Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
WBA-hvor langt tror I at de når?
Man kan næsten ikke lade være med at tænke, om vi lod en (for) god mand gå? Ved godt han vist gik selv, sådan som jeg husker det, men havde vi insisteret kunne man måske have beholdt Clarke i en eller anden funktion.
Man kan næsten ikke lade være med at tænke, om vi lod en (for) god mand gå? Ved godt han vist gik selv, sådan som jeg husker det, men havde vi insisteret kunne man måske have beholdt Clarke i en eller anden funktion.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
De går i stå inden juleprogrammet og dumper ned på en 8-10 plads. det var helt grotesk de vandt i dag og jeg tror simpelthen ikke på de kan blive ved med at være så heldige.jesper skrev:WBA-hvor langt tror I at de når?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ja, der var lidt stolpe ind, må man sige (og fumlemål og illusoriske straffespark).Emmy skrev:De går i stå inden juleprogrammet og dumper ned på en 8-10 plads. det var helt grotesk de vandt i dag og jeg tror simpelthen ikke på de kan blive ved med at være så heldige.jesper skrev:WBA-hvor langt tror I at de når?
Apropos det straffespark Ridgewell tilkæmper sig ved at lade sig falde ned over Adam Johnsons fremstrakte ben. Klart film, hvilket Michael Schäfer af en eller anden grund kun modstræbende også mener. Men "han [Adam Johnson] skal heller ikke lade Ridgewell få muligheden for at gøre det" fremturder Schäfer med reference til Adams rigtignok satsede glidende tackling, som imidlertid først og fremmest er tænkt (og udført) som en "skyggen" mod et potentielt indlæg fra Ridgewells side.
Har I nogensinde hørt Schäfer kritisere modstandere for at give Suarez mulighed for at filme? Ikke rigtigt vel.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Schäfer er en klaphat. I en anden episode hvor Long fik gult for film, synes han det var fremragende set af dommeren. Lige indtil han så den i langsom gengivelse, så var det en fejldom og Long burde have haft frispark! Og så var det straffe WBA fik forærende en umådeligt ringe beslutning af Dean. Ikke at det er specielt overraskende...Rasmus skrev:Ja, der var lidt stolpe ind, må man sige (og fumlemål og illusoriske straffespark).Emmy skrev:De går i stå inden juleprogrammet og dumper ned på en 8-10 plads. det var helt grotesk de vandt i dag og jeg tror simpelthen ikke på de kan blive ved med at være så heldige.jesper skrev:WBA-hvor langt tror I at de når?
Apropos det straffespark Ridgewell tilkæmper sig ved at lade sig falde ned over Adam Johnsons fremstrakte ben. Klart film, hvilket Michael Schäfer af en eller anden grund kun modstræbende også mener. Men "han [Adam Johnson] skal heller ikke lade Ridgewell få muligheden for at gøre det" fremturder Schäfer med reference til Adams rigtignok satsede glidende tackling, som imidlertid først og fremmest er tænkt (og udført) som en "skyggen" mod et potentielt indlæg fra Ridgewells side.
Har I nogensinde hørt Schäfer kritisere modstandere for at give Suarez mulighed for at filme? Ikke rigtigt vel.
Til Michael Schäfers forsvar, så kan han prale med at det kun er Mark Strudal der er dårligere end ham som medkommentator.Rasmus skrev: Ja, der var lidt stolpe ind, må man sige (og fumlemål og illusoriske straffespark).
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Fraregnet den nu (af samme grund) forhenværende Thomas Helveg.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
Thomas Ince har endnu en gang scoret for Blackpool. 11 mål i Championship må siges at være ganske imponerende.
Jeg har ikke set ham spille siden tiden i Liverpool, men noget kunne da tyde på, at han har rykket sig gevaldigt siden.
Jeg har ikke set ham spille siden tiden i Liverpool, men noget kunne da tyde på, at han har rykket sig gevaldigt siden.
Hvad endte diskussionen ? Jeg spolede hurtigt frem efter ca 100 indlæg.....

Jeg vandtmortenbak skrev:Hvad endte diskussionen ? Jeg spolede hurtigt frem efter ca 100 indlæg.....

Verden er smask fuld af hyklere....
Der er U21-kamp på Eurosport mod Dortmund, hvis det har interesse. Kampen er lige startet.
Og vi er næsten lige kommet foran 1-0. Målscorer: Conor Coady, selvom det ligner lidt et selvmål.
Desuden synes jeg virkelig Ibe er spændende. Der er lidt Sterling over ham.
Desuden synes jeg virkelig Ibe er spændende. Der er lidt Sterling over ham.
Og 2-0. Coady igen - på straffe denne gang.
Noget tyndt straffe, men vi styrer kampen fuldstændigt og fører fortjent. Pelosi, Ibe og Adorján ser virkelig spændende ud. Specielt Ibe, ham og Sterling på hver sin kant om et par ville ikke være dårligt!
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Sv: Dagens Kampe
Tyndt som i film eller der er meget lidt kontakt? En kammerat har lige skrevet at nu filmer talenterne også til mig
Der var i hvert fald ikke kontakt