Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 08. jan, 2014 11:09

Mysjkin skrev:Tre gange 1-2 til moyes og co. En sjov vane. Hvornår har de sidst tabt tre kampe i streg?
Er det exit moyes hvis de taber i weekenden?
Den slags må du ikke engang sige for sjov. Det må bare ikke ske at de fyrer Moyes, at han kom til Scum er det bedste der er sket for Liverpool i mange år... :lol:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » onsdag, 08. jan, 2014 12:09

ScouserTommy skrev:
Mysjkin skrev:Tre gange 1-2 til moyes og co. En sjov vane. Hvornår har de sidst tabt tre kampe i streg?
Den slags må du ikke engang sige for sjov. Det må bare ikke ske at de fyrer Moyes, at han kom til Scum er det bedste der er sket for Liverpool i mange år... :lol:
Arrhhh - Det er ikke kun godt! Det er lidt noget skidt, at de bitre blå har fået ansat en kapacitet som Martinez som manager. Han gør det fa.... godt. Meget skægt, for i øvrigt, at de to managers, som FSG/Henry var i realitetsforhandlinger med forrige sommer, nu er manager på hver sin side af Stanley Park.
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Liverbird

Indlæg af Liverbird » onsdag, 08. jan, 2014 12:39

Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Arrhhh - Det er ikke kun godt! Det er lidt noget skidt, at de bitre blå har fået ansat en kapacitet som Martinez som manager. Han gør det fa.... godt. Meget skægt, for i øvrigt, at de to managers, som FSG/Henry var i realitetsforhandlinger med forrige sommer, nu er manager på hver sin side af Stanley Park.
Billede
Måske skulle ledelsen i scum henvende sig til FSG og bede dem om assistance til at at udpege Moyes' efterfølger? ;)
Nej, Gud forbyde det! Lad dem have Moyes i fred.
YNWA

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 08. jan, 2014 12:57

Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Billede
Det kan du selvfølgelig have ret i. Men jeg foretrækker nu til enhver tid Everton som toprival fremfor Manure :P De kommer i det mindste fra den rigtige by :)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 50

Indlæg af Hekkem » onsdag, 08. jan, 2014 20:49

West Hams leje af Rodger Johnson virker som en rigtig god signing. Hvordan hulen han er faldet i unåde hos Wolverhampton er mig en gåde.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af APLFC » onsdag, 08. jan, 2014 21:15

Hekkem skrev:West Hams leje af Rodger Johnson virker som en rigtig god signing. Hvordan hulen han er faldet i unåde hos Wolverhampton er mig en gåde.
Han har også været lejet ud til Sheffield Wedensday i denne sæson. Han var ellers en af Wolves bedste spiller da de var i PL.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 08. jan, 2014 21:53

Alvaro Negredo er vist en af de to skarpeste angribere i PrL for tiden... :)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 08. jan, 2014 21:55

ScouserTommy skrev:Alvaro Negredo er vist en af de to skarpeste angribere i PrL for tiden... :)
Godt vi har en der er lidt skarpere så :)

Men ja, hold ferie hvor er han en god afslutter. Virkelig komplet angriber..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af APLFC » onsdag, 08. jan, 2014 22:01

Jeg må indrømme at han virklig har overasket mig. Negredo har scoret langt flere mål end jeg havde regnet med inden sæsonen. Hvis Negredo fortsætter denne form i foråret, så er han den klasseangriber Spanien har manglet de seneste par år.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 08. jan, 2014 22:26

thefugle skrev:
ScouserTommy skrev:Alvaro Negredo er vist en af de to skarpeste angribere i PrL for tiden... :)

Ja, den der medløbsflugter til 1-0, den kunne selv den anden af de to omtalte angribere næppe have lavet bedre :gunfire:

WHU er ganske vist ufatteligt ringe, men alligevel, når man kikker på hvordan City generelt dominerer sine modstandere på Etihad, så bliver vores 1-2 der for et par uger siden jo mere end respektabelt.

Apropos 1-2, så var det jo en kongekommentar, der blev leveret fra studiet inden kampen: "Manchester United marcherer, 1-2 1-2 1-2 ..." :lol: :clap: :aliboronz8:

Det bliver spændende at se hvor længe Big Sam holder i WHU. Keeperen er vel deres MoM, uden ham havde de været bagud med 0-8 nu. Virkelig nogle klasseredninger han har disket op med.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 08. jan, 2014 22:31

ScouserTommy skrev:
thefugle skrev:

Ja, den der medløbsflugter til 1-0, den kunne selv den anden af de to omtalte angribere næppe have lavet bedre :gunfire:

WHU er ganske vist ufatteligt ringe, men alligevel, når man kikker på hvordan City generelt dominerer sine modstandere på Etihad, så bliver vores 1-2 der for et par uger siden jo mere end respektabelt.

Apropos 1-2, så var det jo en kongekommentar, der blev leveret fra studiet inden kampen: "Manchester United marcherer, 1-2 1-2 1-2 ..." :lol: :clap: :aliboronz8:

Det bliver spændende at se hvor længe Big Sam holder i WHU. Keeperen er vel deres MoM, uden ham havde de været bagud med 0-8 nu. Virkelig nogle klasseredninger han har rystet op med.
De er utroligt skræmmende på etihad. Og Aguero og Fernandinho er ikke engang med.

Kan godt være bange på Barca's vejne at de kunne løbe ind i en lussing på Etihad. Og det ville være fedt imo
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Indlæg af Rasmus » onsdag, 08. jan, 2014 22:55

APLFC skrev:Jeg må indrømme at han virklig har overasket mig. Negredo har scoret langt flere mål end jeg havde regnet med inden sæsonen. Hvis Negredo fortsætter denne form i foråret, så er han den klasseangriber Spanien har manglet de seneste par år.
Ja, jeg ville i sommers også uden at blinke mene, at Tottenham havde lavet den klart bedste af de to handler, da Soldado og Negredo blev købt for ca. det samme (jeg har dog også set steder, hvor Negredos pris mentes at være lavere). Ligegyldigt hvad er der vist ingen tvivl om, hvem der ler nu.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Scherwin

Indlæg af Scherwin » torsdag, 09. jan, 2014 00:00

Negredo kostede 19.6 og soldado costede 26
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 09. jan, 2014 00:37

Rasmus skrev:
APLFC skrev:Jeg må indrømme at han virklig har overasket mig. Negredo har scoret langt flere mål end jeg havde regnet med inden sæsonen. Hvis Negredo fortsætter denne form i foråret, så er han den klasseangriber Spanien har manglet de seneste par år.
Ja, jeg ville i sommers også uden at blinke mene, at Tottenham havde lavet den klart bedste af de to handler, da Soldado og Negredo blev købt for ca. det samme (jeg har dog også set steder, hvor Negredos pris mentes at være lavere). Ligegyldigt hvad er der vist ingen tvivl om, hvem der ler nu.
Man kan så spørge sig selv om hvordan de havde klaret sig hvis de var røget til de modsatte klubber. Negredo har trods alt væsentligt bedre medspiller, og et mere harmonisk sammenspillet hold. Tjah det svært at sige :)

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 09. jan, 2014 07:50

Wormie skrev:Negredo kostede 19.6 og soldado costede 26
Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge hvordan du kom frem til, at samme ord skulle staves på to forskellige måder?
Fan af Manchester United

Besvar