Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nu skal han stoppe sig selv, inden det kører helt af sporet
Et nederlag, der betød farvel til turneringen efter et samlet nederlag på 1-3 over to kampe.
- I lange perioder af begge kampe var vi meget bedre end dem, siger Mikel Arteta i et interview med Viaplay.
Ja, faktisk har den 43-årige spanier, der har været Arsenal-manager siden 2019, ikke set et bedre hold i hele sæsonen.
- Vi var meget tæt på. Meget tættere end resultatet viste, men desværre er vi ude. Jeg er meget stolt af spillerne. Jeg mener 100 procent ikke, der har været et bedre hold i turneringen ud fra det, jeg har set, men alligevel er vi ude.
- Det hold, jeg så i dag, er formentlig et af de bedste hold i Europa, hvis ikke det bedste, siger Mikel Arteta ifølge BBC.
Et nederlag, der betød farvel til turneringen efter et samlet nederlag på 1-3 over to kampe.
- I lange perioder af begge kampe var vi meget bedre end dem, siger Mikel Arteta i et interview med Viaplay.
Ja, faktisk har den 43-årige spanier, der har været Arsenal-manager siden 2019, ikke set et bedre hold i hele sæsonen.
- Vi var meget tæt på. Meget tættere end resultatet viste, men desværre er vi ude. Jeg er meget stolt af spillerne. Jeg mener 100 procent ikke, der har været et bedre hold i turneringen ud fra det, jeg har set, men alligevel er vi ude.
- Det hold, jeg så i dag, er formentlig et af de bedste hold i Europa, hvis ikke det bedste, siger Mikel Arteta ifølge BBC.
Arteta skal i samme kasse som pochettino.AJJ skrev: ↑torsdag, 08. maj, 2025 09:40Nu skal han stoppe sig selv, inden det kører helt af sporet
En ligeved og næsten manager. Rigtig dygtig, men "not quite there" fordi han ikke præstere at få trofæer ud af sit arbejde.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg synes ikke det fremgår tydeligt, om ovenstående refererer til hans eget hold eller til modstanderen.
Hvis han mener hans eget hold, tror jeg han har været på mediekursus sammen med Donald J. Trump
Vi SMADRER det PIShold !
Nej det er rigtigt. Men det var hans eget hold, han mente.

"I am very proud of the players, 100% I don't think there's been a BETTER TEAM [than Arsenal] in the competition from what I have seen, but we are out"
MAKE ARSENAL GREAT AGAIN!!!
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
https://www.reddit.com/r/soccercircleje ... f_arsenal/
Arteta prøver at være inspirerende, jeg ved snart ikke hvad jeg skal mene om det ud over at det er ret tå krummende at se på. Spillerne ser ud som om de næsten ikke ved hvad de skal gøre af sig selv..
Arteta prøver at være inspirerende, jeg ved snart ikke hvad jeg skal mene om det ud over at det er ret tå krummende at se på. Spillerne ser ud som om de næsten ikke ved hvad de skal gøre af sig selv..
Hold da kæft man, det er næsten som at se vores direktør på mit arbejde.bblauritzen skrev:https://www.reddit.com/r/soccercircleje ... f_arsenal/
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
- JudgeArdaStudge
Nu bliver jeg næsten nød til at se den dokumentar. Det er jo ren David Brent:bblauritzen skrev: ↑torsdag, 08. maj, 2025 13:40https://www.reddit.com/r/soccercircleje ... f_arsenal/
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Alle ved Michael Scott var bedreJudgeArdaStudge skrev:Nu bliver jeg næsten nød til at se den dokumentar. Det er jo ren David Brent:bblauritzen skrev: ↑torsdag, 08. maj, 2025 13:40https://www.reddit.com/r/soccercircleje ... f_arsenal/

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Spus har haft en forfærdelig sæson. Mens Arsenal har spillet med om PL og CL. Alligevel kan Spurs ende med et trofæ 

- JudgeArdaStudge
Det kunne være sjovt. Man må så også bare sige, at Europa League har spillet fallit. Niveauet fra Champions League ned til Europa League er astronomisk. Det har ikke klædt Europa League, fra et kvalitetsmæssigt synspunkt, at der ikke længere er klubber, der efter exit i Champions League ryger ned i Europa League. Det er skræmmende ringe fodbold fra både Man U og Tottenham mod endnu ringere modstandere og det må simpelthen ikke give billet til at komme med i Champions League.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp