Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » søndag, 09. feb, 2014 21:22

Alonso skrev:Fordi han er fra Manchester og er Man Utd fan.
Det er der nu mange, der er. ;-)
Scouser by heart.

Siden 2009.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 09. feb, 2014 21:24

TomViolence skrev:
Alonso skrev:Fordi han er fra Manchester og er Man Utd fan.
Det er der nu mange, der er. ;-)
Ikke i følge City fans.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TomViolence » søndag, 09. feb, 2014 21:30

AllanShore skrev:
TomViolence skrev:
Alonso skrev:Fordi han er fra Manchester og er Man Utd fan.
Det er der nu mange, der er. ;-)
Ikke i følge City fans.
Så der er ikke mange Manchester United fans i Manchester? ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » søndag, 09. feb, 2014 21:36

LarsU skrev:
Hagman skrev:
Belloni skrev:En Newcastle og Arsenal sejr i midtugen samtidig med vi henter tre point. Så bliver uge 7 alligevel god :)
Burde et X ikke være at foretrække?
...Liverpool er mere en 3 sejre foran United (33 vs 10 på målscorer) - hvis altså vi skal se dem som 4-pladsen-kandidat.
Ja, for en meget sjælden gangs skyld er det lige før, jeg håber på et enkelt point til ManU. Vi skal have udvidet kampen til i første omgang også at handle om 3. pladsen, ikke kun fjerdepladsen. Og med et par pointtab til Arsenal ved man aldrig, hvad der kan ske.
United henter ikke 10 point på os. for hvis de gør så henter tottenham og everton os også og så er det lige gyldigt. en united sejr må være at fortrække hvis altså vi selv slår fullham
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » søndag, 09. feb, 2014 21:52

Wormie skrev:
LarsU skrev:
Hagman skrev:
Belloni skrev:En Newcastle og Arsenal sejr i midtugen samtidig med vi henter tre point. Så bliver uge 7 alligevel god :)
Burde et X ikke være at foretrække?
...Liverpool er mere en 3 sejre foran United (33 vs 10 på målscorer) - hvis altså vi skal se dem som 4-pladsen-kandidat.
Ja, for en meget sjælden gangs skyld er det lige før, jeg håber på et enkelt point til ManU. Vi skal have udvidet kampen til i første omgang også at handle om 3. pladsen, ikke kun fjerdepladsen. Og med et par pointtab til Arsenal ved man aldrig, hvad der kan ske.
United henter ikke 10 point på os. for hvis de gør så henter tottenham og everton os også og så er det lige gyldigt. en united sejr må være at fortrække hvis altså vi selv slår fullham
Kan godt se, hvad du mener, men det er mig umuligt at håbe på en ManU-sejr. Det tror jeg kun, jeg kan gøre i det tilfælde, hvor det er det eneste, der kan sende mesterskabet til Anfield.

Uafgjort må være godt nok i denne omgang.

Hvor stor mon chancen/risikoen er for, at Moyes bliver fyret? Stod det til oldtrafford.dk's brugere, så var han ikke ved rorpinden på onsdag. Men gi' ham da nu lige en chance, siger jeg i hvert fald!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 09. feb, 2014 22:38

LarsU skrev:Hvor stor mon chancen/risikoen er for, at Moyes bliver fyret? Stod det til oldtrafford.dk's brugere, så var han ikke ved rorpinden på onsdag. Men gi' ham da nu lige en chance, siger jeg i hvert fald!
Han har da om nogen fået chancen, og i enhver anden topklub havde det, der har været leveret indtil videre, resulteret i en fyring. Desuden har opbakningen af de fans, der går til kampene, ude som hjemme, været bedre end jeg nogensinde kan huske det, så det er ikke fordi folk har stået på lægterne og råbt "fat spanish waiter" og medbragt bannere, der har krævet hans afgang.
Fan af Manchester United

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Gary » søndag, 09. feb, 2014 22:42

Thommo skrev:
Callesen skrev:Utroligt hvad 12 min kan gøre for en hva´?

Billede
Hvorfor sidder Mick Hucknall(Simply Red) til fergies venstre. For det er da mick :shock:

Kom nu gutter! Det er sgu under lavmålet at sammenligne fergusons kone med Mick Hucknall.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 09. feb, 2014 22:50

Gary skrev: Kom nu gutter! Det er sgu under lavmålet at sammenligne fergusons kone med Mick Hucknall.
Jeg er nødt til at spørge om du mener det, og er med på risikoen for*plask* til mig ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Gary
Indlæg: 1009
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Gary » søndag, 09. feb, 2014 22:53

Thommo skrev:
Gary skrev: Kom nu gutter! Det er sgu under lavmålet at sammenligne fergusons kone med Mick Hucknall.
Jeg er nødt til at spørge om du mener det, og er med på risikoen for*plask* til mig ;)

Jeg håber, du har et rent og tørt håndklæde. ferguson ville ikke have en chance for at score så langt over hans niveau...
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » søndag, 09. feb, 2014 22:56

Jeg er igang med at tørre min blegfede mandekrop, damn you Gary :gunfire: ( ;) )
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » søndag, 09. feb, 2014 23:35

AllanShore skrev:
LarsU skrev:Hvor stor mon chancen/risikoen er for, at Moyes bliver fyret? Stod det til oldtrafford.dk's brugere, så var han ikke ved rorpinden på onsdag. Men gi' ham da nu lige en chance, siger jeg i hvert fald!
Han har da om nogen fået chancen, og i enhver anden topklub havde det, der har været leveret indtil videre, resulteret i en fyring. Desuden har opbakningen af de fans, der går til kampene, ude som hjemme, været bedre end jeg nogensinde kan huske det, så det er ikke fordi folk har stået på lægterne og råbt "fat spanish waiter" og medbragt bannere, der har krævet hans afgang.
Nu var jeg så også en smule ironisk, eller hvad man nu skal kalde det. Jeg ser ham meget gerne fortsætte i ManU.

Ang. det der med 'fat spanish waiter' - er det en slags kommentar til os Liverpool-fans om, at vi gjorde sådan med Benitez eller hur? For det må du altså i så fald gerne lige komme med nogle konkrete eksempler på.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 09. feb, 2014 23:37

Nej, det var Chelsea. Og mig.
Fan af Manchester United

Erode
Indlæg: 559
Tilmeldt: mandag, 16. mar, 2009 16:09

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Erode » søndag, 09. feb, 2014 23:53

Giv nu Moyes en chance, HVIS det ikke går godt i denne sæson (meget kan jo ske endnu), så synes jeg han skal have en chance i næste sæson med en frisk start.

Ting tager tid og Fergusson fik den tid enhver træner drømmer om Det bør Moyes også få... Lang lang tid!

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » mandag, 10. feb, 2014 00:35

Erode skrev:Giv nu Moyes en chance, HVIS det ikke går godt i denne sæson (meget kan jo ske endnu), så synes jeg han skal have en chance i næste sæson med en frisk start.

Ting tager tid og Fergusson fik den tid enhver træner drømmer om Det bør Moyes også få... Lang lang tid!
Dengang Ferguson overtog klubben var fodboldverdenen en helt anden end i dag, og konkurrencen var ikke en brøkdel af hvordan den er i dag. Selv bundklubberne i dag er ejet af rigmænd.
Derudover var der brug for at Manchester United skulle omlægges og omstruktureres, og det var altså den opgave, som Ferguson blev ansat til at udføre, og som han fik overbevist Edwards og Charlton om ville tage tid.
Moyes derimod har overtaget en klub, der er en af de største i verden, med en indtægtskilde, der er i samme liga som Bayern, Real og Barca, og som derudover har et træningsanlæg i absolut topklasse med en netop nyerhvervet afdeling, der kun arbejder med alt det "fodboldtekniske". Samtidig er akademiet det mest produktive i England, og kvaliteten af dem, som de spytter ud er også på vej opad. Alt dette takket være Sìr Alex Ferguson.

Moyes' opgave har været at opretholde succes. Ikke nødvendigvis i samme mængde som Sìr Alex Ferguson, for det er der ikke nogle med deres sunde fornuft i orden, der ville kunne kræve. Og han har selvfølgelig selv fået lov til at sætte sit præg på holdet, så han ikke bare skulle videreføre holdet fra sidste sæson, så han har også skullet indføre et generationsskifte. Det ville han så åbenbart først indføre i sommeren 2014, til trods for at han allerede i maj 2013 vidste, at han skulle til Old Trafford. Og nu er det ikke engang sikkert, at han kan overbevise bestyrelsen om, at han skal have lov til at spendere penge til sommer, da alt indtil videre i denne sæson har peget på, at han ikke er den rette mand. Det er meget få ting, som han har gjort rigtigt.

Grundstenen for succes var der fra starten af, og jeg forstår ikke hvorfor man partout skal holde sig til en manager i et bestemt antal år for at give ham chancen. Kontinuitet som man så det under Sìr Alex Ferguson er åbenbart ikke noget, som ser særlig realistisk ud i dagens fodboldverden og er i samme ombæring heller ikke lig med succes. Bare se på Arsenal og Arsene Wenger, der snart er gået 9 år uden trofæer.

Bærret er for mig flydt over. Jeg havde forsvaret ham såfremt jeg kunne se hvilken retning han ville med holdet, og at det ligesom jer i Liverpool under Rodgers bare var en indkøringsperiode, men når taktikken tydeligvis kun går på at lave indlæg, så kan jeg simpelthen ikke længere stå bag det.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarhus » mandag, 10. feb, 2014 08:16

Med den diskussion igang, hvem ville folk så helst have? Moyes eller Hodgson?

Besvar