Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Willian er jeg gang på gang imponeret af. Enorm løbepensum, teknik, vision og superb sparketeknik. Vi var vel en af de klubber der bejlede til ham...øv
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Enig, fantastisk spiller! Vi kunne godt bruge en lignende type til at fuldende vores offensiv.Jesper skrev:Willian er jeg gang på gang imponeret af. Enorm løbepensum, teknik, vision og superb sparketeknik. Vi var vel en af de klubber der bejlede til ham...øv
Gerrard nævner i sin bog, at Willian var et af de primære targets i sommeren 2013, og at Gerrard blev bedt om at tage kontakt til Willian i bestræbelsen på at lure ham til Anfield. Vi blev dog fravalgt til fordel for Chelsea, hvor Gerrard beskriver, at Willian søgte Champions League fodbold.
Senest rettet af Robbie_God_Fowler tirsdag, 16. feb, 2016 22:25, rettet i alt 1 gang.
Robbie_God_Fowler skrev:Det kan undre, at Gaitan ikke er blevet solgt til en europæisk topklub. Han er vel efterhånden rygtet til Manchester United over de seneste 5 år.
Sanchez har jeg ikke set spille endnu, men han skulle eftersigende være et kæmpetalent, som dog også er rygtet til Manchester United.
De spiller begge i aften:).
-
James Rodríguez må efterhånden betegnes som en skuffelse.
Et typisk publicity stunt, som Real Madrid efterhånden er verdensmestre i at foretage. Rodríguez er dygtig, men han var aldrig en 600+ millioner spiller.
Et typisk publicity stunt, som Real Madrid efterhånden er verdensmestre i at foretage. Rodríguez er dygtig, men han var aldrig en 600+ millioner spiller.
Nej der ser man hvad et godt VM kan gøre for en spillers værdi og omdømme. Cuadrado lidt det samme i Chelsea.Robbie_God_Fowler skrev:James Rodríguez må efterhånden betegnes som en skuffelse.
Det var han bestemt ikke nej. Men det er der ingen der er.Robbie_God_Fowler skrev:James Rodríguez må efterhånden betegnes som en skuffelse.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Flot sejr til FCM. Men igen, det havde de fleste af os vel regnet med
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det eneste håb der var for scum, var vel at Superligaen ligger stille. Odds 6,5 på FCM takker og bukker jeg for bet365 Og synes godt nok det var vildt over odds, meget mildt sagt.Emmy skrev:Flot sejr til FCM. Men igen, det havde de fleste af os vel regnet med
Verden er smask fuld af hyklere....
Nu har Man C et nederlags stime på 3. Lige tabt 5-1 mod Chelsea, godt nok med reserverne... Fryd for øjet, at man kan ikke købe sig til ALT i moderne fodbold..
Det ser man vidst med det storm løb Leicester er igang med i PL, med Spurs og Arsenal på hælene hhv 2 og 3 pladsen... Det er fedt. at se - og spændt på se om Jürgen Klopp kan få ALLE os RED MENS op af stolen næste uges finalekamp. HOLD OP JEG GLÆDER MIG !!!
En rodet og skadet sæson, kan give både Pokal i liga cuppen og i EL hvis man spiller overevner i de knockoutkampe (Augsberg) skal nok få en over nakken... De ser svage ud, BTW. vild uge i vente !!
*Når man tænker på de chancer Daniel Sturridge fik, hold da op nogle "direktør chancer", det var Klopp hellere ikke tilfreds med ikke få udebanemålet med fra det tyske.. Ellers OK indsats påtrods af kampen var drevet af tu-bang kamp,
*PS: Augsberg får THE KOP på nakken næste uge, og det kan være afgørende og selv oddset 1.44- 4.5 - 7.5 bet365
YNWA, min krop rødmer af glædelse til HELE to afgørende kampe indenfor den næste uge.
Det ser man vidst med det storm løb Leicester er igang med i PL, med Spurs og Arsenal på hælene hhv 2 og 3 pladsen... Det er fedt. at se - og spændt på se om Jürgen Klopp kan få ALLE os RED MENS op af stolen næste uges finalekamp. HOLD OP JEG GLÆDER MIG !!!
En rodet og skadet sæson, kan give både Pokal i liga cuppen og i EL hvis man spiller overevner i de knockoutkampe (Augsberg) skal nok få en over nakken... De ser svage ud, BTW. vild uge i vente !!
*Når man tænker på de chancer Daniel Sturridge fik, hold da op nogle "direktør chancer", det var Klopp hellere ikke tilfreds med ikke få udebanemålet med fra det tyske.. Ellers OK indsats påtrods af kampen var drevet af tu-bang kamp,
*PS: Augsberg får THE KOP på nakken næste uge, og det kan være afgørende og selv oddset 1.44- 4.5 - 7.5 bet365
YNWA, min krop rødmer af glædelse til HELE to afgørende kampe indenfor den næste uge.
You'r Never Walk Alone. ///
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 45
- Kontakt:
Odds 10.5 på Shrewsbury sejr i aften. Det kunne jeg sgu ikke lade være med.
1 tallet odds 11 ved bet365 er også sat ved mig, har også x´et(5,5) for en mindre sum, som kan hente indsatsen hjem, hvis ikke det går som forventet.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 45
- Kontakt:
Jeg satser aldrig store penge - for at holde kontrol på det har jeg en regel om at hvert bet er en 10er, og jeg better kun lige når lysten rammer. Jeg bliver ikke rig af det, men omvendt bliver jeg heller ikke fattig. Jeg får lidt spænding og sjov uden nogen reel risiko - og af og til slår FCM Man United, og så er der penge til lidt ekstra sjov, som fx Shrewsbury i dag
Det bliver vist desværre ikke til penge idag TZ, ser lidt af kampen af og til på 365 stream, scum fører vist fortjent nok
Hvad siger folk til kampene i aften ?
Jeg lurer lidt på et bet alá Barca til at vinde, og Suarez scorer.
Og måske enten Juventus eller Bayern til at vinde deres kamp.
Jeg lurer lidt på et bet alá Barca til at vinde, og Suarez scorer.
Og måske enten Juventus eller Bayern til at vinde deres kamp.