Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » søndag, 04. jun, 2023 11:28

En Manchester United fan satte så lige nye standarder for graden af hjernedødhed - selv efter Man U standarder - med sit valg af trøje til FA Cup fianlen:

Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 04. jun, 2023 20:15

Cynwal skrev:
søndag, 04. jun, 2023 11:28
En Manchester United fan satte så lige nye standarder for graden af hjernedødhed - selv efter Man U standarder - med sit valg af trøje til FA Cup fianlen:

Fedt det ikke blev kamufleret som yTriNgSFrIhEd, og der blev taget aktion.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fowler89 » mandag, 05. jun, 2023 14:24

Årh gud, der bliver skrevet 200 mio € pr år.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » mandag, 05. jun, 2023 15:12

Latterligt. Helt komplet vanvittigt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 06. jun, 2023 12:10

Tænk at den franske frø for blot en sæson siden åbenbart var verdens bedste fodboldspiller, what a joke. For mig vil Benzema altid blive husket for at være en shady mand, der havde sex med mindreårig prostitueret og afpressede en holdkammerat for en sexvideo. Han vil ikke blive savnet og det undrer mig ikke, at han er blevet pengegrådig, ikke at jeg tror, Real Madrid havde gidet beholde ham alligevel. Af hvad jeg har læst er det Real Madrid, der ville af med ham, men han kunne vel have fundet en klub i Europa.

At han har vundet Ballon D'or og Suarez og Lewandowski aldrig har, er simpelthen til grin. Eller også var han der bare på det rette tid og sted. Men jeg skal ikke ud i yderligere rant om, hvor overvurderet jeg synes, Benzema er. Det er nok, at en overvurderet spiller, har indstillet karrieren.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 06. jun, 2023 17:44

Jeg synes, at han har været fremragende siden CR7 forlod klubben. Sidste år bar han klubben på ryggen til et CL trofæ, og han har også præsteret for vildt i de vigtige kampe. Men selvfølgelig er den eneste årsag til, at han vinder Balon d'Or er fordi Messi og Ronaldo's tid er over, selvom han faktisk er på alder med Messi.

I øvrigt er det også helt i hampen, at Lewa ikke vandt i 2021 eller 2022.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 06. jun, 2023 19:15

Jeg vil nu mere mene, det var Courtois fortjeneste, at de vandt Champions League sidste år, ej at forglemme finalen, hvor Liverpool havde klart flest chancer, men Courtois desværre stod en drømmekamp.

Ja, det er helt i hampen, at Lewa aldrig vandt den. At man sløjfer den pga. covid og han dermed ikke vinder den, er bare mærkeligt og at Suarez, der var længder bedre end Benzema nogensinde har været, aldrig har vundet den, skyldes jo rigtignok som du siger, at Ronaldo og Messi var der.

Courtois skulle have vundet Balon D'or, men målmænd får ikke samme anerkendelse som mænd, der laver mål.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 07. jun, 2023 12:53

Benzema's nye kontrakt i Saudi skulle efter sigende være på $643M for 3 år :shock:

Kante også på vej til Saudi til en årsløn på 100 euro
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » søndag, 11. jun, 2023 11:38

Tielemanns til Aston Villa.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » mandag, 12. jun, 2023 14:01

Og minsandten også Ox til Aston Villa
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 12. jun, 2023 17:10

Og Gerrard er ved at sælge ud :oops:

Ifølge den norske linkes han kraftigt til Al-Ettifaq klubben

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/6 ... di-arabia/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » mandag, 12. jun, 2023 21:45

Det vil være helt ubegribeligt skuffende
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 12. jun, 2023 23:04

Gerrard har solgt ud. Han har tabt en stor stjerne hos mig. Øv. Men jeg ser ham (heldigvis) ikke som værende god nok til at blive manager i Liverpool. Ville være ked af, at han fik nogen nævneværdig relation til klubben ovenpå det, han har gjort i dag.

Noget andet er, at de har estimeret der var 200.000 på gaderne og overvære Citys paradekørsel, et estimat, der synes lidt basuneret, hvis man kigger billeder og videoer derfra. Men nok om det, men hvordan pokker kan en klub som City tillade sig at bilde hele fodboldverden ind af de er det kommercielt største fodboldbrand med flest fans, når Liverpool til sammenligning havde 750.000 folk på gaderne efter Champions League triumfen i 2019?! En paradekørsel der tog over fem timer alt imens at Citys tog omkring en time (inklusiv forsinkelse pga regn og torden), før de var inde på den plads, hvor de altid holder samskudsgilde for de sidste tilbageværende. Det er en farce, at vi skal bildes ind, at den klub er stor. Jeg kender ingen, som holder med City. Jeg bor ved en skole og jeg ser ingen børn i City trøjer, men en del i Liverpool, United og Arsenal. Vi er vidner til en kæmpemæssig joke og løgn, Kejserens nye klæder for fuld skyblå skrue. Det er kvalmt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fowler89 » mandag, 12. jun, 2023 23:14

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 12. jun, 2023 23:04
Gerrard har solgt ud. Han har tabt en stor stjerne hos mig. Øv. Men jeg ser ham (heldigvis) ikke som værende god nok til at blive manager i Liverpool. Ville være ked af, at han fik nogen nævneværdig relation til klubben ovenpå det, han har gjort i dag.

Noget andet er, at de har estimeret der var 200.000 på gaderne og overvære Citys paradekørsel, et estimat, der synes lidt basuneret, hvis man kigger billeder og videoer derfra. Men nok om det, men hvordan pokker kan en klub som City tillade sig at bilde hele fodboldverden ind af de er det kommercielt største fodboldbrand med flest fans, når Liverpool til sammenligning havde 750.000 folk på gaderne efter Champions League triumfen i 2019?! En paradekørsel der tog over fem timer alt imens at Citys tog omkring en time (inklusiv forsinkelse pga regn og torden), før de var inde på den plads, hvor de altid holder samskudsgilde for de sidste tilbageværende. Det er en farce, at vi skal bildes ind, at den klub er stor. Jeg kender ingen, som holder med City. Jeg bor ved en skole og jeg ser ingen børn i City trøjer, men en del i Liverpool, United og Arsenal. Vi er vidner til en kæmpemæssig joke og løgn, Kejserens nye klæder for fuld skyblå skrue. Det er kvalmt.
Synes jeg ser en del børn gå rundt med PSG og City trøjer her i København.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 12. jun, 2023 23:44

Jamen så skal det sikkert nok passe, at City er den mest populære klub i verden, også selvom de ikke kan sælge ud på Wembley og derfor er nød til at give billetter væk samt have et stort flag til at dække halvdelen af tribunen, mens Liverpool meldte udsolgt få timer efter billetterne blev sat til salg.

Så er det nok bare mig.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar