Lyder som SGU... Men ved det ikke.Jesper skrev:Hvad er det islændingene brøler i takt? Det lyder SÅ fedt!
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nøj hvor gad jeg godt være i Reykjavik i aften, hvis Island holder den... Det er så sindssygt, det de er i gang med...
-
Shit Kane og Rooney har været ringe. Horribel indsats af Kane ved dette EM.
Kom så Island!
Kom så Island!
Den dårligeste kamp som england har spillet ved dette EM
Du kan famede ikke spille med Sturrigde som playmaker og sterling som maskot og have team tottenham til VIP billetter til kampen.
Clyne og Milner burgte have startet de har den mentallitet som england mangler
Du kan famede ikke spille med Sturrigde som playmaker og sterling som maskot og have team tottenham til VIP billetter til kampen.
Clyne og Milner burgte have startet de har den mentallitet som england mangler
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Jeg er SÅ stor Island fan!! Helt vildt!!
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Uld..? De har i hvert faldet rigeligt af det..Niche skrev:Lyder som SGU... Men ved det ikke.Jesper skrev:Hvad er det islændingene brøler i takt? Det lyder SÅ fedt!

YNWA..!
Flot Island. Tillykke til dem.
England? Av av. Det lignede jo os, under Roy.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Vil tro at Woy snart møder samme skæbne som han mødte hos osPede skrev:Flot Island. Tillykke til dem.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Æv håbede lidt han forblev træner for England de næste 10 år. Way to go Island 

Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Flot Island
England er bare ikke bedre. De har vundet 6 knockout kampe siden 1966.

Nej, holdet er - som altid - blottet for flow og flair. Når England er i boldbesiddelse er der 1-2 spillere der løber mens resten går rundt. Der er ingen der søger de frie rum, og spillerne mestrer ikke førstegangsafleveringer og hurtige pasninger. Når der endelig skabes bare en lille smule sker det på baggrund af enkeltpræstationer. Det er ganske enkelt elendig fodbold.Hr. Drejer skrev:Flot Island![]()
Der er behov for en egentlig masterplan for udviklingen af engelsk fodbold. Individuelt har spillerne masser af fart, power, og hjerte, men det tekniske niveau og spilintelligensen er middelmådig. England udvikler ikke spillere som Modric, Rakitic, Hazard, Iniesta, Xavi, Busquets, Özil, Lahm, Kroos m.fl. Hele kulturen skal ændres fra bunden - helt ned i de små rækker. Tyskland og Island(!) er eksempler på lande, der med succes systematisk har foretaget grundlæggende ændringer af fodboldkulturen.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
3 ugers ferie til Sturridge, Milner, Hendo, Lallana og Clyne og de kan alle være med på USA turen. Det er vigtigt.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.