Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » fredag, 27. jul, 2012 21:35

Stephenson skrev:Er nu sådan jeg læser det :-) Men fred være med det. Gad faktisk godt vide hvordan CFC´s fans har det med sagen. Kan huske at bølgerne gik pænt højt blandt vores fans, under Suarez sagen...
Jeg kan hilse fra en Chelseafan jeg kender, der bare er forundret over hvorfor alt sådan noget overhovedet skal tages i offentligheden og i retssalene. Og jeg har det på samme måde. Det burde aldrig komme så vidt, og det skulle bare udreddes mellem de to involverede parter.
Fan af Manchester United

Stephenson

Indlæg af Stephenson » fredag, 27. jul, 2012 21:40

AllanShore skrev:
Stephenson skrev:Er nu sådan jeg læser det :-) Men fred være med det. Gad faktisk godt vide hvordan CFC´s fans har det med sagen. Kan huske at bølgerne gik pænt højt blandt vores fans, under Suarez sagen...
Jeg kan hilse fra en Chelseafan jeg kender, der bare er forundret over hvorfor alt sådan noget overhovedet skal tages i offentligheden og i retssalene. Og jeg har det på samme måde. Det burde aldrig komme så vidt, og det skulle bare udreddes mellem de to involverede parter.
Har det til dels på samme måde. Ender med at spillerne slæber hinanden i retten/melder modspillere til diverse forbund, konstant og hele tiden.
Hvis den verbale del i top fodbold, bare tilnærmelsesvis ligner hvad der foregår i seriebold, samt de helt lave rækker i Danmark, skulle flere spillere jo side i fængsel for trusler med mere ;-)

På den anden side, racisme er sgu ikke okay!

Chris R.

Indlæg af Chris R. » lørdag, 28. jul, 2012 17:00

Stephenson skrev:
Chris R. skrev:(/Konspirationsteori on)Tror næppe det er tilfældigt at FA venter med at sigte John Terry til den dag OL starter, så nyheden "forsvinder" mens alle i England er optaget af OL. (/konspirationsteori off)
Kan ikke bestemme mig for om jeg håber han får en lang karantæne eller ingen karantæne. På den ene side er han en c**t af rang (kan faktisk ikke komme i tanke om en mere usympatisk fodboldspiller), men på den anden side er han faldet så meget i niveau at jeg tvivler på hvor stor en svækkelse en evt. karantæne ville være for Chelsea.
Hvad har hans niveau eller personlighed at gøre med om han skal få karantæne eller ej?
Synes at sagen er ganske klar. Straffen, ud fra hvad FA tidligere har givet, skal være på mindst 12 spilledage.
Tager ikke stilling til hvad han burde få, da jeg ingen kendskab har til FA's regler i sådanne situationer. Siger kun HVIS han skulle få en stor straf ville det imo ikke betyde det store sportsligt for Chelsea, men helt sikkert give Terry en lærestreg.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 29. jul, 2012 12:36

http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... nuri-sahin

Hvis Arsenal får hentet Carzola og Sahin, så bliver de ualmindelig giftige i år. Vi bliver nødt til snart at melde os på banen med transfers, ellers bliver vi hægtet fuldstændig af.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 30. jul, 2012 17:53

Nåå, jamen så er Rio Ferdinand blev anklaget af Ferguson Association for brugen af Choc Ice.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 30. jul, 2012 18:00

AllanShore skrev:Nåå, jamen så er Rio Ferdinand blev anklaget af Ferguson Association for brugen af Choc Ice.
Hvis ikke det var fordi, det efterhånden var så grotesk, så var det jo lige før, at det var sjovt. Og selvom jeg synes, det er alletiders, at ManU nu selv kommer en smule gennem den samme mølle, som de trak Suarez igennem, så mener jeg dog alligevel, at der er gået gået over-sensitivitet, over-politisk-korrekthed og over-absurditet i det hele efterhånden.

Vi lever i en fornærmelseskultur, og ManU og i særdeleshed Ferguson forstår at lukrere på det og spille rollen som forfulgte ofre. Og i øvrigt også Gareth Bale.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » mandag, 30. jul, 2012 19:40

Godt nok en smule mærkelig strategi fra Chevrolets side først at lave en aftale med Liverpool for derefter at annoncere et hovedsponsorat af ManU :roll:

http://www.sporten.dk/fodbold/chevrolet ... ted-aftale

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 30. jul, 2012 21:05

SaibotDK skrev:Godt nok en smule mærkelig strategi fra Chevrolets side først at lave en aftale med Liverpool for derefter at annoncere et hovedsponsorat af ManU :roll:

Hvorfor? Liverpool er på amerikanske hænder og stadig et af de største fodboldbrands i verden, mens United er det nok største fodboldbrand der findes. De kan som virksomhed ikke tillade sig at tænke i følelser. Især ikke når der er stor potential markedsføring i sigte.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 30. jul, 2012 21:32

Latterligt af Chevrolet. Hvad skal jeg så gøre med min Spark?!?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 30. jul, 2012 21:37

Arda skrev:Latterligt af Chevrolet. Hvad skal jeg så gøre med min Spark?!?
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 30. jul, 2012 21:40

Problemet er, at det er en fandens dejlig lille bil..!..Og den er tilmed rød..! Man har vel stil. 8-)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » mandag, 30. jul, 2012 21:44

Spark den ud?

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 30. jul, 2012 22:10

Cynwal skrev:
Billede
:lol:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 30. jul, 2012 22:24

Thommo skrev:
Cynwal skrev:
Billede
:lol:
Cynwal er i topform på billedfronten i dag!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » tirsdag, 31. jul, 2012 00:34

SaibotDK skrev:Godt nok en smule mærkelig strategi fra Chevrolets side først at lave en aftale med Liverpool for derefter at annoncere et hovedsponsorat af ManU :roll:

Nu lavede Chevrolet faktisk en lignende aftale med Scum, som den de lige har indgået med os ganske få dage før vi selv gjorde det, så rækkefølgen hedder faktisk Scum aftale-> Liverpool aftale-> ny Scum aftale. Er også enig i, det virker lidt mærkeligt.
Senest rettet af Styf tirsdag, 07. jul, 2015 17:53, rettet i alt 1 gang.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Besvar