Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvis man nu forstår tråden lidt generelt, så vil jeg lige skrive, at en af alle tiders største sportsstævner, Ole Einar Bjørndalen, tager guld om lidt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 45
- Kontakt:
Fuck vinter-OL, fuck Sochi, fuck Rusland og fuck Putin.Jesper skrev:Hvis man nu forstår tråden lidt generelt, så vil jeg lige skrive, at en af alle tiders største sportsstævner, Ole Einar Bjørndalen, tager guld om lidt
Pardon the language - men jeg fatter virkelig ikke at folk kan få sig selv til at støtte det OL på nogen måde whatsoever.
Salah har lige brændt en semi-stor chance men damn han er hurtig!!
Pointtab til City igen. Det har været en slem uge for dem og nu anden kamp i træk uden mål. Tænker de for meget på Barca kampen eller har de toppet for tidligt?
"We're not racist, we only hate the mancs"
- TomViolence
- Alder: 36
Umiddelbart vil jeg mene, han er PrLs hurtigste? Hans acceleration er i hvert fald vanvittig...Mavericks skrev:Salah har lige brændt en semi-stor chance men damn han er hurtig!!
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Garry Monk må være godt tilfreds med den nye tjans som spillende træner. Han starter med at give sæsondebut til sig selv!
"We're not racist, we only hate the mancs"
- TomViolence
Huh?Emmy skrev:Garry Monk må være godt tilfreds med den nye tjans som spillende træner. Han starter med at give sæsondebut til sig selv!
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Så står der 0-0 ...lad et endelig blive ved med det.Emmy skrev:Taget i betragtning af at de først spiller i morgen så må jeg give dig ret. Men de spiller 1-1 i morgen, det perfekte resultat.TomViolence skrev:Utopi, hvis Tottenham og Everton spiller uafgjort i dag! Please, please, please!
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Taarabt scorer for Milan mod Napoli. Fornuftig start af ham må man sige
Suso kan følges på Canal 9 lige nu mod Atletico Madrid. Det bliver forhåbentlig en fornøjelse at se ham, jeg kan godt lide ham som spiller.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Sterling er hurtigere!TomViolence skrev:Umiddelbart vil jeg mene, han er PrLs hurtigste? Hans acceleration er i hvert fald vanvittig...Mavericks skrev:Salah har lige brændt en semi-stor chance men damn han er hurtig!!
i princippet enig. Til gengæld slog det mig for et par dage siden, at Vinter OL rent faktisk har fået sat massivt internationalt fokus på, hvor råddent det politiske klima i Rusland er. Især deres sindssyge statsunderstøttede homofobi bliver sat godt og grundet i spotlightet. På den måde tror jeg faktisk, at Vinter OL i Rusland kan gavne, selvom hykleriet i hele arrangementet er enormt. Også langt mere end det gjorde i Beijing, hvor kineserne åbenbart var for økonomisk vigtige for alle til at nogen turde sige noget som helst. Og så er vi ved hykleriet igen.ThunderZtorm skrev:Fuck vinter-OL, fuck Sochi, fuck Rusland og fuck Putin.Jesper skrev:Hvis man nu forstår tråden lidt generelt, så vil jeg lige skrive, at en af alle tiders største sportsstævner, Ole Einar Bjørndalen, tager guld om lidt
Pardon the language - men jeg fatter virkelig ikke at folk kan få sig selv til at støtte det OL på nogen måde whatsoever.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
- TomViolence
Er du sikker? Da jeg så Salah i topfart, var jeg ikke i tvivl om, at Salah var hurtigere ...Hr. Drejer skrev:Sterling er hurtigere!TomViolence skrev:Umiddelbart vil jeg mene, han er PrLs hurtigste? Hans acceleration er i hvert fald vanvittig...Mavericks skrev:Salah har lige brændt en semi-stor chance men damn han er hurtig!!
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Efter det røde kort til Atm.Madrid så kan jeg godt lidt følge de folk som mener at dommerstanden i Spanien holder hånden over Barcelona og Real Madrid.
Men fejlkendelser findes jo også, så det behøver jo ikke at være noget konspiratorisk.
Men fejlkendelser findes jo også, så det behøver jo ikke at være noget konspiratorisk.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ret beset ved jeg det ikke. Jeg er bare stolt over Sterlings performance i dag. Sterling er hurtig, og det er Salah ogsåTomViolence skrev:Er du sikker? Da jeg så Salah i topfart, var jeg ikke i tvivl om, at Salah var hurtigere ...Hr. Drejer skrev:Sterling er hurtigere!TomViolence skrev:Umiddelbart vil jeg mene, han er PrLs hurtigste? Hans acceleration er i hvert fald vanvittig...Mavericks skrev:Salah har lige brændt en semi-stor chance men damn han er hurtig!!