Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Fantastisk af EFB.
Imponerende hvad de har præsteret i Europa.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Men knapt så imponerende hvad de præsterer i SAS Ligaen. Jeg har en lumsk fornemmelse af, at de kan komme til at betale en endog meget høj pris for den europæiske succes; som OB´er ved jeg af bitter erfaring, hvor skævt tingene kan gå, når international succes får et hold til at miste fokus ift den trivielle hjemlige dagligdag. I en række så jævnbyrdig som SAS Ligaen skal der ikke mange dårlige kampe til før man sidder i suppedasen.Robbie_God_Fowler skrev:Fantastisk af EFB.
Men indiskutabelt selvfølgelig, at det er superflot hvad de laver i EL.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Tottenham kommer ikke i top4 i år. Nærmest ikke engang top6. De er da så piv elendige. Sådan helt seriøst.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Hvad er det for en sang de synger med Suarez melodi?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Det kan da ikke umuligt Suarez sangen de synger på WHL selvom det lyder sådan, nogen der kan fortælle mig hvad spurs udgave af den går ud på?
phl skrev:Det kan da ikke umuligt Suarez sangen de synger på WHL selvom det lyder sådan, nogen der kan fortælle mig hvad spurs udgave af den går ud på?
De håber nok på de kan capture ham til Januar
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
En Europa League-kamp mod et moldovisk hold i en gruppe, man allerede er så godt som videre fra, kan vel knap tælle som empirisk grundlag for sådan en konklusion, kan det? Når det så er sagt, synes jeg heller ikke de imponerer stort til daglig, men de får pointene, og jeg kan ikke se hvorfor de - med den trup - i løbet af sæsonen ikke kun skulle blive bedre?LFC-Aaby skrev:Tottenham kommer ikke i top4 i år. Nærmest ikke engang top6. De er da så piv elendige. Sådan helt seriøst.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Man kan aldrig vurdere ud fra en kamp, men jeg kan seriøst ikke komme i tanke om en eneste god kamp Tottenham har spillet i år. 4 af sejrene er vel 1-0 hvor de har fået mål på straffespark, hvilket absolut ikke er overbevisende. Og ja de får pointene, men de kan vel ikke blive ved at få straffe til sidst???Rasmus skrev:En Europa League-kamp mod et moldovisk hold i en gruppe, man allerede er så godt som videre fra, kan vel knap tælle som empirisk grundlag for sådan en konklusion, kan det? Når det så er sagt, synes jeg heller ikke de imponerer stort til daglig, men de får pointene, og jeg kan ikke se hvorfor de - med den trup - i løbet af sæsonen ikke kun skulle blive bedre?LFC-Aaby skrev:Tottenham kommer ikke i top4 i år. Nærmest ikke engang top6. De er da så piv elendige. Sådan helt seriøst.
True that. Men de har godt nok vist sig talentfulde udi den disciplin.LFC-Aaby skrev:Og ja de får pointene, men de kan vel ikke blive ved at få straffe til sidst???
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Tottenham har sparket 13 straffespark i år, og scoret på 12 af dem korrekt?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Selvom jeg også synes det er imponerende, og godt gået af Esbjerg, så mener jeg de spiller meget rodet. Der er rigtig mange boldtab og teknisk synes jeg de mangler meget i tæmninger, afleveringer og driblinger på Europæisk niveau. Eneste to, jeg mener, der er klasse over resten af Esbjerg mandskabet, og derved også skiller sig gevaldigt ud, er Ankersen på højre back og HH Andreasen.Robbie_God_Fowler skrev:Fantastisk af EFB.
Tror ikke der går lang tid, får Ankersen er fast på det danske landshold, samt ikke længere er i Esbjerg. FCK eller udlandet henter ham indenfor en kort periode. Og for hans udvikling ikke skal stå stille, så har han godt af at kommer videre til et højere niveau, enten til Januar eller til sommer.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Lamela gav da rigtig fine prøver på sit talent, flere gange i kampen. Det var ham der overstrålede alle andre for Tottenham.Rasmus skrev:En Europa League-kamp mod et moldovisk hold i en gruppe, man allerede er så godt som videre fra, kan vel knap tælle som empirisk grundlag for sådan en konklusion, kan det? Når det så er sagt, synes jeg heller ikke de imponerer stort til daglig, men de får pointene, og jeg kan ikke se hvorfor de - med den trup - i løbet af sæsonen ikke kun skulle blive bedre?LFC-Aaby skrev:Tottenham kommer ikke i top4 i år. Nærmest ikke engang top6. De er da så piv elendige. Sådan helt seriøst.
Det synes jeg godt nok overhovedet ikke. Tværtimod. Kan godt ske jeg er decideret Tottenham sortseer, men jeg synes da han om nogen har skuffet enormt (også igår).Hekkem skrev:Lamela gav da rigtig fine prøver på sit talent, flere gange i kampen. Det var ham der overstrålede alle andre for Tottenham.Rasmus skrev:En Europa League-kamp mod et moldovisk hold i en gruppe, man allerede er så godt som videre fra, kan vel knap tælle som empirisk grundlag for sådan en konklusion, kan det? Når det så er sagt, synes jeg heller ikke de imponerer stort til daglig, men de får pointene, og jeg kan ikke se hvorfor de - med den trup - i løbet af sæsonen ikke kun skulle blive bedre?LFC-Aaby skrev:Tottenham kommer ikke i top4 i år. Nærmest ikke engang top6. De er da så piv elendige. Sådan helt seriøst.
Det er også fair nok, for Tottenham spillede generelt i godt i går - og har, som flere er inde på, ikke spillet godt hele sæsonen - men synes de aktioner der var vellykket fra Tottenhams side, kom fra Lamela, ud over det ganske fine langskud Christian Eriksen sendte af sted. Skal lige rettelig siges jeg ikke så det hele af første halvleg.LFC-Aaby skrev: Det synes jeg godt nok overhovedet ikke. Tværtimod. Kan godt ske jeg er decideret Tottenham sortseer, men jeg synes da han om nogen har skuffet enormt (også igår).
Rigtig nok at Lamela kiksede med flere ting, men han blev ved og prøve, hvor det lykkedes flere gange. Specielt til sidst.
Haha og jeg så kun første halvleg og så kun glimt af anden halvleg. Måske vi taler forbi hinandenHekkem skrev:Det er også fair nok, for Tottenham spillede generelt i godt i går - og har, som flere er inde på, ikke spillet godt hele sæsonen - men synes de aktioner der var vellykket fra Tottenhams side, kom fra Lamela, ud over det ganske fine langskud Christian Eriksen sendte af sted. Skal lige rettelig siges jeg ikke så det hele af første halvleg.LFC-Aaby skrev: Det synes jeg godt nok overhovedet ikke. Tværtimod. Kan godt ske jeg er decideret Tottenham sortseer, men jeg synes da han om nogen har skuffet enormt (også igår).
Rigtig nok at Lamela kiksede med flere ting, men han blev ved og prøve, hvor det lykkedes flere gange. Specielt til sidst.