Hurtig synes jeg ikke Hummels er, hverken i vendinger eller topfart, til gengæld læser ham spillet superb og derfor kommer hans mangl. Fart Ikke til syne så ofte. Box til box forsvarsspiller, spændende definition.texy skrev:Ok, den vurdering er jeg lodret uenig i. Hummels har i mine øjne kun konkurrence fra Silva i forhold til titlen om verdens bedste forsvarsspiller. Han er i mine øjne noget så uhørt som en box-to-box forsvarsspiller. Elegant, hurtig, stærk, dygtig til at læse spillet, fremragende til at fordele spillet og med et blik for både mål og målgivende afleveringer. Han er i mine øjne nærmest komplet og kun skader trækker lidt ned i min vurdering af ham.nikand skrev:Det forstår jeg. Bonucci og Boateng er verdensklasse og et niveau over Hummels.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
We need a new Fowler...
Can i tyskernes startopstilling i dag. Bliver spændende at se om han kan spille med på det her niveau.
I always look in the Sunday paper to see where Everton are in the league - starting, of course, from the bottom up
Bill Shankly
Bill Shankly
- Kvik_70
- Geografisk sted: Det mørke vestjylland
- Alder: 39
Tyskland har da siddet fuldstændig på kampen, men har bare ikke været skarpe nok indtil videre.
Jeg synes Can gør det fint.
Jeg håber at Tyskerne kommer tilbage, jeg synes det har været det bedste hold i turneringen.
Jeg synes Can gør det fint.
Jeg håber at Tyskerne kommer tilbage, jeg synes det har været det bedste hold i turneringen.
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...
Jeg synes, det var en glimrende første halvleg af Can. Sjov disposition af Löw at ligge ham så tæt på feltet og konstant ovre ved Evra. Det har fået ham i et par gode situationer, men jeg kunne godt tænke mig at se ham længere tilbage i mere boldbesiddelse.
Ellers har tyskerne været totalt overlegne. Tosset lavet af Schweinsteiger, der ellers også har spillet en stor kamp.
Ellers har tyskerne været totalt overlegne. Tosset lavet af Schweinsteiger, der ellers også har spillet en stor kamp.
Liverpool Football Klopp
Tror sgu Frankrig kører denne hjem, desværre. En kombination af uheldige skader og en Muller som på ingen måde har været tilstede ved dette EM.
Kom så Tyskland, giv os den straffekonkurrence igen,... som jeg ser meget muligt endnu! Götze inde nu til at lave en assist til Das Müller...
De kære tysker mangler bare noget evnen til farlighed i dag, ellers en spilstyrende kamp - hvor det ene mål blev takket vær hånd på bolden af sweinsteiger, selvom det lignede en tvivlsom kendelse på afstand
Frankrig skal dog ikke kører den i land med 1-0, ellers går det bare galt mod forsvarende verdens mestrer.... #Deutchland #Comeback
#Loading....
>>> ha ha ha 0-2 lige efter! Hjemmebanen havde alligevel noget at sige... Allez Blues osv....
De kære tysker mangler bare noget evnen til farlighed i dag, ellers en spilstyrende kamp - hvor det ene mål blev takket vær hånd på bolden af sweinsteiger, selvom det lignede en tvivlsom kendelse på afstand

Frankrig skal dog ikke kører den i land med 1-0, ellers går det bare galt mod forsvarende verdens mestrer.... #Deutchland #Comeback
#Loading....

>>> ha ha ha 0-2 lige efter! Hjemmebanen havde alligevel noget at sige... Allez Blues osv....
You'r Never Walk Alone. ///
Nå....nedtur. Det må blive pest eller kolera i finalen - hadespillere på begge hold (Pepe/Evra).
-
- Alder: 37
Can gjorde det rigtig godt, indtil han fik gult. I øvrigt ville det da ikke være helt dumt at få Sissoko ind, som der har været snak om på det seneste. Han gør det satme godt i dag!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Enig. Mine to hade hold. Og de spiller ikke en gang god bold. Italien og Kroatien har efter min ydmyge mening, vist bedst bold under et ufatteligt svagt spillet EM.Icipher skrev:Nå....nedtur. Det må blive pest eller kolera i finalen - hadespillere på begge hold (Pepe/Evra).
-
- Alder: 37
Ja, det har været et sløjt em med enkelte gode kampe. Den her har dog været rigtig spændende. Det ærgrer mig også, Kroatien røg ud til Portugal, som så er mit hadehold. Jeg kan nemlig godt lide Frankrig.
Præcis. Læg Nani oveni. Evra er dog mest fæl.Icipher skrev:Nå....nedtur. Det må blive pest eller kolera i finalen - hadespillere på begge hold (Pepe/Evra).
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Trods jeg gerne havde set Tyskland i finalen, er det aldrig tosset at det er en United spiller der fuckede det hele op for Tyskland. I hvertfald det første mål.
Justice for the 96! <3
Hvorfor, nogen speciel grund? Følelser er jo svære at forklare, og behøver ikke have en grund.Tom_Jorsal skrev: Jeg kan nemlig godt lide Frankrig.
Jeg forltalte på jobbet i onsdags jeg hadede frankrig, pga deres arrogance, bossens søns kone var i rummet, hun er fra frankrig, som jeg i øjeblikket havde glemt, hun forstår dansk, hun tog det dog med et smil.
Holder nødtvunget med portugal, på søndag. evra og co. skal bare tabe

Verden er smask fuld af hyklere....
United ser skræmmende ud i denne season.
Tror godt vi kan forvente de er med i top 10.

Tror godt vi kan forvente de er med i top 10.

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Er det bare mig, eller hænger der et liverpool banner på tribunen, i Uefa super cup kampen imellem Real & Sevilla ? 

CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0