Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 09. jan, 2014 08:20

thefugle skrev: Man kan så spørge sig selv om hvordan de havde klaret sig hvis de var røget til de modsatte klubber. Negredo har trods alt væsentligt bedre medspiller, og et mere harmonisk sammenspillet hold. Tjah det svært at sige :)
Omvendt så var de begge stjerne i deres tidligere klub og scorede mål på middelmådige mandskaber. Her mente jeg Soldado var den af de to der klarede sig bedst i Valencia, hvor han til tider ene mand var om at vinde kampe. Negredo så jeg mere som en negativ sur, og doven angriber, der kun arbejde når der blev serveret for ham. Det ser man ikke med ham i Manchester City, hvor man hos Tottenham ser Soldado være den negative sure og dovne angriber. Negredo virker dog bedre anlagt til Premier League, hvor hans fysik kommer til sin ret. Mens der ikke er så megen plads i bagrummet for Soldados mere intelligente løb for at udnytte netop bagrummet som han gjorde i Valencia

Rollerne er godt nok byttet om hos de to.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Hr Skov

Indlæg af Hr Skov » torsdag, 09. jan, 2014 09:34

AllanShore skrev:
Wormie skrev:Negredo kostede 19.6 og soldado costede 26
Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge hvordan du kom frem til, at samme ord skulle staves på to forskellige måder?
Ja samme her. Værd at krave i, det er jo slet ikke til, at forstå hvad han mener med det.

... :wall:

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 09. jan, 2014 10:43

Hr Skov skrev:
AllanShore skrev:
Wormie skrev:Negredo kostede 19.6 og soldado costede 26
Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge hvordan du kom frem til, at samme ord skulle staves på to forskellige måder?
Ja samme her. Værd at krave i, det er jo slet ikke til, at forstå hvad han mener med det.

... :wall:
Vis nu lidt humoristisk sans... :)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 11. jan, 2014 09:15

I denne runde, så bør alle tophold i PL vel tage maks point, om end jeg husker hvordan vi blev blæst og mast ud af banen af Stoke sidste år. Så taber man point, så mister man terræn.

Så denne runde skal bare vel overstås og så er det videre.

Glæder mig personligt mest til topkampen i Spanien. Hvor gode er Atletico egentlig og er Messi sådan for alvor tilbage? Håber naturligvis på en barca-sejr, men tror det bliver weekendens absolutte højdepunkt for den neutrale seer.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 11. jan, 2014 11:18

Hekkem skrev:
thefugle skrev: Man kan så spørge sig selv om hvordan de havde klaret sig hvis de var røget til de modsatte klubber. Negredo har trods alt væsentligt bedre medspiller, og et mere harmonisk sammenspillet hold. Tjah det svært at sige :)
Omvendt så var de begge stjerne i deres tidligere klub og scorede mål på middelmådige mandskaber. Her mente jeg Soldado var den af de to der klarede sig bedst i Valencia, hvor han til tider ene mand var om at vinde kampe. Negredo så jeg mere som en negativ sur, og doven angriber, der kun arbejde når der blev serveret for ham. Det ser man ikke med ham i Manchester City, hvor man hos Tottenham ser Soldado være den negative sure og dovne angriber. Negredo virker dog bedre anlagt til Premier League, hvor hans fysik kommer til sin ret. Mens der ikke er så megen plads i bagrummet for Soldados mere intelligente løb for at udnytte netop bagrummet som han gjorde i Valencia

Rollerne er godt nok byttet om hos de to.
Ja men man kan os sige at Negredo om nogen bliver fodret i Manchester City, med den ene sukkerbold efter den anden. Så han trives, det er klart. Men spørgsmålet er om han kunne løfte et hold hvor pasningerne ikke altid var der. Fx, Man Utd, som om nogen har midtbaneproblemer, og ikke har en eneste kreativ central midtbanespiller.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » lørdag, 11. jan, 2014 11:21

Jesper skrev:I denne runde, så bør alle tophold i PL vel tage maks point, om end jeg husker hvordan vi blev blæst og mast ud af banen af Stoke sidste år. Så taber man point, så mister man terræn.

Så denne runde skal bare vel overstås og så er det videre.

Glæder mig personligt mest til topkampen i Spanien. Hvor gode er Atletico egentlig og er Messi sådan for alvor tilbage? Håber naturligvis på en barca-sejr, men tror det bliver weekendens absolutte højdepunkt for den neutrale seer.
Højdepunktet er altid Liverpool! Om det så er Stoke, CP eller scum vi møder! Og ja, vi skal have overstået denne kamp, og vinde den, men en walk-over bliver det ikke.
YNWA

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 11. jan, 2014 11:30

Lige her inden Barca-Atl kampen fik jeg lige set den her.

Teams against which Messi scored most: Atletico 20 - Real Madrid 18 - Sevilla 16 - Osasuna 16 - Valencia 14 - Zaragoza 14

Det er lige præcis det Suarez mangler. Eller det vi mangler fra ham. At han scorer mål mod topholdene. Det mangler han for at komme op på siden af Messi og Ronaldo i min verden.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » lørdag, 11. jan, 2014 13:56

Er lyder ikke mega forsinket på Hull Chelsea kampen, eller er det bare ved mig? (Ser den over 3+)
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 11. jan, 2014 14:10

TobyLfc skrev:Er lyder ikke mega forsinket på Hull Chelsea kampen, eller er det bare ved mig? (Ser den over 3+)
6´eren har ingen problemer
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 11. jan, 2014 14:16

sluk og tænd virker på lyd problemet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » lørdag, 11. jan, 2014 14:56

4 spillere fra Chelsea der varmer op, Midtbane/Offensive spillere - INGEN Mata...

Der er noget helt galt, siden han ikke bliver brugt...
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 11. jan, 2014 14:59

Kom så med et lille Hull-mirakel!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 11. jan, 2014 15:16

Skøtt skrev:4 spillere fra Chelsea der varmer op, Midtbane/Offensive spillere - INGEN Mata...

Ja gid vi kunne hente ham. Det er der dog ikke nogen chance overhovedet for desværre. Det bliver nok til Spanien eller Frankrig.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 11. jan, 2014 15:27

thefugle skrev:
Skøtt skrev:4 spillere fra Chelsea der varmer op, Midtbane/Offensive spillere - INGEN Mata...

Ja gid vi kunne hente ham. Det er der dog ikke nogen chance overhovedet for desværre. Det bliver nok til Spanien eller Frankrig.
Hvorfor ikke? Hvis Mata altså selv vil og vi vil betale prisen? LFC og CFC har før handlet indbyrdes, Torres og Meireles fx., så hvorfor skulle vi ikke kunne handle hos dem?

Med Manure havde det nok været en anden snak.

edit: Så scorede El Niño lige. Kan nu stadig godt lide ham, så under ham gerne at score i en kamp CFC nok havde vundet alligevel...
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 11. jan, 2014 15:30, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 11. jan, 2014 15:28

Torres!

Besvar