Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Og hvilken afbrænder af Ramos, sjældent set før.
Verden er smask fuld af hyklere....
Sidst set(før i aften) af Charlie Adam i Carling Cup finalen.Thommo skrev:Og hvilken afbrænder af Ramos, sjældent set før.
Bolden er dog ikke set siden...Nicoen skrev:Sidst set(før i aften) af Charlie Adam i Carling Cup finalen.Thommo skrev:Og hvilken afbrænder af Ramos, sjældent set før.
-
- Alder: 37
Synes sgu også det er meget fedt med et hold på hjemmebane og at den passive seer får en mere uforudsigelig kamp, end hvis Real havde vundet.
Ja, det siges at den stadig flyver.dphreak skrev:Bolden er dog ikke set siden...Nicoen skrev:Sidst set(før i aften) af Charlie Adam i Carling Cup finalen.Thommo skrev:Og hvilken afbrænder af Ramos, sjældent set før.
Mr Suarez Is Not A Racist!
Absolut overhovedet ikke enig, ofte har engelske hold det godt mod spanske hold, Tror personligt CFC havde en større chance mod RM. Jeg ser BM som klar vinder, og håber det, specielt med alle CFC karantænerne.Tom_Jorsal skrev:Synes sgu også det er meget fedt med et hold på hjemmebane og at den passive seer får en mere uforudsigelig kamp, end hvis Real havde vundet.
Hvem fik karantæne af BM spillerne idag?
Gustavo og Alba.Thommo skrev:Absolut overhovedet ikke enig, ofte har engelske hold det godt mod spanske hold, Tror personligt CFC havde en større chance mod RM. Jeg ser BM som klar vinder, og håber det, specielt med alle CFC karantænerne.Tom_Jorsal skrev:Synes sgu også det er meget fedt med et hold på hjemmebane og at den passive seer får en mere uforudsigelig kamp, end hvis Real havde vundet.
Mr Suarez Is Not A Racist!
-
- Geografisk sted: danemark
Og BadstuberMr.Kop skrev:Gustavo og Alba.Thommo skrev:Absolut overhovedet ikke enig, ofte har engelske hold det godt mod spanske hold, Tror personligt CFC havde en større chance mod RM. Jeg ser BM som klar vinder, og håber det, specielt med alle CFC karantænerne.Tom_Jorsal skrev:Synes sgu også det er meget fedt med et hold på hjemmebane og at den passive seer får en mere uforudsigelig kamp, end hvis Real havde vundet.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Okay, håber at gult slettes før finalen for eftertiden, rødt skal selvfølgelig stadig give karantæne. Men det er sgu lidt træls at der er tilsammen 5-6 karantæner, i årets finale.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
Det er da kun fair. De har samlet nok kort sammen til at få karantæne. Ergo så skal de sidde ude i den kamp.
De får jo nulstillet kortene efter gruppespillet.
De får jo nulstillet kortene efter gruppespillet.
Ja så de skal fedte sig gennem semi´erne, og spekulere i at få et 3. gult i 1. semi hvis man fører stor så man sidder over i 2. semi. Synes det er hovedløst med disse "gule-kort-karantæner" i finalen, som det er nu er det vel 6-7 stykker der er ude, og vil man ikke have de bedste i finalen?
Det er til gult, ergo ikke så galt set fra dommerens vinkel.
Det er til gult, ergo ikke så galt set fra dommerens vinkel.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
Sv: Dagens Kampe
Jeg synes nu det er fair nok. Ellers ville de sidste minutter i en semifinale jo ende med en masse frispark for at stoppe modstanderne. Det bliver noget rod.
In about 30 mins time, Sergio Ramos' penalty will collide above the Indian ocean with Charlie Adam's.
Www.sickipedi.org der er mange, mange flere om det straffespark. Der er dog en enkelt usmagelig "joke" et stykke henne. Noget med Chelsea ikke vil være det eneste engelske hold der vil "burn" i Munchen... Den har dog fået utroligt mange points...
Plus de sædvanlige pædofili jokes osv som sickipedia altid er fyldt med.
In about 30 mins time, Sergio Ramos' penalty will collide above the Indian ocean with Charlie Adam's.
Www.sickipedi.org der er mange, mange flere om det straffespark. Der er dog en enkelt usmagelig "joke" et stykke henne. Noget med Chelsea ikke vil være det eneste engelske hold der vil "burn" i Munchen... Den har dog fået utroligt mange points...
Plus de sædvanlige pædofili jokes osv som sickipedia altid er fyldt med.
Vi bliver ikke enige, jeg skrev tidlige røde selvfølgelig skal holde folk fra finalen, men gult i en enkelt semifinale kamp, gør at man ikke kan optræde i finalen, bittert, og ikke fair som jeg ser det.
At 5 eller er det 10? gule giver karantæne i PL, kan jeg heller ikke se fornuften i. Gult er advarsel, om at næste gang koster det altså makker, i samme kamp forståes.
Der er ofte meget tænding sidst i CL kampene, hvad 6-7 karantæner vidner om, derfor bør alt andet end rødt i semi, slettes. Men har intet at sige i korruptions organisationen, der er kendt som uefa.
At 5 eller er det 10? gule giver karantæne i PL, kan jeg heller ikke se fornuften i. Gult er advarsel, om at næste gang koster det altså makker, i samme kamp forståes.
Der er ofte meget tænding sidst i CL kampene, hvad 6-7 karantæner vidner om, derfor bør alt andet end rødt i semi, slettes. Men har intet at sige i korruptions organisationen, der er kendt som uefa.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Bad Luck Brian strikes again...Johnson skrev: