Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Wirtz, Szobo og Ekitike kan også spille der. Vi mangler mere en etableret forsvar og en angriber.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
hvordan skal Rio få erfaring, hvis vi ikke bruger ham ......?Redtothebone skrev: ↑lørdag, 16. aug, 2025 22:51Men mon ikke der scoutes efter en afløser tænker ikke vi kan satse på Gakpo i 60 kampe og bør Rio ikke få noget mere erfaring før vi bruger ham ?
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg er på den samme vogn som Cynwal.Cynwal skrev:hvordan skal Rio få erfaring, hvis vi ikke bruger ham ......?Redtothebone skrev: ↑lørdag, 16. aug, 2025 22:51Men mon ikke der scoutes efter en afløser tænker ikke vi kan satse på Gakpo i 60 kampe og bør Rio ikke få noget mere erfaring før vi bruger ham ?
Håber Arne giver Rio noget spilletid.
Ved godt han er ung og skal nurses lidt, men han brændte banen af de gange han spillede i preseason.
Rio skal nok få masser af spilletid. Men i en kamp som den i fredags, der er det altså ikke ham der kommer på banen de sidste 10-15 min.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Kelleher får kam til sit hår i debut´en som førstevalg. 0-3 ved pausen mod Forest 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Frygter at Kelleher har solgt sig selv til en ægte nedrykningskandidat. Der er sket så meget i Brentford, ny manager og har mistet sine bærende navne på banen. Det må få konsekvenser, desværre.Sledgehammer skrev: ↑søndag, 17. aug, 2025 15:50Kelleher får kam til sit hår i debut´en som førstevalg. 0-3 ved pausen mod Forest![]()
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Tilbage i min gymnasietid ville vi kunne få et habilt drukspil ud af, hvor mange gange Gyöerkeres kører fingrene gennem håret.