Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
TomViolence
- Alder: 36
af TomViolence » onsdag, 05. jun, 2013 22:12
Skovdal skrev:1-0 Uruguay - Frankrig
Luis Suarez.
Det er helt underligt at læse, fordi jeg bliver ikke glad længere. Jeg har det virkelig som om, at han har forladt klubben.

Scouser by heart.
Siden 2009.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
rnh skrev:men helt ærligt så er Christian Eriksen alt for usynlig og jeg har så svært ved at se ham forstærke Liverpool..
Vi er enige, og følger heller ikke Ajax.
@jensemand hvem skal han(Eriksen) slå af, Steven og Downing må det stå imellem som jeg ser det, og Sturridge hvis Suarez bliver. Det bliver ikke let, men intet er umuligt. Ser hellere en der er "selvskrevet" til start 4´eren(offensiven)
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Thommo
jensemand skrev:
desuden hvis du mener england er bedre end spanien må du jo synes italien er det absolut bedste hold for de har da godt nok været england overlegne i mine øjne.
aqua synes ikke dette, tør jeg godt påstå, england er verdens bedste hold og land gennem tiderne. Altid noget de intet vinder de næste 20-30 år, de er end ikke i top 5, i love it

Danmark et stort trofæ de sidste 25 år, england nada

F-R-Y-D

-
jensemand
- Geografisk sted: København S
- Alder: 34
af jensemand » onsdag, 05. jun, 2013 22:27
umiddelbart ville jeg sige gerrard om 2-3 år og indtil da downing eller henderson på den offensive midt og få ham til at spille med flydende pladser med coutinho. så det ville se sådan her ud:
-------------gerrard/eriksen/henderson--------Lucas/allen/henderson
eriksen/sturridge--------eriksen/coutinho/henderson-----------eriksen/coutinho
---------------------------sturridge/suarez
Der er bare nogen der skal se england fejle lidt mere før det går op for dem at de er ulideligt ringe til slutrunder, men det kan selvfølgelig også være en hård pille at sluge når man nu engang mener de er verdens bedste.. jeg har det lidt på samme måde når ballon d'or år på år går til messi når den jo selvfølgelig skulle gå til simon poulsen

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
Thommo
Aquilani4 skrev:GET IN.
England - Italy 1-0.

Og den sluttede 0-1 intet mindre end herligt, Lichtenstein-Malta i finalen, just saying
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » onsdag, 05. jun, 2013 23:19
Aquilani4 skrev:GET IN.
England - Italy 1-0.

Nu spørger jeg igen. Hvorfra kommer dit specielle forhold til England?
Og det skal ikke forstås flabet - jeg undrer mig blot.
Liverpool Football Klopp
-
jacobq
- Alder: 31
Aquilani4 skrev:Thommo skrev:Aquilani4 skrev:Spanien - England bliver finalen.
Link?
Mit bud.
Jake Butland er bedre end De Gea.
Det er bare surt at
Will Hughes og Wilshere ikke er med. De er bedre end
Thiago og Isco. Zaha er også World-Class, han skal bare lære at slippe bolden på det rigtige tidspunkt.
Huh?
-
Aquilani4
af Aquilani4 » torsdag, 06. jun, 2013 00:29
Wait and see. Will Hughes bliver bedre end både Isco og Thiago. Han kommer op på Iniesta-niveau. Han bliver vild.
Butland er en bedre målmand end De Gea, ja. Nu kommer han til Stoke. Kunne godt se ham blive fremtidens Liverpool-målmand om nogle år, når han får Premier League ind på kroppen.
Hent Shelvey tilbage!
-
Thommo
Aquilani4 skrev:Wait and see. Will Hughes bliver bedre end både Isco og Thiago. Han kommer op på Iniesta-niveau.
Vi snakkes ved om 5 år, gætter på (max)Danny Murphy niveua, ikke for at nedgøre Danny!. Hvorfor skulle han blive den bedste engelske spiller nogensinde...Det ville han jo blive med din tese. Du har nogle vilde postulater, og når man skyder med sprede hagl rammer man af og til. Tvivler dog på du rammer med det du har skrevet de sidste 3-4 måneder.Det er bare min mening, ikke gængs holdning

-
YNWA!
- Alder: 28
TomViolence skrev:Skovdal skrev:1-0 Uruguay - Frankrig
Luis Suarez.
Det er helt underligt at læse, fordi jeg bliver ikke glad længere. Jeg har det virkelig som om, at han har forladt klubben.

Men det er dog en klasse kasse han laver!
http://gerrard8fanpage.lockerdome.com/a ... /108016533
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
TomViolence
af TomViolence » torsdag, 06. jun, 2013 07:31
YNWA! skrev:TomViolence skrev:Skovdal skrev:1-0 Uruguay - Frankrig
Luis Suarez.

Men det er dog en klasse kasse han laver!
http://gerrard8fanpage.lockerdome.com/a ... /108016533
Det kan man sgu nok ikke komme uden om.

Scouser by heart.
Siden 2009.
-
Alonso
Der steg prisen lige 10 mio. pund. Hvornår begynder PSG og Monaco en budkrig?
-
henrik1
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Nøj hvor kunne jeg godt tænke mig at se Alaba fra Bayern/østrig hos Liverpool! Han plukker Sverige fuldkommen fra hinanden, ene mand! En venstreback på 20 år. Og han har også været suværen for Bayern i år.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » fredag, 07. jun, 2013 21:32
henrik1 skrev:Nøj hvor kunne jeg godt tænke mig at se Alaba fra Bayern/østrig hos Liverpool! Han plukker Sverige fuldkommen fra hinanden, ene mand! En venstreback på 20 år. Og han har også været suværen for Bayern i år.
Ditto. Men det er lidt svært at se hvad vi skulle kunne tilbyde ham, som Bayern ikke kan...

Senest rettet af
Sledgehammer lørdag, 08. jun, 2013 11:42, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Rasmus
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 43
henrik1 skrev:Nøj hvor kunne jeg godt tænke mig at se Alaba fra Bayern/østrig hos Liverpool! Han plukker Sverige fuldkommen fra hinanden, ene mand! En venstreback på 20 år. Og han har også været suværen for Bayern i år.
Ret skal være ret, så spiller Alaba nu også normalt på den centrale midtbane for Østrig. Det regner jeg også med, at han gjorde i aften? Om det så ikke nærmere understøtter din pointe frem for at underminere den er jeg til gengæld knap så sikker på.
Ligegyldigt hvad forbliver det - som ScouserTommy pointerer - jo nok alligevel ved drømmen.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man