Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
For ***** Leighton Baines er klasse, han må gerne tage turen over Stanley park
Meget fornuftig kamp fra de bitre, det skal de altså have. Fellaini var ustyrlig idag og resultatet var vel i den grad fortjent.
Dejligt at se flere af de store smide points i første runde!
Dejligt at se flere af de store smide points i første runde!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
- JudgeArdaStudge
Fryd! 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg kan ikke huske at jeg har set en United kamp, hvor der ikke er blevet lagt mindst 4 minutter til hvis de har været bagud - man kunne da også se desperationen hos portvinstuden, da han indså at det nok ikke ville lykkes at få det udlignende mål på trods af skandaløst lang tillægstid....
De fik heldigvis ikke deres ufortjente "fergie" mål i slutminutter!
Fortjent sejr til Everton. United havde ikke luret: Carrick < Fallaini !
Fortjent sejr til Everton. United havde ikke luret: Carrick < Fallaini !

You'r Never Walk Alone. ///
Mega fryd..

- JudgeArdaStudge
Var vi ikke også vidne til et straffespark til Manures blå bysbørn i går, dømt af ingen RINGERE end Howard Webb?mortenbak skrev:Jeg kan ikke huske at jeg har set en United kamp, hvor der ikke er blevet lagt mindst 4 minutter til hvis de har været bagud - man kunne da også se desperationen hos portvinstuden, da han indså at det nok ikke ville lykkes at få det udlignende mål på trods af skandaløst lang tillægstid....
Verden er af lave!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det bedste var ham som kastede bolden på evra 2 gange i træk
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Enrique og Adam i bytte, og 5-7mill oveni for min skyld hvis det skal til.JimmyR skrev:For ***** Leighton Baines er klasse, han må gerne tage turen over Stanley park
Verden er smask fuld af hyklere....
- JudgeArdaStudge
Det må jeg lige få set ved en given lejlighed. Så desværre ikke kampen.mig_der skrev:Det bedste var ham som kastede bolden på evra 2 gange i træk
Bold dreng eller huh? uanset hvad giver det kredit, i min bog, Evertonian eller ejmig_der skrev:Det bedste var ham som kastede bolden på evra 2 gange i træk
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Episoden med Evra er lige her: http://www.101greatgoals.com/gvideos/ba ... rton-fans/
Kvaliteten er dog ikke super skarp, men man er ikke i tvivl om hvad der sker.
Iøvrigt godt kastet første gang, at han lige får spillet bande på ham-.
Klasse, ulempen for den blå fan, er vel at han anklages for racisme. fergie sætter maskineriet igang, og bum. Livstids karantæneCallesen skrev:Episoden med Evra er lige her: http://www.101greatgoals.com/gvideos/ba ... rton-fans/

Håber jeg tager sorgerne på forskud.
-
Du tager fejl - havde det være på Anfield så havde der været livstids karantæne, og LFC skulle spille 10 kampe uden tilskuere, Suarez ude resten af sæsonen, og en udvisning til Gerrard fordi en tilskuer bragte "spillet i miskredit"......Thommo skrev:Klasse, ulempen for den blå fan, er vel at han anklages for racisme. fergie sætter maskineriet igang, og bum. Livstids karantæneCallesen skrev:Episoden med Evra er lige her: http://www.101greatgoals.com/gvideos/ba ... rton-fans/
Iøvrigt godt kastet første gang, at han lige får spillet bande på ham-.![]()
Håber jeg tager sorgerne på forskud.
Men fedt af Evertonian'en - rigtig fedt, mon ikke han har rødt blod i familien også?