Han er ikke sindsyg, tværtimod virker han ekstremt klog ud i den bevidst manipulerende verden, og der er man sjældent ubegavet og/eller sindsyg. Morinho er usympatisk i manges øjn, men ikke sindsyg.SimonA skrev: Han har fået en træner med klasse - modsat ham den sindssyge portugiser..
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Verden er smask fuld af hyklere....
Grænsen mellem gal og genial er ofte meget kort. Jeg synes Mourinho er genial.Thommo skrev:Han er ikke sindsyg, tværtimod virker han ekstremt klog ud i den bevidst manipulerende verden, og der er man sjældent ubegavet og/eller sindsyg. Morinho er usympatisk i manges øjn, men ikke sindsyg.SimonA skrev: Han har fået en træner med klasse - modsat ham den sindssyge portugiser..
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
@zalcos er bekendt med det ordsprog, men Mourinho er langt fra sindsyg, og gætter på SimonA heller ikke mener det reelt, men bare ikke kan lide Mourinho. Er personligt træt af at kalde den og den for sindsyg fordi man er uenig. Min bedste ven har fået en gammel hash psykose i fuldt udbrud, igen efter 4-5 år hvor den har været i "dvale", eller i meget mild grad i udbrud , derfor tager jeg det svært med at fyre sindsyge kortet overfor en mand uden sindsyge i hovedet. Man skal ikke spøge med sådan noget, men det er måske bare mig.
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg er uenig. Jeg ved godt, at meget af det Mourinho gør, er for at manipulere med medier og fans, så presset og fokus trækkes væk fra hans egne spillere. Men jeg tror sgu også, at han går lidt rundt i sin eget verden, hvor han føler han er så genial og urørlig, at han kan gøre hvad der passer ham. For mig er sport også en slags gentlemanship, og det tror jeg slet ikke er noget Mourinho kan relatere til, hvorfor han imø. går rundt og er lidt sindssyg.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg er overbevist om, at han besidder en god portion megalomani.Surf skrev:Jeg er uenig. Jeg ved godt, at meget af det Mourinho gør, er for at manipulere med medier og fans, så presset og fokus trækkes væk fra hans egne spillere. Men jeg tror sgu også, at han går lidt rundt i sin eget verden, hvor han føler han er så genial og urørlig, at han kan gøre hvad der passer ham. For mig er sport også en slags gentlemanship, og det tror jeg slet ikke er noget Mourinho kan relatere til, hvorfor han imø. går rundt og er lidt sindssyg.
Vi SMADRER det PIShold !
Ja. Det var nok det ord, jeg ledte efter.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Så var det da godt, at Cynwal lige kunne (name-)'droppe' det...Surf skrev:Ja. Det var nok det ord, jeg ledte efter.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
- Bellamy_fever
Hans egen læge har vel lige forklaret ham hvad det betødLarsU skrev:Så var det da godt, at Cynwal lige kunne (name-)'droppe' det...Surf skrev:Ja. Det var nok det ord, jeg ledte efter.

J/K Cynwal

"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Manipulerende adfærd, selvoptagethed, behov for kontrol og offermentalitet. Alle karaktertræk, som du kan finde hos psykopater. De er samtidig ofte charmerende og beslutsomme. Det hele passer på Mourinho.
Men jeg tror, at den slags personlighed ofte kan findes hos folk med chefjobs, hvor der er store forventninger og meget offentlig eksponering. Det kræver en speciel psyke at overleve, og de fleste almindelige mennesker ville ikke holde lang tid.
Men jeg tror, at den slags personlighed ofte kan findes hos folk med chefjobs, hvor der er store forventninger og meget offentlig eksponering. Det kræver en speciel psyke at overleve, og de fleste almindelige mennesker ville ikke holde lang tid.
Der er sgu da noget fart i ham venstrebacken, vi var ude efter i sommers. 

-
Markovic' talent er uomtvisteligt. Han er dog meget rå, men har de rette værktøjer til at kunne udfolde sit talent og blive en verdensklassespiller.
Sad lige og tænkte det samme, lynhurtig og teknisk dygtig, ved dog ikke hvordan hans defensive egenskaber er.RedRedRed skrev:Der er sgu da noget fart i ham venstrebacken, vi var ude efter i sommers.
Ja, det skal jeg heller ikke kunne gøre mig klog på. Har kun set Benfica sporadisk.phl skrev:Sad lige og tænkte det samme, lynhurtig og teknisk dygtig, ved dog ikke hvordan hans defensive egenskaber er.RedRedRed skrev:Der er sgu da noget fart i ham venstrebacken, vi var ude efter i sommers.
- And I'm Javert
- Alder: 33
Flot headet ind!
Jeg håber nu på Everton, men skal man score selvmål, må man jo gøre det flot!
Jeg håber nu på Everton, men skal man score selvmål, må man jo gøre det flot!
Do not forget my name!
Neverton har så sandelig gang i målscoringen i dag