Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » mandag, 13. maj, 2013 22:38

Zaha sender Palace i finalen med to dåser.

Flot lige at sende sit hold (Næsten) i PL, inden man skifter klub.
Billede

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » mandag, 13. maj, 2013 22:57

Skuffende at United henter ham. Under ham ingen succes på det MØGHOLD.
Hent Shelvey tilbage!

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » tirsdag, 14. maj, 2013 20:15

til de interesserede: der er liverpool u21 mod manu u 21 lige nu en kamp der afgør hvem der skal i finalen mod tottenham og det er nemt at finde stream til at se den :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

jensemand

Indlæg af jensemand » tirsdag, 14. maj, 2013 20:22

man u fik lige et noget tyndt straffespark og scorede på det.. så kender man dem igen selv på det niveau -_-

god aflevering til angriberen men synes det er fair kamp om bolden og så skvatter han i kampen og får straffe.. meget tyndt efter min mening.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 14. maj, 2013 20:56

I fraværet af Wilshere har Arsenal så ikke en bedre spiller centralt end Ramsey? Synes virkelig han er middelmådig.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » tirsdag, 14. maj, 2013 21:03

Jeg synes, han gør det godt på den defensive midtbane. Hans løbearbejde er helt enormt. Den store offensive stjerne bliver han nok aldrig, men det er i hvert fald ikke fysisk, han har taget skade af Shawcross-tacklingen.

En afløser for Wilshere er han dog ikke. Det har du ret i. Men mon så ikke bare Rosicky og Arteta overtager nogle af de opgaver, der normalt varetages af Wilshere?

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » tirsdag, 14. maj, 2013 21:31

Hvor er jeg egentlig vild med Shaun Maloney. Synes virkelig han er dygtig, og klar Wigans bedste spiller (måske sammen med Mcharty (?) og Kone), og at han så også lige scorer mod Arsenal tæller opad ! Kom så Wigan!!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 14. maj, 2013 21:34

Shaun Maloney og Callum McManaman er i den grad to spillere, man burde holde øje med. Det er respektfuldt, hvis Wigan bliver op, selvom jeg tidligere har ytret, at jeg ikke har noget i mod, at de rykker.

Ærgerligt, at vores u/21 drenge får en ordentligt røvfuld - har ellers Wigan til odds 8. ;-)
Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 14. maj, 2013 21:38

AJ skrev:Jeg synes, han gør det godt på den defensive midtbane. Hans løbearbejde er helt enormt. Den store offensive stjerne bliver han nok aldrig, men det er i hvert fald ikke fysisk, han har taget skade af Shawcross-tacklingen.

En afløser for Wilshere er han dog ikke. Det har du ret i. Men mon så ikke bare Rosicky og Arteta overtager nogle af de opgaver, der normalt varetages af Wilshere?
Men han er jo netop ikke defensiv midtbanespiller. Han udfylder en rolle som boks til boks spiller, hvor han dog intet tilbyder offensivt.

Han løber meget, men han løber sandelig også mange meter på grund af, at han træffer nogle hovedløse beslutninger, hvor han får lukket sig inde i et hjørne.

I mine øjne slet ikke god nok til at spille rollen som balancespiller. I hvert fald ikke på et hold, der ønsker at spille med i toppen af ligaen.

Jeg ser helst, at Arsenal snupper den sidste CL billet, da jeg synes Levy og co i den seneste årrække har formået at få meget ud af utrolig få midler. CL fodbold ville styrke deres position yderligere.

jensemand

Indlæg af jensemand » tirsdag, 14. maj, 2013 21:56

jacobq skrev:Hvor er jeg egentlig vild med Shaun Maloney. Synes virkelig han er dygtig, og klar Wigans bedste spiller (måske sammen med Mcharty (?) og Kone), og at han så også lige scorer mod Arsenal tæller opad ! Kom så Wigan!!
hvorfor holder du med Wigan?

jeg ville under normale omstændigheder gøre det samme men håber som ind i helvede at arsenal snupper chl i stedet for tottenham så jeg ser meget gerne arsenal tage den her også selvom det så betyder wigan rykker ned.

jacobq

Indlæg af jacobq » tirsdag, 14. maj, 2013 22:16

jensemand skrev:
jacobq skrev:Hvor er jeg egentlig vild med Shaun Maloney. Synes virkelig han er dygtig, og klar Wigans bedste spiller (måske sammen med Mcharty (?) og Kone), og at han så også lige scorer mod Arsenal tæller opad ! Kom så Wigan!!

jeg ville under normale omstændigheder gøre det samme men håber som ind i helvede at arsenal snupper chl i stedet for tottenham så jeg ser meget gerne arsenal tage den her også selvom det så betyder wigan rykker ned.
Jeg hader Arsenal - spørg mig ikke hvorfor, men har aldrig brudt mig om dem.

Derudover kan jeg godt lide Roberto Martinez og Shaun Maloney. Jeg er desuden splittet i hvem jeg håber hapser den sidste CL plads. Man kunne nemlig håbe, at Arsenal ville blive det nye Liverpool, hvis de for en gangs skyld misser CL kvalen.

jensemand

Indlæg af jensemand » tirsdag, 14. maj, 2013 22:20

jacobq skrev:
jensemand skrev:

Jeg hader Arsenal - spørg mig ikke hvorfor, men har aldrig brudt mig om dem.

Derudover kan jeg godt lide Roberto Martinez og Shaun Maloney. Jeg er desuden splittet i hvem jeg håber hapser den sidste CL plads. Man kunne nemlig håbe, at Arsenal ville blive det nye Liverpool, hvis de for en gangs skyld misser CL kvalen.
tja det kan du selvfølgelig sige at man kunne håbe på. Jeg håber bare tottenham får svært ved endnu en gang at holde på bale og dermed bliver svækkede en smule til næste år.

Jeg er helt vild med Martinez og har fin sympati for Wigan men jeg bryder mig omvendt slet ikke om tottenham.. tror det er pga alle de dobbeltmoralske bale fanboys men er ikke helt sikker kan bare mærke en afsky for dem ligesom jeg kan med man u det er lidt spøjst.

men interessant tanke mht arsenal det kunne man da håbe hvis det skulle ske men det ser det ikke umiddelbart ud til ;)

Brugeravatar
Aquilani4

Indlæg af Aquilani4 » tirsdag, 14. maj, 2013 22:22

F*ck off Arsenal.

Håber at de smider det hele i N'castle.

De er ved at udvikle sig til en lille klub, som tænker er mere optaget af 4. Pladser end pokaler
Hent Shelvey tilbage!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 14. maj, 2013 22:28

Maloney og Macca er måske de to spillere der pt trækker den største opmærksomhed. En spiller som Kone har dog også gjort det yderst fornuftig i denne sæson. Hurtig, fysisk stærk, rimelig teknik og ok i pasningsspillet. Han mangler dog lidt træfsikkerhed.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 14. maj, 2013 22:36

Aquilani4 skrev:F*ck off Arsenal.

Håber at de smider det hele i N'castle.

De er ved at udvikle sig til en lille klub, som tænker er mere optaget af 4. Pladser end pokaler
Og det er vi i hvert fald ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!

:shhh:
Liverpool Football Klopp

Besvar