Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
ScouserTommy skrev:zalcos skrev:Den er godt nok tvetydig om jeg holder med chelsea eller scum i dag. Jeg vil hellere have en 15. plads end en 5. plads, hvis det betyder scum ikke bliver mestre! Men om jeg vil ha en 5. plads fremfor en 4. plads dét er jeg godt nok i tvivl om!
Vinder scum i dag, og vinder vi i morgen, så vil jeg være rigtig glad. Men vinder scum uden at vi udnytter det i morgen, så bryder fanden løs inde i mig! Jeg er virkelig i tvivl - håber selvfølgelig på en uafgjort i dag!
Ja, den er svær. Men man kan jo anlægge den positive synsvinkel, at uanset hvordan det går, så er der mindst ét af vores yndlings-hadehold, der smider points i dag.
Personligt er jeg nok mest tilbøjelig til at håbe at Chelsea taber - OBS det må IKKE forveksles med at jeg håber at Scum vinder

- og at City af egen kraft formår at holde Scum stangen.
Men om jeg vil ha en 5. plads fremfor en 4. plads dét er jeg godt nok i tvivl om!
Der er vel ikke så meget at være i tvivl om? Der er en verden til forskel på 5. pladsen og 4. pladsen.
Enig, vi skal tænke på vores egen succes istedet for at håbe scum ikke tager endnu et mesterskab. Ved godt det vil være lort hvis de napper endnu et mesterskab, men betyder det at vi kommer med i champions league so be it.
Drømmescenariet er selvfølgelig at de kollapser helt og ender under os i tabellen

-
Kasper
- Geografisk sted: Aalborg
- Alder: 35
Sikke et mål af Papiss. 2-1 Newcastle
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » søndag, 05. feb, 2012 16:09
Lige netop den mand havde jeg frygtet. Ham og Demba Ba kunne godt gå hen og blive rigtig rigtig farlige.
Liverpool Football Klopp
-
Fribytter
af Fribytter » søndag, 05. feb, 2012 16:11
Men det er godt nok også sjældent, at et topseks hold får så meget plads på hjemmebane ved stillingen 1-1. Det var aldrig sket på Anfield.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » søndag, 05. feb, 2012 16:28
Jeg bliver så irriteret, når jeg ser kampe, hvor McCleish er træner for et af mandskaberne. Han dræner holdet for enhver kreativitet -en central midterforsvarer som midtbane, Heskey som kant
Der er lige så meget kreativitet i de hold, som McCleish står i spidsen for, som der er en målræv gemt i Jamie Carragher.
-
nrg
- Geografisk sted: Egå
- Alder: 57
Ham Cissé i Newcatle, efterlod et mere positivt indtryk, end ham der Cissé i QPR i den her weekend.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
zalcos
- Geografisk sted: Udlandet
- Alder: 34
ScouserTommy skrev:zalcos skrev:Den er godt nok tvetydig om jeg holder med chelsea eller scum i dag. Jeg vil hellere have en 15. plads end en 5. plads, hvis det betyder scum ikke bliver mestre! Men om jeg vil ha en 5. plads fremfor en 4. plads dét er jeg godt nok i tvivl om!
Vinder scum i dag, og vinder vi i morgen, så vil jeg være rigtig glad. Men vinder scum uden at vi udnytter det i morgen, så bryder fanden løs inde i mig! Jeg er virkelig i tvivl - håber selvfølgelig på en uafgjort i dag!
Ja, den er svær. Men man kan jo anlægge den positive synsvinkel, at uanset hvordan det går, så er der mindst ét af vores yndlings-hadehold, der smider points i dag.
Personligt er jeg nok mest tilbøjelig til at håbe at Chelsea taber - OBS det må IKKE forveksles med at jeg håber at Scum vinder

Men om jeg vil ha en 5. plads fremfor en 4. plads dét er jeg godt nok i tvivl om!
Der er vel ikke så meget at være i tvivl om? Der er en verden til forskel på 5. pladsen og 4. pladsen.
Altså en 4. plads + scum blir mester, eller en 5. plads og scum ikke blir mestre

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
zalcos skrev:ScouserTommy skrev:zalcos skrev:Den er godt nok tvetydig om jeg holder med chelsea eller scum i dag. Jeg vil hellere have en 15. plads end en 5. plads, hvis det betyder scum ikke bliver mestre! Men om jeg vil ha en 5. plads fremfor en 4. plads dét er jeg godt nok i tvivl om!

Altså en 4. plads + scum blir mester, eller en 5. plads og scum ikke blir mestre

INGEN TVIVL: 4. plads til os selv.
Selvfølgelig ville det være nederen hvis Man Utd kom foran med to mesterskaber, men når vi sidder til efteråret og ser Champions League nights på Anfield så er det glemt (for en stund).
-
Pede
- Geografisk sted: Aalborg
Kunne godt unde Torres en scoring i dag, hvis altså Chelsea kommer bagud vel og mærket.
Howard Webb som dagens dommer, spændende.......
-
Pongolle
- Alder: 36
af Pongolle » søndag, 05. feb, 2012 17:06
Strem til Chelsea - Man U kampen?
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 35
Var der ikke straffe der?
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » søndag, 05. feb, 2012 17:15
AJ skrev:zalcos skrev:ScouserTommy skrev:zalcos skrev:Den er godt nok tvetydig om jeg holder med chelsea eller scum i dag. Jeg vil hellere have en 15. plads end en 5. plads, hvis det betyder scum ikke bliver mestre! Men om jeg vil ha en 5. plads fremfor en 4. plads dét er jeg godt nok i tvivl om!

INGEN TVIVL: 4. plads til os selv.
Selvfølgelig ville det være nederen hvis Man Utd kom foran med to mesterskaber, men når vi sidder til efteråret og ser Champions League nights på Anfield så er det glemt (for en stund).
Enig. Egen succes - og for os er 4. pladsen en succes - er trods alt stadig bedre end andres fiasko.
Hvad angår det med antal titler, så blev den sag for mig, indtil videre i hvert fald, afgjort sidste år. Nu er de foran os, og jeg har mere eller mindre affundet mig med, at vi sandsynligvis i en lang årrække "kun" er nr. 2 på den liste. Ikke sådan at forstå, at jeg ikke gerne ser afstanden minimeret mest muligt, men jeg tror, at jeg kommer til at græmme mig mindre, når/hvis de får nr. 20, end jeg gjorde, da de fik nr. 19 (omend det jo også i flere år havde været tydeligt, at det bar i den retning...)
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Pongolle
- Alder: 36
af Pongolle » søndag, 05. feb, 2012 17:15
Woow, fedt, 6'eren, takker

-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
Pongolle skrev: