Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
dosnt matter, han får ikke bolden, så skal han ihvertfald ned og hente den i eget net.
0 - 5 White heart lane.
0 - 5 White heart lane.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
kampe som den her, der vindes på dommer fejl og kæmpe dive og som har så stor konsekvens både for spillere, fans, klubben og økonomisk er med til at retfærdiggøre at man bliver nød til at indføre mere teknologi efter min bedste overbevisning.
Min egen tanke ville være en 5 dommer der sidder ved en skærm og hvis der opstår fejl domme kan hver holds manager kræve en ny dom som 5 dommeren har eksempelvis 2 min til at dømme.
Der skal dog være et maks antal kendelser at manageren må bruge, her tænker jeg eksempelvis 1 i hver helveg eller måske 2 frit fordelt.
Er jeg helt ude i hampen. ???
Min egen tanke ville være en 5 dommer der sidder ved en skærm og hvis der opstår fejl domme kan hver holds manager kræve en ny dom som 5 dommeren har eksempelvis 2 min til at dømme.
Der skal dog være et maks antal kendelser at manageren må bruge, her tænker jeg eksempelvis 1 i hver helveg eller måske 2 frit fordelt.
Schäfer er en klasse kommentator, sgu dejligt med noget indlevelse i kampene!
Eriksen spillede vel hans bedste kamp i Spurs trøjen, og Konoplyanka er yderst spændende at følge, sublim teknik..
Eriksen spillede vel hans bedste kamp i Spurs trøjen, og Konoplyanka er yderst spændende at følge, sublim teknik..
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Ja.rnh skrev: Er jeg helt ude i hampen. ???
-
Synes i stedet der skulle arbejdes mod at ændre indstillingen blandt de som diver. Det kan sgu ikke passe der skal være dommere som sidder ude på sidelinjen og skal ændre domme, fordi der spillerne ikke kan følge spillets regler! Fodboldorganisationerne bag de forskellige ligaer må give straf efter kampen til de som diver, evt. tildele samme karantænepoint som et gult (mener der er et sådan system?) eller hvis det virkelig er et slemt tilfælde samme straf som et rødt kort.rnh skrev:kampe som den her, der vindes på dommer fejl og kæmpe dive og som har så stor konsekvens både for spillere, fans, klubben og økonomisk er med til at retfærdiggøre at man bliver nød til at indføre mere teknologi efter min bedste overbevisning.
Dommerfejl vil der altid være, og jeg er nok mest på det hold der synes det er en del af charmen ved fodbold. Kommer der først pauser hvor domme skal revideres, kommer der reklamepauser der og hvor stopper det så?
(Med mindre det er Webb som igen dømmer mod os, så skal jeg nok argumentere for indførelsen i et kort øjeblik )
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
QUIZ! Jeg sad lige og lurede lidt på La Liga, og så slog det mig, at der er noget ret sejt ved top 8. Hvis Valencia byttede plads på med Villarreal. Hvad ville top 7 så være et udtryk for?
1. Real Madrid 25 20 3 2 71 - 24 63
2. Barcelona 25 19 3 3 70 - 20 60
3. Atletico Madrid 25 19 3 3 59 - 19 60
4. Athletic Bilbao 26 15 5 6 49 - 30 50
5. Villarreal 25 13 4 8 46 - 30 43
6. Real Sociedad 25 12 7 6 46 - 35 43
7. Sevilla 25 9 8 8 43 - 41 35
8. Valencia 25 10 5 10 38 - 36 35
1. Real Madrid 25 20 3 2 71 - 24 63
2. Barcelona 25 19 3 3 70 - 20 60
3. Atletico Madrid 25 19 3 3 59 - 19 60
4. Athletic Bilbao 26 15 5 6 49 - 30 50
5. Villarreal 25 13 4 8 46 - 30 43
6. Real Sociedad 25 12 7 6 46 - 35 43
7. Sevilla 25 9 8 8 43 - 41 35
8. Valencia 25 10 5 10 38 - 36 35
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Alle har plus i målscorer?
Det var nu ikke lige det, jeg tænkte på. Det er noget med historiske meritter.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
La liga mesterskaber. Nr 1 flest. Nr 2 næstflest osv
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Chelsea har et uhyggeligt godt forsvar, men.... De byder ikke ind med meget offensivt. Mon ikke de fedter en sejr hjem..
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det bliver vist ikke en fedtet sejr denne gang. Men det er på en måde nemmere at acceptere.Jesper skrev:Chelsea har et uhyggeligt godt forsvar, men.... De byder ikke ind med meget offensivt. Mon ikke de fedter en sejr hjem..
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
stoke!!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Stoke vs gunners 1-0 vigtigt!
West Ham ser også til at få uafgjort.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
- Alder: 35
Hvis Arsenal snubler idag, som det ser ud til og deres kommende program mod:
Everton hjemme
Bayern ude
Tottenham ude
Chelsea ude
City hjemme
Everton ude.
Dette program er i række følge pt er Arsenal ramt af skader 5 spiller.
Det er dejlig musik i mine øre!
Everton hjemme
Bayern ude
Tottenham ude
Chelsea ude
City hjemme
Everton ude.
Dette program er i række følge pt er Arsenal ramt af skader 5 spiller.
Det er dejlig musik i mine øre!