Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Man Utd gør bare det som vi gjorde sidste år, vinder ufortjent. De vinder kampe hvor de spiller dårligt, og det er det som der skal til engang imellem, desværre.
Spændende at se hvordan pladserne kommer til at se ud i år. Mon ikke Chelsea vinder, men resten bliver spændende. Hvis Aguero bliver ved med at være lavet af glas så bliver de svære at finde ud af.
Jeg tror stadig på en top 4 i år, og jeg håber på Utd ikke kommer med derind. Umiddelbart ville jeg sige Chelsea, City, Utd og Liverpool ender i top 4. Tror overhovedet ikke på Soton, WH og Swansea holder formen.
Vi kan kun håbe, men efter kvajefejlen at sælge Suarez i sommers uden at have en angriber at tilføje der kan NOGENLUNDE det samme som ham, eller i hvert fald tvinge Barca til at give os Sanchez eller Pedro i bytte, ja så kan vi vel ikke få forhåbningerne for højt op. Vi har brugt 100+ mio pund, og blevet dårligere i angreb og forsvar. Det er sku noget af en tragedie at overvære.
Spændende at se hvordan pladserne kommer til at se ud i år. Mon ikke Chelsea vinder, men resten bliver spændende. Hvis Aguero bliver ved med at være lavet af glas så bliver de svære at finde ud af.
Jeg tror stadig på en top 4 i år, og jeg håber på Utd ikke kommer med derind. Umiddelbart ville jeg sige Chelsea, City, Utd og Liverpool ender i top 4. Tror overhovedet ikke på Soton, WH og Swansea holder formen.
Vi kan kun håbe, men efter kvajefejlen at sælge Suarez i sommers uden at have en angriber at tilføje der kan NOGENLUNDE det samme som ham, eller i hvert fald tvinge Barca til at give os Sanchez eller Pedro i bytte, ja så kan vi vel ikke få forhåbningerne for højt op. Vi har brugt 100+ mio pund, og blevet dårligere i angreb og forsvar. Det er sku noget af en tragedie at overvære.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Ja, det var så Uniteds femte sejr i streg og dem ser vi ikke mere i tabellen i denne sæson, for de er alt for højt oppe. Det var så én enkelt sæson ud af 20 eller mere, hvor vi sluttede foran dem. Og det er for lidt.
Og på søndag skal vi så møde et United med masser af selvtillid og medvind. Og det ved vi jo alt for godt hvordan det ender. Det ender med at BR står og siger bagefter, at vi havde fortjent noget fra kampen og at spillerne kæmpede flot. Hvor er det dog deprimerende at man allerede nu ved at vi taber.
Og på søndag skal vi så møde et United med masser af selvtillid og medvind. Og det ved vi jo alt for godt hvordan det ender. Det ender med at BR står og siger bagefter, at vi havde fortjent noget fra kampen og at spillerne kæmpede flot. Hvor er det dog deprimerende at man allerede nu ved at vi taber.
Hvor er det dog deprimerende at læse sådan en gang vås. Come on. De har været pisse elendige hele sæsonen! At de vinder 5 kampe i streg kan jeg ikke blive nervøs over. De er stadig ringe. På søndag får de en lektion i passion og fight. Vi vinder 2-1.Super-Brian skrev:Ja, det var så Uniteds femte sejr i streg og dem ser vi ikke mere i tabellen i denne sæson, for de er alt for højt oppe. Det var så én enkelt sæson ud af 20 eller mere, hvor vi sluttede foran dem. Og det er for lidt.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Problemet er blot at vi har været langt mere elendige.LFC-Aaby skrev:De har været pisse elendige hele sæsonen!
Enig. Kan bare ikke tage seriøst at de ligger nr 3.Hr. Drejer skrev:Problemet er blot at vi har været langt mere elendige.LFC-Aaby skrev:De har været pisse elendige hele sæsonen!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Hr. Drejer skrev:Problemet er blot at vi har været langt mere elendige.LFC-Aaby skrev:De har været pisse elendige hele sæsonen!
United har tre-fire spillere, som kan vinde kampe for dem. Vi har Halvanden.
-
Jeg glæder mig til på søndag. Jeg håber vi henter hele 3 point i Old trafford selv om vores spillemæssig niveau er ikke helt op på toppen.
Mignolet og stolpen?Oomph242 skrev:Hr. Drejer skrev:Problemet er blot at vi har været langt mere elendige.LFC-Aaby skrev:De har været pisse elendige hele sæsonen!

- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Ja det er tæt på, det er vores bedste svar på habilt angreb:).thefugle skrev:Mignolet og stolpen?Oomph242 skrev:Hr. Drejer skrev:Problemet er blot at vi har været langt mere elendige.LFC-Aaby skrev:De har været pisse elendige hele sæsonen!
-
Zlatan er ligesom en god vin, han bliver bedre med alderen.
Han er en fantastisk fodboldspiller.Robbie_God_Fowler skrev:Zlatan er ligesom en god vin, han bliver bedre med alderen.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Fair nok at Torino får straffe men et rødt kort til Zanka er da helt hul i hovedet
"We're not racist, we only hate the mancs"
Pis og lort.
Ibe sidder på Derby-bænken i aftenens kamp mod Chelsea. Havde ellers sådan glædet mig til, at se hvordan han gjorde det.
bummer
Ibe sidder på Derby-bænken i aftenens kamp mod Chelsea. Havde ellers sådan glædet mig til, at se hvordan han gjorde det.
bummer
5. nederlag i træk for Southampton. For ganske få uger siden var de talk of town, og nu ligner de et hold i frit fald. Som vi bittert har erfaret, kan tingene hurtigt forandre sig.
Helt fint Sheffield United har slået Southampton ud af liga Cuppen! Ville være en helt perfekt semifinalist at møde, hvis vi går videre imorgen.
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0