Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
Re: Dagens Kampe
Hold kæft Shaw bakker, bakker, bakker

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg havde ikke regnet med andet. Man Utd har den ringeste trup i top 6 og de kommer ikke i nærheden af noget mesterskab de næste 10 år.
hvis united får mere end 89m for pogba så har de røvet den klub som køber ham
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
Lindgard misser på tomt mål. Jojo de skal nok få udlignet

Så blev håbet slukket....
Den fede dame har ikke sunget endnu, men hun har helt sikkert taget noderne frem. Hader de anden pladser...
Det var mega skidt. Jeg er ved at miste håbet. Jeg kan ikke se City smide point.
Første gang jeg har set en United kamp i år, hvor det ikke var mod os.
Hold nu kæft hvor er det en gang jammerlig bold at se på. Jeg gad godt vide hvad deres længste spilsekvens har været.
Dog kan man ikke klandre deres indsats, de er bare dårlige.
Pogba har været elendig og hvad ham Pereira laver på det hold er mig et mysterie. Ja generelt hele deres midtbane og forsvar er bare ikke et hold som United værdigt, typisk vi skal sætte vores lid til det dårligste united hold i nyere tid.
Hold nu kæft hvor er det en gang jammerlig bold at se på. Jeg gad godt vide hvad deres længste spilsekvens har været.
Dog kan man ikke klandre deres indsats, de er bare dårlige.
Pogba har været elendig og hvad ham Pereira laver på det hold er mig et mysterie. Ja generelt hele deres midtbane og forsvar er bare ikke et hold som United værdigt, typisk vi skal sætte vores lid til det dårligste united hold i nyere tid.
Senest rettet af Tressy onsdag, 24. apr, 2019 22:32, rettet i alt 1 gang.
Så kunne det megen løberi og fight ikke kompensere for klasseforskellen længere, og scum kan jo ikke lave 3 afleveringer i streg, de lange afleveringer sidder skævt, og teknikken mangler i det hele taget hele vejen rundt.
De vendte i sidste sæson 0-2 til 3-2, men det tør man jo slet ikke håbe på nu med så lidt talent på banen...

De vendte i sidste sæson 0-2 til 3-2, men det tør man jo slet ikke håbe på nu med så lidt talent på banen...

Der er da mere bold og målfarlighed i Burnley og Leicester end dem, vi ser på TV nu, og så må vi se, hvad Brighton kan i sidste kamp, hvis de kæmper for overlevelse, men lad os ikke håbe, at det først skal afgøres i sidste runde...STMO skrev:Det var mega skidt. Jeg er ved at miste håbet. Jeg kan ikke se City smide point.