lidt indirekte.

Det var også en meget fed kamp i Bundesliagen i mellem HSV og Bayern Munchen. Fantastisk tinding og stemning og kampen endte helt rimeligt 1-1 selvom jeg nu godt kunne have undet HSV sejren.
Meget meget mærkelig sætning
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » søndag, 02. sep, 2007 22:11

Hekkem skrev:
Styf skrev:Fantastisk at Chelsea tabte. Laursen har gjort det rigtigt godt for os i denne sæson. Lige nu er det altså os som ser stærkest ud af topholdene men det kan ændre sig mange gange i løbet af sæsonen. Ellers var det da også fint at Carson kunne hjælpe os lidt indirekte.

Det var også en meget fed kamp i Bundesliagen i mellem HSV og Bayern Munchen. Fantastisk tinding og stemning og kampen endte helt rimeligt 1-1 selvom jeg nu godt kunne have undet HSV sejren.
Meget meget mærkelig sætning
Ironi uden smiley. ;)

Et selvmål da vi spillede imod dem og en god præstation i dag imod vores konkurenter. Han har leveret varen for os indtil videre i denne sæson. ;)
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » søndag, 02. sep, 2007 22:44

Styf skrev: Ironi uden smiley. ;)

Et selvmål da vi spillede imod dem og en god præstation i dag imod vores konkurenter. Han har leveret varen for os indtil videre i denne sæson. ;)
Ironien er?

Ja, jeg har skam fuldt med i hvad der er foregået. Synes bare det er en mærkelig sætning at en spille for en anden klub har gjort det godt for os. Hvad med resten af Aston Villa spillerne? Har det så også gjort det godt for vores hold?
Nej de vandt en fodboldkamp for deres eget hold - altså dem der betaler deres løn - og beviste at de er et godt hold, der kan spille op med de bedste.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Ryehauge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ryehauge » søndag, 02. sep, 2007 22:55

Wow Hekkem, tag dog en slapper :roll:

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » mandag, 03. sep, 2007 08:15

Ryehauge skrev:Wow Hekkem, tag dog en slapper :roll:
:roll:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Sinama P
Indlæg: 995
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Odense

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sinama P » mandag, 03. sep, 2007 09:54

Hekkem skrev:Hvad med resten af Aston Villa spillerne? Har det så også gjort det godt for vores hold?
De andre Villa-spillere scorede ikke selvmål mod os, så nej, de har ikke gjort det lige så godt for vores hold som Marting Laursen.

Sinama P
Indlæg: 995
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Odense

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sinama P » mandag, 03. sep, 2007 10:04

Superdaniel skrev:Så er kampen slut mellem PSG og Marseille og den endte 1-1 på mål af Cisse efter 11 min og Luyindula efter 20 min. Det er selvfølgelig godt med et point men begge hold havde hårdt brug for en sejr for at komme længere op i tabellen men et point er jo altid bedre end ingenting.
Måske også et logisk resultat for to hold uden ret meget medgang. Et nederlag ville være en katastrofe for begge hold, og når det så oven i købet er arvefjendeopgør og Frankrigs svar på en nyklassiker, ja så er uafgjort selvfølgelig et fornuftigt udgangspunkt for begge mandskaber. Pauleta bænket igen og ind i det 81. minut, men det var vist også reelt nok at Diane fik angrebspladsen efter sit mål i midtugen. Efter landskampspausen har Paris en udekamp i Monaco, det skal blive spændende at følge, Monaco har overrasket positivt indtil videre, trods nederlaget mod Bordeaux i weekenden.

Besvar