Ja, fordi han lader benet hænge i bedste Bale-stil.Aarde skrev:Man så det komme så snart han tog bolden i hænderne. Der er bare intet, der vil lykkes for Torres i Chelsea.Nicoen skrev:Åhh Torres.
Mener I det? Der er da klar kontakt mellem Torres' ben og Steua-spillerens ryg.LarsU skrev:Der var da langt fra straffe.Nicoen skrev:Jeg ved ikke hvad de dommere laver. Jeg tror ikke jeg nogensinde har set dem lave noget som helst.Aarde skrev:Did Torres just... score?
EDIT: Og hvordan fik han ikke et straffe der? Det er utroligt gang på gang at se billeder af bagliniedommere, der står en meter fra en situation, og overser de mest åbenlyse kendelser.
Dog synes jeg ikke der var straffe, selvom det i første omgang så sådan ud.
Og nu har han så brændt et straffe, ham Torres. Så røg den selvtillid, han ellers lige havde fået...
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Jeg synes det ser ud til at Torres søger kontakten ved at hænge benet og føre det mod forsvarsspillerens ryg.Aarde skrev:Man så det komme så snart han tog bolden i hænderne. Der er bare intet, der vil lykkes for Torres i Chelsea.Nicoen skrev:Åhh Torres.
Mener I det? Der er da klar kontakt mellem Torres' ben og Steua-spillerens ryg.LarsU skrev:Der var da langt fra straffe.Nicoen skrev:Jeg ved ikke hvad de dommere laver. Jeg tror ikke jeg nogensinde har set dem lave noget som helst.Aarde skrev:Did Torres just... score?
EDIT: Og hvordan fik han ikke et straffe der? Det er utroligt gang på gang at se billeder af bagliniedommere, der står en meter fra en situation, og overser de mest åbenlyse kendelser.
Dog synes jeg ikke der var straffe, selvom det i første omgang så sådan ud.
Og nu har han så brændt et straffe, ham Torres. Så røg den selvtillid, han ellers lige havde fået...
Det er så skuffende at Liverpool ikke tog EL mere seriøst. Jeg ved godt man stillede med stærkeste, men man burde alligevel slå Zenit.
Hvis du vinder EL, får du en kamp mod Barcelona i Super Cuppen. Hvor fedt ville det have været for dette hold og Liverpool-tilhængerne.
Hvis du vinder EL, får du en kamp mod Barcelona i Super Cuppen. Hvor fedt ville det have været for dette hold og Liverpool-tilhængerne.
Hent Shelvey tilbage!
det tror jeg også det er for mig, og har været med fra starten.AndreasN skrev:Hvad fanden snakker du om? Fodbold og politik har INTET med hinanden at gøre!Aquilani4 skrev:Fodbold er følelser, og politik er også en af del af fodbold!
Det er helt fair at Lazio hylder deres politiske fortid med Benito, som var stor fan af klubben etc.
Det er også fair at St. Pauli og Livorno hylder kommunismen.
Tænk hvis alle klubber var sjælløse som Wigan og HB Køge. Jeg ville droppe sporten.
Hylder ved at heile? Det er det mest idiotiske, jeg til dato har læst på forum.
Verden er smask fuld af hyklere....
Juventus-Dortmund
Malaga-Barcelona
Bayern-Galatasaray
Real Madrid-PSG
Det her bliver lodtrækningen, jeg er sikker på at jeg får halvdelen ret.
Malaga-Barcelona
Bayern-Galatasaray
Real Madrid-PSG
Hent Shelvey tilbage!
Som Belloni også skrev tidligere er det en gammel romersk hilsen. Mussolini tog den så op igen, fordi han ville kopiere romerrigets storhed. Senere blev det også en nazistisk hilsen.AndreasN skrev:Jeg forbinder det at heile med at være nazist. Jeg er godt klar over, at fascisme er noget andet, men deres hilsen er vist også noget anderledes end at heile.
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Vi har sagt det før herinde, og gør det så igen.Aquilani4 skrev:Lazio spiller i aften mod Stuttgart for tomme tribuner i Rom bare fordi de heilede. Hvor er UEFA til grinLad nu fans vise deres følelser FFS.
Jeg regner i øvrigt med både at Tottenham Hotjews og Chelsea går videre, pisse ærgeligt at Liverpool smed det i sidste runde, ellers kunne man have fået nogle gode euroæiske kampe i foråret mod et engelsk hold.
Vi vil ikke se den slags nedladne religiøse bemærkninger herinde!
At du så åbenbart også syntes du er i orden at heile, kan jeg også kun tage stærkt afstand fra.
Du fik ikke ret i nogen:Aquilani4 skrev:Juventus-Dortmund
Malaga-Barcelona
Bayern-Galatasaray
Real Madrid-PSG
Málaga-Dortmund
Real Madrid-Galatasaray
PSG-Barcelona
Bayern-Juventus
Der er i øvrigt - som noget nyt - en ny lodtrækning forud for semifinalen.
-
Så Dortmund, Real, Bayern og Barca, der meget muligt kan være i puljen til semifinalerne. Det kunne vel ikke være meget mere publikumsvenligt, selvom man selvfølgelig savner Manchester United.
Fan af Manchester United
Tror Juventus går videre.
Den lader vi så lige stå et øjeblik......AllanShore skrev:Så Dortmund, Real, Bayern og Barca, der meget muligt kan være i puljen til semifinalerne. Det kunne vel ikke være meget mere publikumsvenligt, selvom man selvfølgelig savner Manchester United.

Skulle vi nu ikke lige passe på med de generelle betragtninger?AllanShore skrev:Så Dortmund, Real, Bayern og Barca, der meget muligt kan være i puljen til semifinalerne. Det kunne vel ikke være meget mere publikumsvenligt, selvom man selvfølgelig savner Manchester United.

Men det bliver godt nok nogle spændende kampe. Især de to sidste er jo ren dynamit. Málaga tror jeg også godt kunne volde Dortmund problemer, selvom tyskerne selvfølgelig er storfavoritter til at avancere. Real Madrid-Galatasaray bliver som de eneste møder næppe ret spændende.
-
EL-kvartfinalerne:
Chelsea-Rubin Kazan
Tottenham-Basel
Fenerbahce-Lazio
Benfica-Newcastle
Chelsea-Rubin Kazan
Tottenham-Basel
Fenerbahce-Lazio
Benfica-Newcastle
Fint at Chelsea skal en tur til Rusland. Lad os så håbe de taber snævert, i første opgør på broen, så de skal have alle kanonerne med i en hård kamp i Rusland.AJ skrev:EL-kvartfinalerne:
Chelsea-Rubin Kazan
Tottenham-Basel
Fenerbahce-Lazio
Benfica-Newcastle

Lodtrækningen gør vel samtidig ikke Spurs til mindre favoritter til titlen?