Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Er ret imponeret af Gündoğan. Synes altid han skiller sig godt af med bolden, og tilbyder sig altid til boldholder.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- TomViolence
- Alder: 36
Tak for fodboldlektionerne, men i min optik er der en forskel på om man vil tage de nødvendige løb der kræves i en kamp, og så at tage den faste rolle som hhv. Benzema og Higuaín har; som Ronaldos side-kick om man vil.AllanShore skrev:Hvis man ikke gider at tage de nødvendige løb, så er man, undskyld jeg siger det, for det retter sig jo så bl.a. mod Suarez, en stor egoist. Fodbold er et holdspil, og i sidste ende er det ikke de enkelte præstationer der tæller, men hvad holdet opnår sammen.
Men AllanShore, det er også helt okay at være uenige en gang i mellem.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Det er da lidt at negligere deres roller når man bare kalder dem lokkeduer eller distraheringer til fordel for Ronaldo.
Fan af Manchester United
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Tillykke Dortmund.
p.s. jeg tror Sahin er glad for at være tilbage
p.s. jeg tror Sahin er glad for at være tilbage

havde oddset real til at vinde med 0 -1 i handicap. 2.14 odds..
det virkede som en god ide før kampen men efter 80 min troede jeg næsten ikke på det.
det virkede som en god ide før kampen men efter 80 min troede jeg næsten ikke på det.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hold kæft hvor er Ramos et svin med alle de albuer!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Det har indtil videre været nogle rigtige underholdende kampe i semifinalerne, hvilket er lidt besynderligt, når man tænker på, at kampens betydning ofte resulterer i en meget taktisk affære.
Av, det var lave odds. Jeg fik den til odds 2,60 med danske spil.Wormie skrev:havde oddset real til at vinde med 0 -1 i handicap. 2.14 odds..
Ja han spiller så hård overfor modstanderen, men når han selv bliver rørt lægger han sig ned som om han er blevet skudt. Kunne ikke lade være med at grine af ham i går.YNWA! skrev:Hold kæft hvor er Ramos et svin med alle de albuer!
Hvorfor fanden havde Real Madrid sat Peter Møller på banen i stedet for Ramos?
Fuldt fortjent at Dortmund gik videre.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, men puuuha, hvor det strammede til sidst. Tør slet ikke tænke på hvordan det kunne være gået hvis RM havde scoret på en af deres kæmpechancer først i kampen. Så havde Dortmund næppe overlevet stormløbet.Melo19 skrev:Hvorfor fanden havde Real Madrid sat Peter Møller på banen i stedet for Ramos?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
I aften sker der et fodbold mirakel som ikke er set før. Barcelona scorer to mål i første halvleg og sætter et hårdt tryk på Bayern, der i midten af 2. halvleg får en mand smidt ud. Messi scorer 2 til sidst i kampen og den ryger i forlængelse, hvor Pedro bliver matchvinder. Så ved I det!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Giv mig lige nogle lottotal fra i dag også!Jesper skrev:I aften sker der et fodbold mirakel som ikke er set før. Barcelona scorer to mål i første halvleg og sætter et hårdt tryk på Bayern, der i midten af 2. halvleg får en mand smidt ud. Messi scorer 2 til sidst i kampen og den ryger i forlængelse, hvor Pedro bliver matchvinder. Så ved I det!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.