Dagens Kampe
- catu
- Geografisk sted: Wherever FD takes me
- Alder: 47
- Kontakt:
Re: Dagens Kampe
Var det næste års landsholdstrøjer Danmark spillede i? De var da NOEGT pænere end dem de havde på mod Nordirland
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues
Rhythm 'n Blues
Ja, det var den nye model. Hvis Liverpool kunne trække i noget lignende til næste sæson - og frem for alt komme af med den fjollede krave - kunne det være vældig fint.catu skrev:Var det næste års landsholdstrøjer Danmark spillede i? De var da NOEGT pænere end dem de havde på mod Nordirland
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Ikke enig. Spillermaterialet er exceptionelt i England og hvis man ikke kan sætte et godt hold sammen der også fungerer, så er det virkelig skidt. Her i Danmark kan vi snakke om manglende spillermateriale, men ikke i England da!perpig skrev:Hvorfor gør han det?Anders B skrev:Selvfølgelig har spillerne også skuffet, men han bærer efter min menign en større del af skylden end man normalt ser når en træner blir fyret.Emmy skrev:Til dels ja, men glem nu ikke at spillerne har ydet en meget dårlig indsats i en del af kampeneAnders B skrev:Mclaren er bare en fucking cunt... Det er hans skyld England ikke kommer med.
McLaren er da slet, slet ikke den første engelske manager der ikke har fejlet en slutrundekvalifikation.
Siden England i 1966 vandt VM har landet kikset kvalifikationen til VM-slutrunderne i 1974, 1978 og 1994 og ligeledes kikset kvalifikationen til EM i 1972, 1976 og 1984.
Det er temmelig mange slutrunder for en nation der mener at have patent på favoritværdigheden før ethvert EM eller VM.
Jeg vil også vove den påstand at de engelske landshold der tidligere har fejlet, målt med samtidens målestok, var mindst lige så navnestærke som det nuværende hold.
Nej, med klar erindring om de, pænt sagt, middelmådige præstationer det engelske landshold har leveret under såvel den seneste VM-slutrunde som i indeværende kvalifikationsturnering, er der ikke grund til at rette skytset alene mod manageren. Det nuværende engelske landshold er ganske enkelt ikke noget særlig godt hold. Det kan ham der står ude på sidelinien ikke gøre alverden ved på så kort tid.
Med en træner i Rafa, Mourinho,Wenger eller endda Ferguson tror jeg sagtens England ville blive en stormagt igen. Der har dog under Mclaren ikke været nogen rød tråd synes jeg. Også bare det at han ikke udtager Pennant eller bruger Carra viser lidt hvad for en manager han er. En talentløs en! Og det er ikke fordi jeg har ekstra røde briller på.
Han bliver også højest sandsynligt fyret i dag.
- catu
- Geografisk sted: Wherever FD takes me
- Alder: 47
- Kontakt:
Meget enig. Den var flot, simpel og uden kraveRasmus skrev: Ja, det var den nye model. Hvis Liverpool kunne trække i noget lignende til næste sæson - og frem for alt komme af med den fjollede krave - kunne det være vældig fint.
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues
Rhythm 'n Blues
Ja den ville være lækker med Carlsberg på maven og Liverpools smukke logo på brystet...catu skrev:Meget enig. Den var flot, simpel og uden kraveRasmus skrev: Ja, det var den nye model. Hvis Liverpool kunne trække i noget lignende til næste sæson - og frem for alt komme af med den fjollede krave - kunne det være vældig fint.
-
- Geografisk sted: Lindholm
- Alder: 39
Det havde du helt ret iAnders B skrev:Ikke enig. Spillermaterialet er exceptionelt i England og hvis man ikke kan sætte et godt hold sammen der også fungerer, så er det virkelig skidt. Her i Danmark kan vi snakke om manglende spillermateriale, men ikke i England da!perpig skrev:Hvorfor gør han det?Anders B skrev:Selvfølgelig har spillerne også skuffet, men han bærer efter min menign en større del af skylden end man normalt ser når en træner blir fyret.Emmy skrev:Til dels ja, men glem nu ikke at spillerne har ydet en meget dårlig indsats i en del af kampeneAnders B skrev:Mclaren er bare en fucking cunt... Det er hans skyld England ikke kommer med.
McLaren er da slet, slet ikke den første engelske manager der ikke har fejlet en slutrundekvalifikation.
Siden England i 1966 vandt VM har landet kikset kvalifikationen til VM-slutrunderne i 1974, 1978 og 1994 og ligeledes kikset kvalifikationen til EM i 1972, 1976 og 1984.
Det er temmelig mange slutrunder for en nation der mener at have patent på favoritværdigheden før ethvert EM eller VM.
Jeg vil også vove den påstand at de engelske landshold der tidligere har fejlet, målt med samtidens målestok, var mindst lige så navnestærke som det nuværende hold.
Nej, med klar erindring om de, pænt sagt, middelmådige præstationer det engelske landshold har leveret under såvel den seneste VM-slutrunde som i indeværende kvalifikationsturnering, er der ikke grund til at rette skytset alene mod manageren. Det nuværende engelske landshold er ganske enkelt ikke noget særlig godt hold. Det kan ham der står ude på sidelinien ikke gøre alverden ved på så kort tid.
Med en træner i Rafa, Mourinho,Wenger eller endda Ferguson tror jeg sagtens England ville blive en stormagt igen. Der har dog under Mclaren ikke været nogen rød tråd synes jeg. Også bare det at han ikke udtager Pennant eller bruger Carra viser lidt hvad for en manager han er. En talentløs en! Og det er ikke fordi jeg har ekstra røde briller på.

Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3
Formand
LFCLB - 3
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Anders B skrev:Ikke enig. Spillermaterialet er exceptionelt i England og hvis man ikke kan sætte et godt hold sammen der også fungerer, så er det virkelig skidt. Her i Danmark kan vi snakke om manglende spillermateriale, men ikke i England da!perpig skrev:Hvorfor gør han det?Anders B skrev:Selvfølgelig har spillerne også skuffet, men han bærer efter min menign en større del af skylden end man normalt ser når en træner blir fyret.Emmy skrev:Til dels ja, men glem nu ikke at spillerne har ydet en meget dårlig indsats i en del af kampeneAnders B skrev:Mclaren er bare en fucking cunt... Det er hans skyld England ikke kommer med.
Nu har Carra vel selv valgt at ikke spille for det engelske landshold, og så god er Pennant altså heller ikke. Synes han er meget svingende, og han er vel ikke bedre end hverken SWP eller Beckham lige pt hvis man kigger på landsholdet. Ellers er jeg ret enig.
Kan vi forresten ikke få et billede af den trøje i snakker om? Der skal vel ikke ret meget til for at den er pænere end den vi har lige nu. den er jo direkte grim!
@Henrik1
Men hvorfor valgte Carra at stoppe? Nok ikke fordi han spillede voldsomt meget. Og så mener jeg at Pennant burde være udtaget fremfor en Shaun Wright der har siddet meget på bænken i Cska London. Han spillede fremragende sidste sæson.
En joke han ikke blev udtaget.
Men hvorfor valgte Carra at stoppe? Nok ikke fordi han spillede voldsomt meget. Og så mener jeg at Pennant burde være udtaget fremfor en Shaun Wright der har siddet meget på bænken i Cska London. Han spillede fremragende sidste sæson.
-
Det er selvfølgelig rigtigt nok at Carra ikke fik ret meget spilletid, måske ikke nok. Men Rio Ferdinand og John Terry er jo heller ikke dårlige fodboldsspillere, så jeg synes at det er lidt barnligt hvis han stoppede blot fordi han ikke fik mere spilletid. Og jeg husker det da heller ikke som at han imponerede vildt meget de gange han fik chancen.Anders B skrev:@Henrik1
Det er rigtigt at SWP har siddet meget på bænken, men han har jo fået mere og mere spilletid og har vel gjort det bedre og bedre. Om han så er landsholdsmateriale, ja det kan diskuteres, men jeg synes stadig du overvurderer Pennant lidt for meget. At han spillede et par gode kampe sidste sæson gør vel heller ikke at han skal have chancen nu? Han har da ihverfald ikke vist noget der berettiger ham til en fast plads på Englands højrekant!
Det var vel også mere på grund af, at både Wes Brown og Ledley King tilsyneladende var foran ham i køen.henrik1 skrev:Det er selvfølgelig rigtigt nok at Carra ikke fik ret meget spilletid, måske ikke nok. Men Rio Ferdinand og John Terry er jo heller ikke dårlige fodboldsspillere, så jeg synes at det er lidt barnligt hvis han stoppede blot fordi han ikke fik mere spilletid. Og jeg husker det da heller ikke som at han imponerede vildt meget de gange han fik chancen.Anders B skrev:@Henrik1
Det er rigtigt at SWP har siddet meget på bænken, men han har jo fået mere og mere spilletid og har vel gjort det bedre og bedre. Om han så er landsholdsmateriale, ja det kan diskuteres, men jeg synes stadig du overvurderer Pennant lidt for meget. At han spillede et par gode kampe sidste sæson gør vel heller ikke at han skal have chancen nu? Han har da ihverfald ikke vist noget der berettiger ham til en fast plads på Englands højrekant!
The *** is not yellow, it's chicken
-
Ja ok så er det selvfølgelig forståeligt nok. Carra er klart bedre end disse to. Men kan kunne jo have valgt at se tiden an istedet for at lave en Graver. Det lå vel næsten i luften at McLarens tid ville blive kort, og en ny træner vil måske være mere tilbøjelig til at give Carra chancen. Men måske er Carra selv ret ligeglad?Pesen skrev:Det var vel også mere på grund af, at både Wes Brown og Ledley King tilsyneladende var foran ham i køen.henrik1 skrev:Det er selvfølgelig rigtigt nok at Carra ikke fik ret meget spilletid, måske ikke nok. Men Rio Ferdinand og John Terry er jo heller ikke dårlige fodboldsspillere, så jeg synes at det er lidt barnligt hvis han stoppede blot fordi han ikke fik mere spilletid. Og jeg husker det da heller ikke som at han imponerede vildt meget de gange han fik chancen.Anders B skrev:@Henrik1
Det tror jeg egentlig ikke han er. Overhovedet ikke.henrik1 skrev:Ja ok så er det selvfølgelig forståeligt nok. Carra er klart bedre end disse to. Men kan kunne jo have valgt at se tiden an istedet for at lave en Graver. Det lå vel næsten i luften at McLarens tid ville blive kort, og en ny træner vil måske være mere tilbøjelig til at give Carra chancen. Men måske er Carra selv ret ligeglad?
Det er en åbenlys mulighed, at han kunne have ventet og set hvad tiden vil bringe, men chancen er der jo også for, at situationen ikke ville blive bedre med en ny træner, og Carra er jo ikke helt ung mere.
Derudover findes der vel ikke en større ydmygelse, end at stå tilbage som sidstvalgte, når ens konkurrent er Wes Brown. Den har Carra helt sikkert haft for svært ved at sluge...
The *** is not yellow, it's chicken
Den er fanme heller ikke nem at acceptere...det er i hvert fald et klart signal fra træneren!!Pesen skrev:Det tror jeg egentlig ikke han er. Overhovedet ikke.henrik1 skrev:Ja ok så er det selvfølgelig forståeligt nok. Carra er klart bedre end disse to. Men kan kunne jo have valgt at se tiden an istedet for at lave en Graver. Det lå vel næsten i luften at McLarens tid ville blive kort, og en ny træner vil måske være mere tilbøjelig til at give Carra chancen. Men måske er Carra selv ret ligeglad?
Det er en åbenlys mulighed, at han kunne have ventet og set hvad tiden vil bringe, men chancen er der jo også for, at situationen ikke ville blive bedre med en ny træner, og Carra er jo ikke helt ung mere.
Derudover findes der vel ikke en større ydmygelse, end at stå tilbage som sidstvalgte, når ens konkurrent er Wes Brown. Den har Carra helt sikkert haft for svært ved at sluge...
"We're not racist, we only hate the mancs"
Tak til Anelka for at have bragt Bolton foran mod scum. Nu skal de bare holde dem fra at score i 2. halvleg, tak...
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Ja det var faktisk ganske godt mål han fik sat ind Anelka.
stadig 1-0?
stadig 1-0?