Dagens Kampe
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Re: Dagens Kampe
Stop nu bare på det landshold.
Hvem fandet starter også en mand der spillede 120 min i søndags? Pearce din nød..
Hvem fandet starter også en mand der spillede 120 min i søndags? Pearce din nød..

Jeg hader Stuart Pearce må han få ligeså meget succes som med sine u21 drenge.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor er det danske landshold latterligt ringe.
På skysports skriver de følgende: 33 min. Concern for Liverpool fans as Gerrard makes way for Sturridge. Maybe just a precaution, but he heads straight down the tunnel.
Rigtig fed fodboldkamp i anden halvleg af England vs Holland. Arjen Robben er ren verdensklasse. Hold da op hvor er han god, når det driver ham og han finder rum. Så er Scott Parker, Leighton Baines, chris smalling og Gary Cahill barnemad for Robben. Sikke en fart han holder, og man vidste bare han ville score da han får bolden ved midtercirklen. Og man vidste han ville score igen, hvis det var nødvendigt og han fik den rette position i højresiden af feltet.
Iøvrigt besynderligt at Micah Richards bliver smidt ind i det centrale forsvar, da chris smalling bliver båret ud og phil jones bliver skiftet ind. Grimt uheld med smalling og Huntelaar.
Der var en tidligere der nævnte Huntelaar som værende en spiller vi måske kunne bruge. Jeg stemmer efterhånden ja, da han besidder netop de kvaliteter vi mangler hos en angriber. Scorer når muligheden byder sig i boksen, og er ikke skidt rent teknisk.
Sjovt også at tænke på Real Madrid havde Van der Vaart, Arjen Robben, Wesley Sneijder og Jan-Klaas Huntelaar, men ingen af dem var åbenbart højt profileret nok til at kunne indgå i 'Galactico'.
Iøvrigt besynderligt at Micah Richards bliver smidt ind i det centrale forsvar, da chris smalling bliver båret ud og phil jones bliver skiftet ind. Grimt uheld med smalling og Huntelaar.
Der var en tidligere der nævnte Huntelaar som værende en spiller vi måske kunne bruge. Jeg stemmer efterhånden ja, da han besidder netop de kvaliteter vi mangler hos en angriber. Scorer når muligheden byder sig i boksen, og er ikke skidt rent teknisk.
Sjovt også at tænke på Real Madrid havde Van der Vaart, Arjen Robben, Wesley Sneijder og Jan-Klaas Huntelaar, men ingen af dem var åbenbart højt profileret nok til at kunne indgå i 'Galactico'.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Alex Brockins
Jeg har aldrig været imponeret af Huntelaar. Jeg synes, han er for langsom - og tror ikke han vil være god under det pres, der findes i Premier League. Det er dog efterhånden nogle år siden, jeg har set ham spille, så har han forbedret sig markant?
Best in the world at everything I do.
Han er ikke blevet hurtigere, men blevet mere 'smart' hvad angår hans placeringer og hvornår han skal sætte i løb. Han er også blevet klogere til at holde forsvarsspillere væk, og afdækker bolden bedre end i Real Madrid tiden. Han er blevet en langt bedre spilstation opad banen, mens han samtidigt ikke har mistet sit instinkt for hvor chancer opstår. Han er langt bedre end Real Madrid tiden, hvor han aldrig fik chancen - som han ej heller rigtig fik i AC Milan.Alex Brockins skrev:Jeg har aldrig været imponeret af Huntelaar. Jeg synes, han er for langsom - og tror ikke han vil være god under det pres, der findes i Premier League. Det er dog efterhånden nogle år siden, jeg har set ham spille, så har han forbedret sig markant?
AC Milan 7 mål i 11 starter og 1036 minutter i 3420 mulige, siger hans stats. Det er i sig selv da ikke helt skidt. AC Milan spillede 4-3-3 (eller 4-3-1-2), hvor Pato og Boriello var foretrukket. Boriello var efter min mening ikke bedre end Jan-Klaas Huntelaar. Boriello stats siger også 9 ål i 27 starter og 2220 minutter af 3420 mulige.
Real Madrid 8 mål i 13 starter og 1125 minutter af 3420 mulige. Igen ikke så skidt endda. Her skulle han dele angrebspladsen med Raul og Higuain. Og forståeligt nok efter de to herrer i hierarkiet.
- Alex Brockins
Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg er fan af bevægelige og dynamiske angribere - især dem der ligger centralt - og det er Huntelaar ikke, da han tilhører den gamle skole af meget stærke afsluttere, der ellers er lidt begrænset - måske lidt a la Fowler.
Derudover har jeg bare svært ved at se ham passe ind. Ville han passe ind med Suarez? Måske. Men vi har også Carroll, og bare tanken om Huntelaar + Carroll i visse kampe, får mig til at få mavepine. Det går bare ikke. Det vil minde om Morientes + Crouch, der også var en ubehagelig og meget statisk oplevelse.
Derudover har jeg bare svært ved at se ham passe ind. Ville han passe ind med Suarez? Måske. Men vi har også Carroll, og bare tanken om Huntelaar + Carroll i visse kampe, får mig til at få mavepine. Det går bare ikke. Det vil minde om Morientes + Crouch, der også var en ubehagelig og meget statisk oplevelse.
Best in the world at everything I do.
Fair nok. Jeg synes Huntelaar er blevet væsentlig bedre i omgangen med bolden og rent teknisk til at indgå i opspils varianter. Ikke en fuldblods falsk 9'er type, men ej heller blot en tank centerforward, der bare venter på at blive serviceret. Vi skal have en angriber mere ind, der 1) kan score mål og 2) være med i opbygningen af spillet. Her synes jeg Huntlaar passer rigtig godt ind på det første, mens han er ganske ok på det næste.Alex Brockins skrev:Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg er fan af bevægelige og dynamiske angribere - især dem der ligger centralt - og det er Huntelaar ikke, da han tilhører den gamle skole af meget stærke afsluttere, der ellers er lidt begrænset - måske lidt a la Fowler.
Jeg bliver gang på gang forundret over hvor lidt Flemming Toft følger med i fodbold, når man tager i betragtning at hans job er at følge med i fodbold. I går sagde han om Pogrebnyak da denne blev skiftet ind, at han ikke havde så meget succes i Fulham eftersom han kun havde spillet en kamp for dem hele sæsonen...Så vogn dog op mand! Pogrebnyak kom først til Fulham på januarvinduets sidste dag, og har faktisk været en umiddelbar succes med to mål i to kampe. Det er en om'er!
Angående Huntelaar så taler hans stats for sig selv. Den mand laver bare mål, og det i et omfang, så det kan være ligegyldigt hvad han ellers bidrager med. Så længe der blot er nogle kreative spillere omkring ham. Ift spilletiden var han jo også en succes målmæssigt - som Hekkem skriver - i Real Madrid og Milan, hvor han kun fik ½ hhv. et helt år.
Angående Huntelaar så taler hans stats for sig selv. Den mand laver bare mål, og det i et omfang, så det kan være ligegyldigt hvad han ellers bidrager med. Så længe der blot er nogle kreative spillere omkring ham. Ift spilletiden var han jo også en succes målmæssigt - som Hekkem skriver - i Real Madrid og Milan, hvor han kun fik ½ hhv. et helt år.
Det er så fornærmende for alle fodboldinteresserede, at Flemming Toft går for at være landets næststørste kanals fremmeste fodboldekspert. Jeg hørte heldigvis ikke hans kommentar om Pogrebnyak. Hvis alle andre kommentatorer (bortset fra Vandbog på Eurosport, måske) sagde noget så hovedrystende dumt, ville man næsten ikke tro det. I tilfældet Flemming Toft kan man kun tænke "typisk".AJ skrev:Jeg bliver gang på gang forundret over hvor lidt Flemming Toft følger med i fodbold, når man tager i betragtning at hans job er at følge med i fodbold. I går sagde han om Pogrebnyak da denne blev skiftet ind, at han ikke havde så meget succes i Fulham eftersom han kun havde spillet en kamp for dem hele sæsonen...Så vogn dog op mand! Pogrebnyak kom først til Fulham på januarvinduets sidste dag, og har faktisk været en umiddelbar succes med to mål i to kampe. Det er en om'er!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg hørte den desværre ikke. Desværre, for det ville da have været det absolut sjoveste ved den kamp...Rasmus skrev:Det er så fornærmende for alle fodboldinteresserede, at Flemming Toft går for at være landets næststørste kanals fremmeste fodboldekspert. Jeg hørte heldigvis ikke hans kommentar om Pogrebnyak. Hvis alle andre kommentatorer (bortset fra Vandbog på Eurosport, måske) sagde noget så hovedrystende dumt, ville man næsten ikke tro det. I tilfældet Flemming Toft kan man kun tænke "typisk".AJ skrev:Jeg bliver gang på gang forundret over hvor lidt Flemming Toft følger med i fodbold, når man tager i betragtning at hans job er at følge med i fodbold. I går sagde han om Pogrebnyak da denne blev skiftet ind, at han ikke havde så meget succes i Fulham eftersom han kun havde spillet en kamp for dem hele sæsonen...Så vogn dog op mand! Pogrebnyak kom først til Fulham på januarvinduets sidste dag, og har faktisk været en umiddelbar succes med to mål i to kampe. Det er en om'er!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Og problemet er at fodbolddanmark æder hans kommentarer råt. Synes det er skæmmende for faget, at have en så uengageret - i form af at kontrollere sådanne ting inden kampene - en førende kommentator.Rasmus skrev:Det er så fornærmende for alle fodboldinteresserede, at Flemming Toft går for at være landets næststørste kanals fremmeste fodboldekspert. Jeg hørte heldigvis ikke hans kommentar om Pogrebnyak. Hvis alle andre kommentatorer (bortset fra Vandbog på Eurosport, måske) sagde noget så hovedrystende dumt, ville man næsten ikke tro det. I tilfældet Flemming Toft kan man kun tænke "typisk".AJ skrev:Jeg bliver gang på gang forundret over hvor lidt Flemming Toft følger med i fodbold, når man tager i betragtning at hans job er at følge med i fodbold. I går sagde han om Pogrebnyak da denne blev skiftet ind, at han ikke havde så meget succes i Fulham eftersom han kun havde spillet en kamp for dem hele sæsonen...Så vogn dog op mand! Pogrebnyak kom først til Fulham på januarvinduets sidste dag, og har faktisk været en umiddelbar succes med to mål i to kampe. Det er en om'er!
Han sagde i Natholdet at han er Liverpool fan. Så helt dum kan manden jo ikke være.