Og West Han ligner en nedrykker, meget ærgerligt da Millwall har store chancer for at rykke op til PL.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Wow, at se Semenyo føre bolden op gennem midten i en kontra, er sgu som at se Salah "i gamle dage", inden han blev playmaker i stedet. Vild fart han kan holde.
Ham nyder jeg også at seRedRedRed skrev:Wow, at se Semenyo føre bolden op gennem midten i en kontra, er sgu som at se Salah "i gamle dage", inden han blev playmaker i stedet. Vild fart han kan holde.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Han skal Liverpool byde på til januar, Semenyo og Guehi ind så skal CL trofæet i hus også en mulig punktering af Arsenal winning streak i 2026… Alle siger de har vundet PrL trofæet efter 10. runde. Haha!
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg ser Liverpool-Real Madrid i UEFA Youth League. Der er stor klasseforskel. Madrid spillerne virker bare til at forstå fodbold langt bedre end de unge Liverpool drenge. De virker også til at være hurtigere, bedre teknik, bedre indbyrdes forståelse. De er faktisk bedre på alle parametre. Jeg er faktisk chokeret over så stor forskel der er på de to hold, og hvor dårligt det unge Liverpool mandskab spiller.
Bare lige en lille forstrækning til Haaland i aften, må man godt håbe lidt på det?