Dagens Kampe
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Re: Dagens Kampe
Hold kæft hvor er PL spændende i år, og av hvor er Chelsea godt spillende.
Justice for the 96! <3
Spændende at se om Spurs, med Kane tilbage i startopstillingen, kan drille et velspillende Arsenal hold.
Håber på en uafgjort og så en sikker sejr mod Watford. Lad det blive en dejlig søndag!!
Håber på en uafgjort og så en sikker sejr mod Watford. Lad det blive en dejlig søndag!!
præcis og så et nederlag til scum til dessertMP skrev:Spændende at se om Spurs, med Kane tilbage i startopstillingen, kan drille et velspillende Arsenal hold.

Mvh
Lasse
Lasse
Endnu et fuldstændigt ikke-eksisterende straffespark til spurs. Var det 4. eller 5. kamp i sæsonen nu?
"We're not racist, we only hate the mancs"
er det fordi koscielny lige snitter bolden at du ikke mener der er straffe? er enig i at de har fået en del billige, ikke mindst Janssen men syntes nu denne her var god nokEmmy skrev:Endnu et fuldstændigt ikke-eksisterende straffespark til spurs. Var det 4. eller 5. kamp i sæsonen nu?
Jeg kan ikke få øje på noget som helst der kan retfærdiggøre et straffe. Dembele kommer i høj fart, løber ind i Koscielny og falder. Intet kriminelt overhovedet.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Synes omvendt, at den er soleklar til en forandring, må jeg indrømme. Og rigtig fint for os, hvis den bliver uafgjort.
Liverpool Football Klopp
det er da klart koscielny der træder et skridt frem og kanter ham. var godt nok blevet sur hvis den ikke var blevet dømt til LiverpoolEmmy skrev:Jeg kan ikke få øje på noget som helst der kan retfærdiggøre et straffe. Dembele kommer i høj fart, løber ind i Koscielny og falder. Intet kriminelt overhovedet.

Kæft en holdopstilling hos United
Et forsvar bestående af:
Rojo---Carrick---Jones---Darmian

Et forsvar bestående af:
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, de har et ualmindeligt svagt holdt. sur alex vil ALDRIG nogensinde lade Rojo, Darmian, Lingaard, Fellaini og Ibra komme i nærheden af start-11. SOm jeg har sagt tidligere, så køber de navne, og ikke kompetencer - hvilket kan tyde på at de ikke har en strategi.MP skrev:Kæft en holdopstilling hos United![]()
Et forsvar bestående af:
Mon dog. Han var om nogen god til - i hvert fald de sidste par sæsoner - at få sine hold til at overpræstere. Især den sidste sæson var et rent mirakel.Hr. Drejer skrev:Ja, de har et ualmindeligt svagt holdt. sur alex vil ALDRIG nogensinde lade Rojo, Darmian, Lingaard, Fellaini og Ibra komme i nærheden af start-11. SOm jeg har sagt tidligere, så køber de navne, og ikke kompetencer - hvilket kan tyde på at de ikke har en strategi.MP skrev:Kæft en holdopstilling hos United![]()
Et forsvar bestående af:
Sent from my iPhone using Tapatalk
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
Det er alligevel imponerende at få opstillingen så forkert 10 minutter efter offentliggørelsen.MP skrev:Kæft en holdopstilling hos United![]()
Et forsvar bestående af:
Fan af Manchester United
Min app sejlede åbenbart - my bad.AllanShore skrev:Det er alligevel imponerende at få opstillingen så forkert 10 minutter efter offentliggørelsen.MP skrev:Kæft en holdopstilling hos United![]()
Et forsvar bestående af:
Men om det er Carrick eller Young i forsvaret er vel lidt hip som hap

VM kval, Brasilien-Argentina om en god times tid på 3sport 1, for dem som ikke kan/skal sove.
Verden er smask fuld af hyklere....
Cou-Argentina 1-0. Hans signatur løb, med at trække ind fra venstre mod feltet og skyde yderligt i målet
.

Verden er smask fuld af hyklere....